Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:In Utrecht Noord zit er al zeker 60 jaar een motorcrossbaan op het industrieterrein, je hoorde het wel maar was niet storend maar nu hebben ze geklaagd over het geluid![]()
Net zoals de kerkklok in Soest die niet meer mag luiden, mensen gaan daar wonen want is zo gezellig maar de kerkklok mag niet slaan![]()
Mensen slaan door en anderen laten hun oren er naar hangen
Froukje_J schreef:Was afgelopen nacht feest hier in het dorp en weer vinden we blikken bier in de achtertuin.. we wonen niet dicht bij de feest locatie, en ons achtertuin zit helemaal tussen andere huizen en we wonen alles behalve aan een doorgaande weg
_San87_ schreef:chanicha schreef:In Utrecht Noord zit er al zeker 60 jaar een motorcrossbaan op het industrieterrein, je hoorde het wel maar was niet storend maar nu hebben ze geklaagd over het geluid![]()
Net zoals de kerkklok in Soest die niet meer mag luiden, mensen gaan daar wonen want is zo gezellig maar de kerkklok mag niet slaan![]()
Ik vind kerkklokken nu ook niet per se iets wat noodzakelijk is of zo. Het is al zo luidruchtig overal.
Maar ik zou er niet over gaan klagen.
chanicha schreef:_San87_ schreef:
Ik vind kerkklokken nu ook niet per se iets wat noodzakelijk is of zo. Het is al zo luidruchtig overal.
Maar ik zou er niet over gaan klagen.
Nou weet je, ze gaan er zelf wonen en dan klagen over iets wat al decennia zo is!
Van mij hoeft het ook niet perse maar waarom hebben die mensen totaal geen zelfreflectie
Ineke2 schreef:Froukje_J schreef:Was afgelopen nacht feest hier in het dorp en weer vinden we blikken bier in de achtertuin.. we wonen niet dicht bij de feest locatie, en ons achtertuin zit helemaal tussen andere huizen en we wonen alles behalve aan een doorgaande weg
Andersom denken: gratis statiegeld![]()
Gekheid, het is wel heel vreemd dat het blijkbaar zo bewust in jullie tuin wordt gedumpt.
chanicha schreef:In Utrecht Noord zit er al zeker 60 jaar een motorcrossbaan op het industrieterrein, je hoorde het wel maar was niet storend maar nu hebben ze geklaagd over het geluid![]()
Siggislief schreef:chanicha schreef:In Utrecht Noord zit er al zeker 60 jaar een motorcrossbaan op het industrieterrein, je hoorde het wel maar was niet storend maar nu hebben ze geklaagd over het geluid![]()
Hier in Amsterdam zijn er mensen die klaagde over het dierengeluid rondom Artis.
----
Jeuk in de ogen..
Kirrietje schreef:Siggislief schreef:Mensen die hier nieuw komen wonen gaan lopen janken over Tata Steel. Vriendin dat stond er echt al toen jij je huis kocht hoorHier in Amsterdam zijn er mensen die klaagde over het dierengeluid rondom Artis.
----
Jeuk in de ogen..