Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 11:34

Ik zou ook gaan voor laminaat, al dan niet icm een mooi vloerkleed. :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 11:55

Nou astma lijkt me wel heel erg doorslaggevend hoor, niet beginnen aan van dat gore tapijt dan maar gewoon kiezen voor iets van een kleedje of misschien nog handiger: makkelijke instapsloffen O:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 12:05

Ik snap jouw vriend wel, San. Want tapijt is gewoon lekker aan voeten en ik vond het heerlijk. Alleen de nadelen waren veel groter voor mij, helaas. Daar moet hij echt goed over nadenken, ik heb lichte astma en het was echt een heel groot verschil, terwijl ik het niet echt doorhad toen het er lag. Dacht gewoon even slechtere periode.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 15:00

Ik heb een bult in mijn nek, net onder mijn kin. Waarschijnlijk gewoon een opgezette klier gezien ik wat verkouden begin te worden, maar mijn hoofd gaat gelijk naar worst case scenario :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-23 15:37

denisesilver schreef:
Ik heb een bult in mijn nek, net onder mijn kin. Waarschijnlijk gewoon een opgezette klier gezien ik wat verkouden begin te worden, maar mijn hoofd gaat gelijk naar worst case scenario :(

Know the feeling, mijn linker borst doet soms pijn (is dus overduidelijk omdat ik cheap ass Hema BH's draag) maar ik denk ook gelijk het ergste -O- komt ook omdat er bindweefselknobbels in zitten, die zijn al eens onderzocht dus weet al dat dat niks is.

Het is bij mij ook erger sinds mijn moeder ziek is geweest.

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 15:43

Dat ik dacht een nieuwe vriendschap te hebben en dat ook diegene mij keihard laat stikken.. echt.. dit gebeurd gewoon iedere keer weer. Kan al zo slecht mensen vertrouwen, waarom heb ik dit steeds? Ben zo teleurgesteld..

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 15:44

denisesilver schreef:

Oh die heb ik een paar jaar terug ook gehad! Heeft best een tijdje geduurd voor ik er eindelijk van overtuigd was dat het geen kanker was :')

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 15:59

Hooikoorts… iedereen kijkt heel geschrokken naar me tot ik zeg ‘ik huil niet, ik heb hooikoorts’. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:26

Uiteindelijk 3 uur over gedaan om op het werk te komen. Ik vind het een vreselijk ongeluk heus, dat vind ik van eventuele springers ook ( eerst werd er namelijk omgeroepen dat dat het was… Hoezo verkeerde informatie geven ). Blijkbaar mag ik het echter niet erg vinden dat ik nu een bizar lange werkdag heb zo, want ik ben nu uiteraard alweer een hele poos onderweg naar huis en voorlopig nog niet thuis.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:34

Dit is toch overmacht Ineke en daarbij is er een dode en meerdere gewonden gevallen!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:38

chanicha schreef:
Dit is toch overmacht Ineke en daarbij is er een dode en meerdere gewonden gevallen!

Ik zeg daar toch verder niks van. Natuurlijk is het overmacht en kan niemand er verder wat aan doen nu nog. ( Ik bedoel daarmee ze zijn nog bezig met het onderzoek hoe het heeft kunnen gebeuren, mag nooit weer gebeuren natuurlijk als het even kan, want het is heel erg voor de direct betrokkenen )

Niemand vind het echter leuk om 6 uur te moeten reizen om van en naar het werk te komen hoor. Overmacht of niet. Zowel dan ben je toch echt een heilig boontje.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 17:53

Natuurlijk mag je je daar aan ergeren, laat die moraalridders hier lekker.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:11

Kan je niet met een collega mee rijden want zo te horen duurt het nog wel even.
Of kan je thuis werken?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:18

Mando schreef:
Kan je niet met een collega mee rijden want zo te horen duurt het nog wel even.

Nee iedereen komt met het OV of alternatief, maar niet met de auto.
Tot het spoor gemaakt is kan ik gelukkig wel thuiswerken, dus mijn ergernis over dit is alleen vandaag. ( Gelukkig voor mij, balen voor anderen die niet kunnen thuiswerken )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:25

MyWishMax schreef:
Ik snap jouw vriend wel, San. Want tapijt is gewoon lekker aan voeten en ik vond het heerlijk. Alleen de nadelen waren veel groter voor mij, helaas. Daar moet hij echt goed over nadenken, ik heb lichte astma en het was echt een heel groot verschil, terwijl ik het niet echt doorhad toen het er lag. Dacht gewoon even slechtere periode.

Update: het is laminaat geworden :D. We zoeken er een mooi vloerkleed bij en dan is ie ook happy.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:38

pjer schreef:
Wij zijn niet gelovig, de hele familie niet. En dan toch al die christelijke feestdagen vieren met zijn allen. Maar zelfs dat is nog niet genoeg, met pasen wil men graag beide dagen met zijn allen vieren. Nou sorry hoor maar 2 vreetfestijnen met de zelfde mensen daar heb ik helemaal geen trek in. en dan moet ik dus al jaren elke keer weer excuses verzinnen en dan nog wordt er gezeurd of we echt niet kunnen ook al is het maar even (en dat lopt dan uit op blijven hangen en daarna met zijn allen opstap) .. laat me met rust!

Geen excuses meer verzinnen (dat deed ik in het begin ook steeds), maar gewoon aangeven dat je er niet aan mee wilt doen. Een reden hoef je niet te geven, nee is tenslotte ook een antwoord.

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:46

Dat ik allemaal rode vlekjes heb. Waarschijnlijk netelroos, maar dat weet de huisarts niet zeker. Behalve mijn hoofd zit alles onder. Ook de intieme delen. Ik word gek van de jeuk.

Spoiler:
Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 18:51

Van de week kwamen ze hier aankakken met "Neefje die is jarig dus we gaan dinsdag bij tante eten." Prima, geen probleem. Begint het hele feestje dus om 5 uur. Wie de fiets viert er een verjaardag om 5 uur??

Puntje bij paaltje draai ik lekker zelf voor de paarden op, want we zijn voor het gemak even vergeten dat jij ook nog naar de fysio moest, dus wij zijn om 5 uur al lekker hos dos pleitos, ook al zeggen we constant dat de paarden niet zonder toezicht buiten mogen staan omdat de pony ontsnapt.

Eindstand fysio opgebeld dat ik niet kan komen, en gezien de btw maand is begonnen het pas weer mei wordt eer ik een afspraak kan maken. Super mensen, lekkere communicatie ook. Kan echt altijd op jullie bouwen +:)+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:27

Ga je lekker Captain!
Vanmorgen postte ze er al over en nu weer :n

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:28

Black_Moon schreef:
Dat ik allemaal rode vlekjes heb. Waarschijnlijk netelroos, maar dat weet de huisarts niet zeker. Behalve mijn hoofd zit alles onder. Ook de intieme delen. Ik word gek van de jeuk.

Spoiler:
[ [url=m/xltc0p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is netelroos niet meer eilandvormig?
Beterschap.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:32

chanicha schreef:
Ga je lekker Captain!

Ja dus?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:32

Tot overmaat van ramp staat er een mannelijke Karen met de manager te discussiëren. In de McDrive. :evaw:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:35

Captain schreef:
chanicha schreef:
Ga je lekker Captain!

Ja dus?

Ik vind dat egoïstisch, helemaal als je weet waardoor die vertraging komt maar blijf jij lekker in je bubbel Captain.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:35

Oh ja daar zit ik heerlijk, dank je wel! :*

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:37

chanicha schreef:
Black_Moon schreef:

Spoiler:
[ [url=m/xltc0p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is netelroos niet meer eilandvormig?
Beterschap.

Dacht ik ook, en het ziet er uit of je in de brandnetels hebt gerold. (de plakkaten)

Helaas aan de zwaardere medicijnen gemoeten vanavond, alle 'pijn' is minder tot weg..
Behalve de koppijn die vanuit mijn nek komt... -O-

De pijn werd helaas erger toen ik vanmorgen 2 lammetjes moest gaan optillen, 1 was zwaarder dan de ander.
En vanmiddag nog het erf moeten vegen, en dat vond mijn lichaam toch iets minder leuk. %)