Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Ik heb een bult in mijn nek, net onder mijn kin. Waarschijnlijk gewoon een opgezette klier gezien ik wat verkouden begin te worden, maar mijn hoofd gaat gelijk naar worst case scenario
denisesilver schreef:Ik heb een bult in mijn nek, net onder mijn kin. Waarschijnlijk gewoon een opgezette klier gezien ik wat verkouden begin te worden, maar mijn hoofd gaat gelijk naar worst case scenario
chanicha schreef:Dit is toch overmacht Ineke en daarbij is er een dode en meerdere gewonden gevallen!
Mando schreef:Kan je niet met een collega mee rijden want zo te horen duurt het nog wel even.
MyWishMax schreef:Ik snap jouw vriend wel, San. Want tapijt is gewoon lekker aan voeten en ik vond het heerlijk. Alleen de nadelen waren veel groter voor mij, helaas. Daar moet hij echt goed over nadenken, ik heb lichte astma en het was echt een heel groot verschil, terwijl ik het niet echt doorhad toen het er lag. Dacht gewoon even slechtere periode.
pjer schreef:Wij zijn niet gelovig, de hele familie niet. En dan toch al die christelijke feestdagen vieren met zijn allen. Maar zelfs dat is nog niet genoeg, met pasen wil men graag beide dagen met zijn allen vieren. Nou sorry hoor maar 2 vreetfestijnen met de zelfde mensen daar heb ik helemaal geen trek in. en dan moet ik dus al jaren elke keer weer excuses verzinnen en dan nog wordt er gezeurd of we echt niet kunnen ook al is het maar even (en dat lopt dan uit op blijven hangen en daarna met zijn allen opstap) .. laat me met rust!
chanicha schreef:Black_Moon schreef:Dat ik allemaal rode vlekjes heb. Waarschijnlijk netelroos, maar dat weet de huisarts niet zeker. Behalve mijn hoofd zit alles onder. Ook de intieme delen. Ik word gek van de jeuk.Spoiler:
[ [url=m/xltc0p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is netelroos niet meer eilandvormig?
Beterschap.