Laat staan dat hele huis overhoop ligt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik vind het een beetje raar om dit soort dingen te delen na het verdriet van Moestuin. Beetje een trap na geven ofzo.
fleurtjeuh schreef:Urbanus schreef:Ik vind het een beetje raar om dit soort dingen te delen na het verdriet van Moestuin. Beetje een trap na geven ofzo.
Hmm zo heb ik het helemaal niet bedoeld![]()
Maar snap dat het zo kan overkomen.
Ik bedoel vooral dat mensen eens meer voor zichzelf moeten opkomen en niet blijven hangen in een relatie die hun ongelukkig maakt..
Relaxed schreef:Urbanus schreef:Ik vind het een beetje raar om dit soort dingen te delen na het verdriet van Moestuin. Beetje een trap na geven ofzo.
Ik snap dat ook nooit zo.. Zouden ze dat ook doen als iemand (ernstig) ziek is? "Ik ben gelukkig niet ziek"
Fly_high schreef:Mensen die willen meedenken of iets suggereren vind ik niet zo’n ramp. Het oordelen en drammen als iemand zegt dat ze geen behoefte hebben aan advies, maar gewoon even hun ergernis kwijt willen, vind ik dan weer een ander verhaal.Ongevraagd relatieadvies is altijd net zo erg, nee sommige problemen zijn niet alleen de kwestie van "eerlijk en duidelijk leren communiceren"
fleurtjeuh schreef:Mwah, ik erger of irriteer mij amper aan mijn vriend. Eens in de 2 a 3 weken is veel denk ik.
_San87_ schreef:[***] schreef:Waarom vinden mensen dat ze hun kefrat niet hoeven op te voeden? "Hij is er pas net" nee flikker op, het eerste mormel is er sinds begin mei en toen die niet op te voeden bleek kwam er 1 bij. Nu al bijna een half jaar dagelijks dag en nacht geblaf.
Opnemen en een klacht indienen.
[***] schreef:_San87_ schreef:
Opnemen en een klacht indienen.
Al gedaan, de woningbouw doet er niks mee. Bovenburen vinden dat ik het moet accepteren omdat dat arme ratje verwaarloosd is geweest.
Dus omdat zij kiezen voor een dier wat ze niet aankunnen moet ik overlast hebben.
Ik hoop dat de woning waar ik op 1 sta wat is en dat mijn papieren goedgekeurd worden.
Novastar schreef:Moestuin, heel veel goede moed en nog meer wijsheid gewenst om uit deze vreselijke situatie te geraken…
Aan de mensen die een diertje verloren: veel sterkte. Het is omdat we ze zo graag zien dat het zo’n pijn doet.
En Chanicha, dank je wel. Het is al zo sinds wij klein waren en wordt de laatste jaren alleen maar erger, ondanks dat wij als dochters in therapie zijn om het te kunnen dragen. Gelukkig hebben we elkaar. En af en toe lukt het om met een omwegje een ‘nee’ als antwoord te gevenAls jij er iets over kwijt wil, mag je me gerust een pb-tje sturen…
MyWishMax schreef:Ik ben trouwens bang dat mijn matras vervangen moet worden. Ik word al een hele tijd s ochtends wakker met enorme pijn in lijf. En ik heb extreem zware pijnstilling om de dag door te komen dus hoort toch niet dat ik die pijn voel en het 's nachts erger wordt.
Ik heb alleen het geld niet voor nieuwe matrashelemaal niet voor de maat van mijn bed/boxspring.
Om de hoeveel jaar vervangen jullie matrassen?