Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:36

Ik ben jaren later nog steeds zelf bezig met huis afmaken, dus snap het ook zeker. Ex werkte zelf ook in de bouw, maar het eigen huis kwam maar niet af. Alleen godzijdank een huurhuis dus behalve aanbouw en badkamer nooit zo'n grote verbouwing gehad. Maar wel thuis komen met half geschilderd huis wat nooit meer afgemaakt is en andere dingen zoals geen vloer, geen gipsplaten op de muir enzo. Dat was al vreselijk irritant.
Laat staan dat hele huis overhoop ligt :(:)

Tucktuck

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:41

Jeej Moestuin wat vreselijk. Hier ook een grote verbouwing en ik zit korte periodes echt in een puinhoop. En dan wordt ik al gek. Ik kan mij niet voorstellen hoe het voor jou zou moeten zijn!

MyWishMax ook vreselijk. Je hoort het wel vaker dat als het iemands beroep is het thuis toch minder gaat. Sterkte nog met het verdere afmaken!

Ik erger mij aan mijn schoonvader. Super lieve man die ons dus continue helpt met de verbouwing waardoor het door blijft gaan. Maar ik vind het wat minder dat hij rekeningen die beneden liggen rustig gaat bekijken.... Blijft van onze spullen af gaat je niks aan!
Ook met vriendlief over gehad en vond het ook vreemd van zijn vader. Dus even goed in de gate houden anders moet er toch echt een flink gesprek komen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:43

Urbanus schreef:
Ik vind het een beetje raar om dit soort dingen te delen na het verdriet van Moestuin. Beetje een trap na geven ofzo.

Hmm zo heb ik het helemaal niet bedoeld -O-
Maar snap dat het zo kan overkomen.
Ik bedoel vooral dat mensen eens meer voor zichzelf moeten opkomen en niet blijven hangen in een relatie die hun ongelukkig maakt..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:46

Maar je zit hier ook in een ergernissen topic. Daar komen de goede dingen niet langs en is het juist lekker om alles van je af te schrijven op het moment. De volgende dag is er misschien niks meer aan de hand en is de ergernis voor de bokker ook gewoon klaar. Plus dat weinig ergernissen of gedoe ook gewoon niks zegt over hoe goed een relatie is en of die het volhoudt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 08:50

fleurtjeuh schreef:
Urbanus schreef:
Ik vind het een beetje raar om dit soort dingen te delen na het verdriet van Moestuin. Beetje een trap na geven ofzo.

Hmm zo heb ik het helemaal niet bedoeld -O-
Maar snap dat het zo kan overkomen.
Ik bedoel vooral dat mensen eens meer voor zichzelf moeten opkomen en niet blijven hangen in een relatie die hun ongelukkig maakt..

Zeggen wat anderen moeten doen is zo makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:01

Urbanus schreef:

Ik snap dat ook nooit zo.. Zouden ze dat ook doen als iemand (ernstig) ziek is? "Ik ben gelukkig niet ziek" :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:06

Ongevraagd relatieadvies is altijd net zo erg, nee sommige problemen zijn niet alleen de kwestie van "eerlijk en duidelijk leren communiceren" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:07

Relaxed schreef:
Urbanus schreef:

Ik snap dat ook nooit zo.. Zouden ze dat ook doen als iemand (ernstig) ziek is? "Ik ben gelukkig niet ziek" :+

“Wat rot van je slaapproblemen, ik slaap gelukkig wel elke dag als een roosje.” :))

En Moestuin, dikke knuffel. :knuffel: Heb je de mogelijkheid om alsnog iemand in te huren hiervoor? Desnoods op kosten van je man, want hé, hij heeft wel een lekkere dikbetaalde vakantie gehad op jouw kosten.

Fly_high schreef:
Ongevraagd relatieadvies is altijd net zo erg, nee sommige problemen zijn niet alleen de kwestie van "eerlijk en duidelijk leren communiceren" :')
Mensen die willen meedenken of iets suggereren vind ik niet zo’n ramp. Het oordelen en drammen als iemand zegt dat ze geen behoefte hebben aan advies, maar gewoon even hun ergernis kwijt willen, vind ik dan weer een ander verhaal. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-10-22 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:07

Werksleutels kwijt.

Stomme chaoot dat ik ben.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:10

Ik ben trouwens bang dat mijn matras vervangen moet worden. Ik word al een hele tijd s ochtends wakker met enorme pijn in lijf. En ik heb extreem zware pijnstilling om de dag door te komen dus hoort toch niet dat ik die pijn voel en het 's nachts erger wordt.

Ik heb alleen het geld niet voor nieuwe matras :') helemaal niet voor de maat van mijn bed/boxspring.

Om de hoeveel jaar vervangen jullie matrassen?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:19

Helpt het niet om hem even om te draaien, zowel onder/boven als voor/achter?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:20

Sorry ladies, was niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen of het idee te geven dat ik na trap.
Excuses Y;(

Zelf heb ik ook veel problemen met voor mezelf opkomen en ik gun anderen beter dan dat. Ik denk dat daar mijn frustratie vandaan komt. Ik wil niet dat anderen in een ongelukkige situatie blijven hangen, ik gun anderen beter dan dat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:21

Ik deel zelden ergernissen over mijn vriend maar ik heb ze genoeg. Zo vond ik vanmorgen een leeg potje augurken in de vensterbank!!! Was de afwas niet gedaan en moest ik mijn spulletjes om koffie te maken zelf afwassen. Dus dat deed ik… gebeurde dit:

Afbeelding

Ik ben nog steeds boos vanbinnen. :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:28

Captain schreef:
Helpt het niet om hem even om te draaien, zowel onder/boven als voor/achter?

Nee, helaas niet. Heb ook de matrassen al gewisseld, dus degene waar ik op lag voor de andere, maar die is ook jaren elke nacht gebruikt dus die was nog erger.

Oh marlinde, nee!

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:41

Aan de zoon van de vorige eigenaar van mijn paard. Hij komt een paar keer per jaar met z’n jonge dochters langs voor een tutsessie en buitenritje. Helemaal leuk, ik doe dat graag. Voor hen is het nog altijd ‘opa’s paard’ en een belangrijke herinnering.

Nu geef ik aan dat het een keer niet uitkomt want ik lig zelf plat en paard kwakkelt met behoorlijke maagzweren. En. Hij. Blijft. Maar. Pushen. Het lijkt wel of hij per se een goedkoop uitje wil regelen ten koste van het welzijn van het paard van wijlen vader. En dan is de beste man zelf veearts geweest. Echt, ga weg _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 09:42

fleurtjeuh schreef:
Mwah, ik erger of irriteer mij amper aan mijn vriend. Eens in de 2 a 3 weken is veel denk ik.

Ik denk ook wel, als ik kijk naar jouw werkethiek, dat jij een bovengemiddelde tolerantie hebt :+

Ze schijnen wel te bestaan, tho. Mijn collega had het laatst wel over zo'n roze unicorn ;( Hadden ze op vakantie tegeltjes gekocht. Had haar vriend bij thuiskomst meteen de badkamer betegeld.

Nou. Blij voor haar. Maar ik ken zulke mannen niet. .

Vind Moestuin haar man echter wel een van van de zeldzame categorie banketstaaf-zijn. Je vrouw haar spaargeld opeten, en je dan in zo'n troep achterlaten...... -O- Hoop echt dat daar snel een oplossing voor komt.

Is vloerverwarming zo ingewikkeld? Of is 't een ingewikkelde vloer? Een prof kan dat toch in een paar dagen?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 10:05

Iedere gek zijn gebrek zeg ik maar.
Mijn man was toen we net samenwoonden was hij ook niet van de klus hoor, totdat ik zelf het behang eraf trok maar iedereen is anders en Moestuin zal echt wel van hem houden anders waren ze niet getrouwd denk ik maar zo.
Dat ze nu in een poedersuiker zit is banketstaaf maar daar zal ze best uitkomen, het is niet voor niets het ergernissen topic :j

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 10:19

Moestuin, heel veel goede moed en nog meer wijsheid gewenst om uit deze vreselijke situatie te geraken…

Aan de mensen die een diertje verloren: veel sterkte. Het is omdat we ze zo graag zien dat het zo’n pijn doet.

En Chanicha, dank je wel. Het is al zo sinds wij klein waren en wordt de laatste jaren alleen maar erger, ondanks dat wij als dochters in therapie zijn om het te kunnen dragen. Gelukkig hebben we elkaar. En af en toe lukt het om met een omwegje een ‘nee’ als antwoord te geven :) Als jij er iets over kwijt wil, mag je me gerust een pb-tje sturen…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 10:54

Waarom vinden mensen dat ze hun kefrat niet hoeven op te voeden? "Hij is er pas net" nee flikker op, het eerste mormel is er sinds begin mei en toen die niet op te voeden bleek kwam er 1 bij. Nu al bijna een half jaar dagelijks dag en nacht geblaf.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 10:56

[***] schreef:
Waarom vinden mensen dat ze hun kefrat niet hoeven op te voeden? "Hij is er pas net" nee flikker op, het eerste mormel is er sinds begin mei en toen die niet op te voeden bleek kwam er 1 bij. Nu al bijna een half jaar dagelijks dag en nacht geblaf.

Opnemen en een klacht indienen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:08

Knuffel voor jou Telpeva. Had over je bericht heen gelezen. :(:)

Partner irritaties zijn logisch. Wij zijn volgende week 18jr samen, het gaat bijna altijd goed. Niet altijd, als je het maar uitspreekt. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:08

_San87_ schreef:
[***] schreef:

Al gedaan, de woningbouw doet er niks mee. Bovenburen vinden dat ik het moet accepteren omdat dat arme ratje verwaarloosd is geweest.
Dus omdat zij kiezen voor een dier wat ze niet aankunnen moet ik overlast hebben.

Ik hoop dat de woning waar ik op 1 sta wat is en dat mijn papieren goedgekeurd worden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:13

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Al gedaan, de woningbouw doet er niks mee. Bovenburen vinden dat ik het moet accepteren omdat dat arme ratje verwaarloosd is geweest.
Dus omdat zij kiezen voor een dier wat ze niet aankunnen moet ik overlast hebben.

Ik hoop dat de woning waar ik op 1 sta wat is en dat mijn papieren goedgekeurd worden.

Bij de wijkagent ;). Dat je een waardeloze woningbouwvereniging hebt was wel duidelijk :=.

Ik duim voor je +:)+.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:15

Novastar schreef:
Moestuin, heel veel goede moed en nog meer wijsheid gewenst om uit deze vreselijke situatie te geraken…

Aan de mensen die een diertje verloren: veel sterkte. Het is omdat we ze zo graag zien dat het zo’n pijn doet.

En Chanicha, dank je wel. Het is al zo sinds wij klein waren en wordt de laatste jaren alleen maar erger, ondanks dat wij als dochters in therapie zijn om het te kunnen dragen. Gelukkig hebben we elkaar. En af en toe lukt het om met een omwegje een ‘nee’ als antwoord te geven :) Als jij er iets over kwijt wil, mag je me gerust een pb-tje sturen…

Lief Novastar maar ik heb het gelukkig achter me gelaten maar het is zeker niet makkelijk om mee om te gaan.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 11:18

MyWishMax schreef:
Ik ben trouwens bang dat mijn matras vervangen moet worden. Ik word al een hele tijd s ochtends wakker met enorme pijn in lijf. En ik heb extreem zware pijnstilling om de dag door te komen dus hoort toch niet dat ik die pijn voel en het 's nachts erger wordt.

Ik heb alleen het geld niet voor nieuwe matras :') helemaal niet voor de maat van mijn bed/boxspring.

Om de hoeveel jaar vervangen jullie matrassen?

Kan een topper je helpen misschien?