Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:47

Yonker schreef:
capopjekop schreef:
Dat herken ik wel ja. Bij mij is voetbal een grote passie en dan heb je er types bij zitten die mijn club gaan lopen afzeiken. Dan denk ik wil je nu je antipathie richting de club even kwijt of wat?

Awh joh een grapje moet toch kunnen? Ligt er wel aan in welke mate maar dan nog.

Ik ben zelf voor Ajax en als ik dan wel een een man zie met een feyenoordshirt kan ik ook wel eens zeggen als grapje: nou dat shirt mag wel uit hoor, dat gaan we vervangen.
Als ze daar niet meer tegen kunnen gaat het sowieso niet werken natuurlijk.

Maar iets grappigs over een bio zeggen vind ik eigenlijk wel leuk :D

En bij Zertab kan ik me de opmerkingen idd wel indenken, maar dat zijn geen grapjes meer maar wss gewoon ongepaste opmerkingen die gelijk de seksuele kant op gaan. Dat is sowieso een no go.

Het is niet een grapje over een shirt. Een grapje zoals in jouw voorbeeld kan ik prima handelen. Sterker nog, vitessesupporters staan bekend om zelfspot. Maar als je bijvoorbeeld begint over zielloze club zonder supporters dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Of als je vraagt is die club nog niet opgeheven? Dan zit je gewoon m'n club belachelijk te maken en dan ga je geen gezellig gesprek krijgen.

Het zijn ook bijna allemaal supporters die de top 3 supporteren terwijl ze niet uit die regio komen. En dan zitten ze zelf hooguit 1x per jaar in het stadion. Helemaal prima, iedereen beleeft het op z'n eigen manier. Maar dan snap je gewoon niet echt veel van het fanatieke supporterschap. En dat is ook prima maar als je dan grappig denkt te zijn dan sla je de plank mis.

En als ik daar dan een opmerking over maak dan zijn ze boos en ontmatchen ze :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:58

Ach ik denk dat je sowieso online daten alles met een korreltje zout moet nemen. Alles komt toch anders over. Als ik alles in 2 zinnen moet beoordelen.. geef het gewoon een gesprekje. Het kan ook een onhandige ijsbreker zijn. Je komt met 5 minuten 'chatten' al snel achter meer informatie. De opmerkingen die ik hier lees, zouden in het echt op een verjaardag met een drankje heel anders klinken :') . Als ze geen interesse hebben zouden ze niet liken lijkt me. En sommige info.. ik snap wel dat je daar grapjes over krijgt zoals die hand ergo therapeut haha. :') . Maar blijft dat de strekking van het gesprek dan is het wat anders.

Maargoed sowieso ben ik denk ik niet heel snel oordelend over mensen.

Hier een pauze van tinder enzo en alle mannen die contact zochten geparkeerd. Heb wel zin in zondag. Best veel geappt, meer als m'n bedoeling en nu even wat minder in de app. Alles is wel zo'n beetje gezegd en nu wil ik elkaar vooral eerst weer even zien zondag. Kijken hoe het voelt :) . Of we het daten oppakken of afronden.

Wat me wel opvalt is dat ik regelmatig contact krijg van mensen in een relatie.. zoeken me op via Facebook terwijl ik bv alleen heb gezegd waar ik werk(ben te vinden op de site van m'n werk) terwijl ik oprecht hetzelfde ben tegen mensen als toen ik een relatie had. Enige verschil is dat nu ter sprake komt soms dat ik vrijgezel ben. Dat vind ik wel echt een beetje gek.. een van die mannen. Daar was ik met zijn en mijn zoontje en die speelden samen dus we hebben gekletst een uurtje. Totaal niet mijn type.

Afbeelding

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:19

Captain schreef:
Raineri schreef:

Kan niet voor zertab spreken maar het gaat mij specifiek om denigrerende/betuttelende opmerkingen over mijn hobbys, interesses of werk. Ik zie ook mannen voorbij komen die hele leuke, grappige of een lieve indruk juist maken op mij maar dan voel ik mij simpelweg niet aangetrokken tot die persoon.

Maar denigrende berichten: geen zin in. Direct weg. Kan natuurlijk niet zo snel een voorbeeld bedenken. Ik ben eigenlijk al sinds mei niet echt meer actief op dating apps.

Wanneer is het dan wel goed? :+

Als ze mijn achtertuin (no pun intended) kunnen komen onderhouden. Zie ik al maanden tegenop :Y)

Amandavd

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:57

Ik vind zo'n eerste ijsbreker vaak al wel veelzeggend voor hoe iemand er in staat en of dat bij mij past. Zeker de grapjes over hand ergo therapeute, dan weet je al dat je met iemand te maken hebt die vrij weinig emotionele volwassenheid bezit. Als jij daar mee kan leven prima toch?

Ik vind het leuk als iemand iets over mijn bio zegt of een grapje maakt, maar als dat meteen een beetje seksueel bedoeld is of afzeikerig dan hoeft het voor mij al niet meer. Als je mij tegen komt in de supermarkt zou je zoiets ook niet zeggen maar omdat het online is mag en kan alles.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:02

Ik vraag bij alle rare opmerkingen of ze dat ook in de kroeg zouden zeggen. Maar inderdaad online kan je ineens alles zeggen.

Ook de opmerkingen van: ik heb een hoog libido.
Of hobby: sex knuffelen kussen….
Raar hoor heb nooit iemand horen zeggen mijn hobby is knuffelen irl.

Wat moet je ermee.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:23

Hahahahaha Zonnetje, zo mee eens...ooit gezien bij first date een leuke man en leuke jonge vrouw die een heuse click hadden. Je zag hoe die vrouw zich openstellen voor die man, heel voorzichtig voetje voor voetje. Legt die gast opeens zijn sexuele "eisen" op tafel, wat je doet bij een makelaar als je een huis zoekt. _O-
Mijn man reageerde als door een speld gestoken, van "jij stommerik, je hebt het goud tegenover je zitten en dan ga je opeens als een olifant door de porcelein kast banjeren. Jij idioot wat een eikel". _O- Heerlijk vond ik dat, zo met hem eens. Maar ik had toen wel zoiets ,.waarom doe je dit,.zo bizar, die vrouw is zo gaaf? Je zag hoe ze dichtklapte en afhaakte en daarin had ze groot gelijk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:46

Ja alsof je een seks slaaf bent om ze te voorzien in hun onrealistische behoeften. Dat heeft niks met een relatie te maken of iemand leuk vinden als je begint over: ik heb een hoog libido en nog erger: kan je dat wel aan?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:58

Zonnetje81 schreef:
Ja alsof je een seks slaaf bent om ze te voorzien in hun onrealistische behoeften. Dat heeft niks met een relatie te maken of iemand leuk vinden als je begint over: ik heb een hoog libido en nog erger: kan je dat wel aan?

Dat ging ook zo in die trant bij first date. We hebben daar nog wel paar dagen enorm over gelachen want mijn man zei ook nog:" gast, mannen hebben vaak een hoger libido als vrouwen. Doe effe normaal dit kun je echt niet zo eisend op tafel leggen. Dit is waar je samen uit gaat komen in een relatie als dat verschil aanwezig is".

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:59

Om vervolgens er achter te komen dat dat libido niks voorstelt :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:02

Sterre98 schreef:
Om vervolgens er achter te komen dat dat libido niks voorstelt :+

Whahaha, dit dus :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

Kijk ik weet van mezelf dat ik echt een killing libido heb, dat zelfs mannen verbaasd waren. Maar ik ben daar zelf ook eerlijk over.

Ik weet hoe dat is als mijn partner eigenlijk een niet bestaand libido heeft. Ik word daar echt erg ongelukkig van. Daarnaast krijg ik ook nog het gevoel dat ik die ander zowaar dwing, (terwijl dat echt niet zo hoeft te zijn, maar toch)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:24

Maar dan nog maakt het uit hoe dit gebracht wordt. En das waar het meestal mis gaat.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:36

Marocje schreef:
Maar dan nog maakt het uit hoe dit gebracht wordt. En das waar het meestal mis gaat.

Precies. En vaak hoeft het niet eens gebracht worden daar het al snel duidelijk is of men wel of niet op een lijn ligt of bij elkaar kan komen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:43

capopjekop schreef:
Het is niet een grapje over een shirt. Een grapje zoals in jouw voorbeeld kan ik prima handelen. Sterker nog, vitessesupporters staan bekend om zelfspot. Maar als je bijvoorbeeld begint over zielloze club zonder supporters dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Of als je vraagt is die club nog niet opgeheven? Dan zit je gewoon m'n club belachelijk te maken en dan ga je geen gezellig gesprek krijgen.

Het zijn ook bijna allemaal supporters die de top 3 supporteren terwijl ze niet uit die regio komen. En dan zitten ze zelf hooguit 1x per jaar in het stadion. Helemaal prima, iedereen beleeft het op z'n eigen manier. Maar dan snap je gewoon niet echt veel van het fanatieke supporterschap. En dat is ook prima maar als je dan grappig denkt te zijn dan sla je de plank mis.

En als ik daar dan een opmerking over maak dan zijn ze boos en ontmatchen ze :')

Ja maar dat zijn gewoon opmerkingen om te kwetsen en totaal niet grappig. Dat valt ook gewoon niet meer echt onder humor imo. Zoeken gewoon wat om een klootzak te zijn en dan gek vinden dat wij mannen klootzakken vinden :Y)

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

Toen ik vorig jaar op tinder zat had ik ook zo’n kerel. Binnen 2 minuten ging het al over sex. Ik gaf aan dat ik nu geen behoefte had om het over dat onderwerp te hebben, dat dit later wel kon. Vervolgens komt meteen de vraag “ wat vindt je lekker “? 8)7 . Ik; vers brood, net gemaaid gras, chocolade O:).

Vervolgens werd ik meteen geblokkeerd _O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:35

Hahahahaha krtek. Gevat.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:37

Ja heerlijk :')

Of die vreselijke: "dus waar ben je naar opzoek hier?"

Ik ga altijd heel flauw daar op in.

Vooral kijken of ze dezelfde humor hebben :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:42

Sterre98 schreef:
Kijk ik weet van mezelf dat ik echt een killing libido heb, dat zelfs mannen verbaasd waren. Maar ik ben daar zelf ook eerlijk over.

Ik weet hoe dat is als mijn partner eigenlijk een niet bestaand libido heeft. Ik word daar echt erg ongelukkig van. Daarnaast krijg ik ook nog het gevoel dat ik die ander zowaar dwing, (terwijl dat echt niet zo hoeft te zijn, maar toch)

En dan nog is het subjectief. Wat is veel? En elke relatie is anders dus waar je bij de een geen behoefte hebt aan het een misschien wel met de ander. Het is niet van lust je spuitjes ja of nee. Dingen kunnen groeien en ontwikkelen. Positief en negatief.

Mijn ex had een beetje praatjes maar in de praktijk viel dat allemaal best mee. Zo subjectief allemaal wat je niet op tafel kan leggen. Dat is ondervinden.

Ik vind het op tafel leggen altijd dwingend en verwachtingen scheppen. Dan ben ik sowieso klaar. Ongeacht of ik er wel niet in mee zou kunnen gaan.

Daarbij wat als je een tijdje slecht zit, word je dan meteen gedumpt want immers heeft HIJ behoeftes. Echt zo kansloos en laag.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:26

Fly_high schreef:
Als je begint met "he meisje, NEUKEN?" <<)

Zertab schreef:
Ik was hand-ergotherapeut. Sommige opmerkingen daarover (die kan je zelf wel bedenken) zijn niet grappig en enorm misplaatst.

Laat me eens raden, iets over een handje helpen? :=

Ja onder andere -O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:32

Lekker antwoorden dat ze het vooral in eigen hand moeten nemen :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:37

Zonnetje81 schreef:
Sterre98 schreef:

En dan nog is het subjectief. Wat is veel? En elke relatie is anders dus waar je bij de een geen behoefte hebt aan het een misschien wel met de ander. Het is niet van lust je spuitjes ja of nee. Dingen kunnen groeien en ontwikkelen. Positief en negatief.

Mijn ex had een beetje praatjes maar in de praktijk viel dat allemaal best mee. Zo subjectief allemaal wat je niet op tafel kan leggen. Dat is ondervinden.

Ik vind het op tafel leggen altijd dwingend en verwachtingen scheppen. Dan ben ik sowieso klaar. Ongeacht of ik er wel niet in mee zou kunnen gaan.

Daarbij wat als je een tijdje slecht zit, word je dan meteen gedumpt want immers heeft HIJ behoeftes. Echt zo kansloos en laag.

Globaal kan je dit ws wel zeggen, maar het is echt van zoveel afhankelijk idd. Tijdens mijn lange relatie had ik nooit (meer) zin. Was in het begin wel anders idd. Maar relatie liep niet echt lekker (had ik niet door) en seks werd een probleem. Ex had dus idd een hoger libido.

Na jaren single te zijn geweest en echt opgebloeid, bleek ik juist een torenhoog libido te hebben. En nog steeds, maar nu is het echt heel goed te managen.

Dus tja, die figuren die al snel beginnen over hun libido: mij halen ze niet in. Of beter gezegd: ik ben ze nog niet tegen gekomen. Vaak ga ik het gesprek juist wel aan, leuk hierover te kletsen. Of vooral grappig want zelden komt daar iets serieus uit voort :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:34

Sterre98 schreef:
Ja heerlijk :')

Of die vreselijke: "dus waar ben je naar opzoek hier?"

Ik ga altijd heel flauw daar op in.

Vooral kijken of ze dezelfde humor hebben :+

Vooral als het in je profiel vermeld staat weet ik nooit zo goed wat de ware motivatie is van de vraag.

Ik vind het ook bijzonder als mensen die wel kinderen willen, en opzoek zijn naar een relatie, mij liken. Nu kan je daar wel eens overheen lezen, mij ook overkomen. Maar als dat een patroon wordt roept dat bij mij wel wat vragen op.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:48

Die vraag haat ik altijd. Omdat ik A in mijn profiel heb staan wat ik zoek. En B ik op zoek ben naar een relatie maar dat altijd zo triest overkomt als je dat zo zegt :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:58

Afhankelijk hoe die vraag gesteld wordt. Is het omdat er simpelweg niet gelezen wordt? Of juist als aanvulling omdat het profiel niet echt duidelijk is?

Ik bedoel: als je duidelijk bent dat je een relatie zoekt, kan de ander ook de diepte in gaan door te vragen wat je in een partner zoekt (of daarmee bedoelen).

Maargoed, hier wekt die vraag ook meestal irritatie op, want de 2e zin volgt dan vaak: ‘oh, lees nu je profiel, je hebt een partner?’ Dan heeft diegene dus idd niet gelezen voor het swipen :Y)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:12

Ik heb wel eens gezegd dat ik graag mensen wou ontvoeren en in het bos mee wou nemen.

Dus dat dat de reden was dat ik op Tinder zat :+