Yonker schreef:capopjekop schreef:Dat herken ik wel ja. Bij mij is voetbal een grote passie en dan heb je er types bij zitten die mijn club gaan lopen afzeiken. Dan denk ik wil je nu je antipathie richting de club even kwijt of wat?
Awh joh een grapje moet toch kunnen? Ligt er wel aan in welke mate maar dan nog.
Ik ben zelf voor Ajax en als ik dan wel een een man zie met een feyenoordshirt kan ik ook wel eens zeggen als grapje: nou dat shirt mag wel uit hoor, dat gaan we vervangen.
Als ze daar niet meer tegen kunnen gaat het sowieso niet werken natuurlijk.
Maar iets grappigs over een bio zeggen vind ik eigenlijk wel leuk![]()
En bij Zertab kan ik me de opmerkingen idd wel indenken, maar dat zijn geen grapjes meer maar wss gewoon ongepaste opmerkingen die gelijk de seksuele kant op gaan. Dat is sowieso een no go.
Het is niet een grapje over een shirt. Een grapje zoals in jouw voorbeeld kan ik prima handelen. Sterker nog, vitessesupporters staan bekend om zelfspot. Maar als je bijvoorbeeld begint over zielloze club zonder supporters dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Of als je vraagt is die club nog niet opgeheven? Dan zit je gewoon m'n club belachelijk te maken en dan ga je geen gezellig gesprek krijgen.
Het zijn ook bijna allemaal supporters die de top 3 supporteren terwijl ze niet uit die regio komen. En dan zitten ze zelf hooguit 1x per jaar in het stadion. Helemaal prima, iedereen beleeft het op z'n eigen manier. Maar dan snap je gewoon niet echt veel van het fanatieke supporterschap. En dat is ook prima maar als je dan grappig denkt te zijn dan sla je de plank mis.
En als ik daar dan een opmerking over maak dan zijn ze boos en ontmatchen ze