Zertab schreef:Ik heb mijn boek bijna uit... En het zal zo gek voelen om het straks écht uit te hebben. Alsof er een stukje van jezelf in dat boek ligt
Het boek is te goed?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:altijd ellendig. Ik ga dat binnenkort ook krijgen. Bijna alle wegen om de woonplaats heen krijgen opeens een andere status en gaan langdurig op de schop. Alleen zijn er heel weinig alternatieve wegen behalve helemaal binnendoor kronkelen over vage achteraf paadjes zo ongeveer. Ergens heeft er iemand bedacht dat de doorgaande wegen "sluiproutes" zijn terwijl er domweg geen alternatieve wegen zijn behalve die binnendoor kronkel weggetjes die soms deels ook zandwegen zijn. En de enige wegen om het dorp op een fatsoenlijke manier uit te komen. Alles wordt 60 met verkeersdrempels.
Zijn daardoor langdurig dicht en moet ik naar huisarts en apotheek aardig kunst en vliegwerk gaan uitoefenen om er te kunnen komen. Of 15/20 km omrijden via een dwaze bebording. Ook altijd fijn met de dure brandstofprijzen.
karuna schreef:Best stom eigenlijk. Als bewoner kun je er wel komen nog? Hier is er wel een informatiebrief aan huis bezorgd maar daar wordt je nog niet echt wijzer van. Bedrijven aan de wegen gaan ze bijna geen rekening mee houden kwa bereikbaarheid. Bewoners zouden er moeten kunnen langskomen alleen hoe staat niet vermeld. Hoe de boeren die er ook veelvuldig rijden heen en weer moeten staat ook niks van aangekondigd.
Een van de omrijroutes is door het centrum van een andere plaats heen. Die zullen daar erg blij mee zijn denk ik. Vervolgens moet je om een volgende plaats heen en dan weer dwars door een altijd drukke krappe dorpsstraat van een volgend dorp om bij winkel of huisarts te komen. En dat voor een stukje van 5 km. Geen idee of de fietspaden bereikbaar blijven anders pak ik de scootmobiel wel.
CupCakes_ schreef:MarlindeRooz schreef:Kkkoud in huis maar stoken is te duur.
We zitten meestal al met 1 of 2 truien aan. Ik overweeg handschoenen.
Ik zou echt niet in de kou gaan zitten. Dan maar iets extras betalen