Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 00:05

Zertab schreef:
Ik heb mijn boek bijna uit... En het zal zo gek voelen om het straks écht uit te hebben. Alsof er een stukje van jezelf in dat boek ligt :')

Het boek is te goed? :')

98xsophiex98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 00:09

Al een paar dagen hoesten en enorm benauwd

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 00:14

Dat ik zit te janken omdat er een spin op m'n bed liep richting m'n kussens en die toen is verdwenen en nu wil ik niet in bed liggen. Ik wil gewoon slapen want ik ben moe |o

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 00:20

Lekker uit eten gegaan en comedy show gekeken met mijn man. Nu beide beroerd, krampen, misselijk en al meerdere wc bezoekjes verder. %)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 02:11

Urbanus schreef:
Mega veel eten en mega veel herrie :')

Ja dat lawaai is jammer

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 04:00

wakker worden en het is bewolkt :+
voor saus allemaal gedaan dus :(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 04:37

fotolijstje schreef:
wakker worden en het is bewolkt :+
voor saus allemaal gedaan dus :(

Het klaarde op, heb maar een vallende ster in mijn ooghoeken gezien helaas
30 april weer opnieuw proberen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 05:13

Plafond dienst.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 07:13

Nacht 4 van amper slapen. ^) %)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 07:40

Dat ik via de A7 moet omrijden om in Amsterdam noord te komen omdat de n247 deels is afgesloten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 08:10

Keuzes keuzes….

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 08:11

Dat ik moet studeren maar dat boek dat ik moet lezen staat me zo tegen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 09:41

LiannePuthzy schreef:
Dat ik via de A7 moet omrijden om in Amsterdam noord te komen omdat de n247 deels is afgesloten

Uiteindelijk 27kilometer extra gereden om op mijn werk te komen ;(
Normaal is de route 10 km en 15 minuten. Nu 37 km en 45 minuten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 09:48

:(:) altijd ellendig. Ik ga dat binnenkort ook krijgen. Bijna alle wegen om de woonplaats heen krijgen opeens een andere status en gaan langdurig op de schop. Alleen zijn er heel weinig alternatieve wegen behalve helemaal binnendoor kronkelen over vage achteraf paadjes zo ongeveer. Ergens heeft er iemand bedacht dat de doorgaande wegen "sluiproutes" zijn terwijl er domweg geen alternatieve wegen zijn behalve die binnendoor kronkel weggetjes die soms deels ook zandwegen zijn. En de enige wegen om het dorp op een fatsoenlijke manier uit te komen. Alles wordt 60 met verkeersdrempels. -O- Zijn daardoor langdurig dicht en moet ik naar huisarts en apotheek aardig kunst en vliegwerk gaan uitoefenen om er te kunnen komen. Of 15/20 km omrijden via een dwaze bebording. Ook altijd fijn met de dure brandstofprijzen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 09:50

Kkkoud in huis maar stoken is te duur. :+

We zitten meestal al met 1 of 2 truien aan. Ik overweeg handschoenen. :=

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 09:51

karuna schreef:
:(:) altijd ellendig. Ik ga dat binnenkort ook krijgen. Bijna alle wegen om de woonplaats heen krijgen opeens een andere status en gaan langdurig op de schop. Alleen zijn er heel weinig alternatieve wegen behalve helemaal binnendoor kronkelen over vage achteraf paadjes zo ongeveer. Ergens heeft er iemand bedacht dat de doorgaande wegen "sluiproutes" zijn terwijl er domweg geen alternatieve wegen zijn behalve die binnendoor kronkel weggetjes die soms deels ook zandwegen zijn. En de enige wegen om het dorp op een fatsoenlijke manier uit te komen. Alles wordt 60 met verkeersdrempels. -O- Zijn daardoor langdurig dicht en moet ik naar huisarts en apotheek aardig kunst en vliegwerk gaan uitoefenen om er te kunnen komen. Of 15/20 km omrijden via een dwaze bebording. Ook altijd fijn met de dure brandstofprijzen.

Alle “sluiproutes” zijn bij mij in de omgeving ook bewust afgesloten zodat niemand binnendoor naar Amsterdam noord kan, maar dus 30 kilometer extra moet rijden helaas.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 09:57

Best stom eigenlijk. Als bewoner kun je er wel komen nog? Hier is er wel een informatiebrief aan huis bezorgd maar daar wordt je nog niet echt wijzer van. Bedrijven aan de wegen gaan ze bijna geen rekening mee houden kwa bereikbaarheid. Bewoners zouden er moeten kunnen langskomen alleen hoe staat niet vermeld. Hoe de boeren die er ook veelvuldig rijden heen en weer moeten staat ook niks van aangekondigd.

Een van de omrijroutes is door het centrum van een andere plaats heen. Die zullen daar erg blij mee zijn denk ik. Vervolgens moet je om een volgende plaats heen en dan weer dwars door een altijd drukke krappe dorpsstraat van een volgend dorp om bij winkel of huisarts te komen. En dat voor een stukje van 5 km. Geen idee of de fietspaden bereikbaar blijven anders pak ik de scootmobiel wel.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 10:26

karuna schreef:
Best stom eigenlijk. Als bewoner kun je er wel komen nog? Hier is er wel een informatiebrief aan huis bezorgd maar daar wordt je nog niet echt wijzer van. Bedrijven aan de wegen gaan ze bijna geen rekening mee houden kwa bereikbaarheid. Bewoners zouden er moeten kunnen langskomen alleen hoe staat niet vermeld. Hoe de boeren die er ook veelvuldig rijden heen en weer moeten staat ook niks van aangekondigd.

Een van de omrijroutes is door het centrum van een andere plaats heen. Die zullen daar erg blij mee zijn denk ik. Vervolgens moet je om een volgende plaats heen en dan weer dwars door een altijd drukke krappe dorpsstraat van een volgend dorp om bij winkel of huisarts te komen. En dat voor een stukje van 5 km. Geen idee of de fietspaden bereikbaar blijven anders pak ik de scootmobiel wel.

Volgensmij kunnen bewoners van de plaatsen waar de binnendoor weg doorheen loopt uiteraard nog wel gebruik maken van die weg om van en naar Amsterdam te komen
Alleen de mensen uit de andere omliggende dorpen en stadjes die normaal via de n247 gaan moeten nu via de a7 naar Amsterdam
Maar gelukkig kan ik zo op de terugweg wel gewoon de normale route rijden

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 10:35

MarlindeRooz schreef:

Ik zou echt niet in de kou gaan zitten. Dan maar iets extras betalen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 10:37

CupCakes_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik zou echt niet in de kou gaan zitten. Dan maar iets extras betalen :+

Mweh de zon staat er met een paar uurtjes op en dan zit je dus enorm te stoken voor maar heel kort. In de avond zetten we hem soms wel heel even aan. Maar we willen het eigenlijk voorkomen omdat we een extreem duur contract hebben.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 10:41

Niet eens een echte ergernis. Maar er was net een liedje van Jan Rot op de radio. Dat als hij iets mocht kiezen, hij een uur met zijn moeder wilde, "ze is al zo lang dood. Dan kroop ik in haar armen, en streek ze door mijn haren, en zegt kind wat ben je groot".

Mijn moeder is ook al jaren dood. Maar ik moest zo hard huilen ineens |( . Wat zou ik ook graag voor zo'n uurtje willen kiezen ;(

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 11:20

Mijn vader is al meer dan 30 jaar dood, mijn beste vriend al 8, bij zulke dingen jank ik ook altijd. Tot snotterbellen aan toe.
Het komt zo ineens heel hard binnen, dan is het gemis ook zo groot.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 11:24

Ja dat! Het is zo onverwacht, dat verbaast me zo. Je leeft je leventje en er is niets aan de hand, en ineens hoor je iets en pats boem tranen... Ook een keer bij Harrie Jekkers, die vertelde hoe hij bij zijn moeder aan haar sterfbed zat en daar zag ik mezelf weer zitten...

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 11:27

Zo vind ik het nog steeds heel erg dat ik niet opgepakt heb toen mijn beste vriend belde.
Hij lag al in het ziekenhuis en ik was aan het werk, ik longeerde een paard en ik wist dat degene voor wie ik werkte er een hekel aan had als je belde tijdens het longeren.... Hij is vlak daarna overleden. ;(

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-22 11:35

Oh wat een rotgevoel moet dat geven! Ik was net te laat voor het overlijden van mijn vader, die was alleen, zo ellendig! Bij mijn moeder ben ik gebleven, die heb ik echt gedag kunnen zeggen Y;(