Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Merexa schreef:Aan het feit dat een patiënt die al 8/9 jaar met haar hulphond bij mij op het werk in het Ziekenhuis komt ineens niet meer naar binnen mag met haar hulphond. Belachelijk.
Pure nieuwsgierigheid: waarom ineens niet meer? En is dat juridisch niet dichtgetimmerd?
Knudd schreef:Eerste nachtje in nieuwe woning en ik heb echt bagger geslapenEn kan het nog niet echt geloven dat ik iets voor mijzelf heb nu. Plus nu alle geluiden die ik hoor triggeren ook enigszins dus heb lichtelijk paniek. Oh en mijn hoofd gaat meteen van het ergste uit dus ben nu al aan het twijfelen of dit wel goed voor me is wat natuurlijk hartstikke stom is om te denken
nicole_floor schreef:Het OMT dat de scholen gewoon open willen houden, nee dat gaat helpen met dalen van de besmettingen...
fotolijstje schreef:nicole_floor schreef:Het OMT dat de scholen gewoon open willen houden, nee dat gaat helpen met dalen van de besmettingen...
Dat vind ik ook dom, misschien wel de examen klassen laten gaan en de regels dan wat soepeler maken voor hun maar de scholen zouden echt dicht moeten voor de daling die ze willen
Loeky01 schreef:Dat de financieel adviseur ruim twee keer zo duur uitviel als dat ik had verwacht en ik dan geen nare toon aan mag slaan omdat ik het niet begrijp en het mij niet duidelijk was dat 1 bedrag niet voor een geheel deel was maar per product. Voel me dom en genaaid. Thanks. Daar gaat het geld voor de verbouwing.