Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosDeG

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 00:02

Gesnurk van mijn man.. komt door m'n oordoppen heen :Z

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 00:38

Cowboy55 schreef:
Merexa schreef:
Aan het feit dat een patiënt die al 8/9 jaar met haar hulphond bij mij op het werk in het Ziekenhuis komt ineens niet meer naar binnen mag met haar hulphond. Belachelijk. -:(-

Pure nieuwsgierigheid: waarom ineens niet meer? En is dat juridisch niet dichtgetimmerd?

Geen idee. Er is zelfs een werknemer met een hulphond en er is niks raars gebeurd o.i.d.
Volgens mij mag het ook niet, een hulphond weigeren, maar ik kwam artikeltjes tegen dat het vaker is gebeurd bij mensen met hulphonden. Deze is ook gewoon gekwalificeerd als hulphond. Maar hij bleef ook altijd braaf buiten de behandelkamer bij mij of collega's. Het maakt mij zo boos.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-21 01:39

Ben op studiereis in Praag, denk je even te ontvluchten aan asociale Nederlanders..

Zijn daar Feyenoord supporters.

Godmiljaar wat een ellende.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 07:42

Misselijk wakker worden en overgegeven |o ik heb al veel van school gemist dus ik moet daar wel naar toe

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 07:53

Hoe kun je de dag beter beginnen dan met ruzie. -:(-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:13

Een van mijn honden denkt al de hele nacht dat die een wolf is, huilt ook als een wolf.
Ik ben er wel 5x uit geweest om hem uit te laten . Of even met hem te kletsen.
Ik ben helemaal gaar nu... En de dag begint net -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:33

15 september nieuwe binnen en buitenbanden op m'n fiets laten leggen, is de binnenband van het achterwiel nu al weer lek...

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:33

Eerste nachtje in nieuwe woning en ik heb echt bagger geslapen :+ En kan het nog niet echt geloven dat ik iets voor mijzelf heb nu. Plus nu alle geluiden die ik hoor triggeren ook enigszins dus heb lichtelijk paniek. Oh en mijn hoofd gaat meteen van het ergste uit dus ben nu al aan het twijfelen of dit wel goed voor me is wat natuurlijk hartstikke stom is om te denken :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 09:42

Jankende teckel vanuit zijn mandje... dus ik denk hij durft er niet uit te komen want zijn poot doet nog zeer. Dus ik til hem eruit en laat hem lopen. Niks aan de hand... blijkbaar was de stap om zelf uit zijn warme mandje te komen gewoon te groot. _O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 10:05

Knudd schreef:
Eerste nachtje in nieuwe woning en ik heb echt bagger geslapen :+ En kan het nog niet echt geloven dat ik iets voor mijzelf heb nu. Plus nu alle geluiden die ik hoor triggeren ook enigszins dus heb lichtelijk paniek. Oh en mijn hoofd gaat meteen van het ergste uit dus ben nu al aan het twijfelen of dit wel goed voor me is wat natuurlijk hartstikke stom is om te denken :')

Duurt bij mij ook altijd een tijd voor een nieuw huis ‘vriendelijk’ voelt. Gaat wel over :)

Op hotel/hostel slaap ik dan wel altijd zorgeloos :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 11:44

Dat ik teveel afwezig ben. Alleen als je al 1 minuut te laat ben mag je letterlijk de les niet in en ben je afwezig gezet maar docenten mogen wel 5 minuten te laat komen voor wat voor reden dan ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 12:04

Nooit meer een screenprotector van mediamarkt, wat een afzetterij zeg. Dat ding kostte €30 dus ik dacht dat het een goede zou zijn (mag je toch aannemen voor die prijs) maar na 6 weken ligt dat ding eraf. Mediamarkt vindt dat helemaal normaal.
Ik geef wel alweer geld uit omdat producten niet deugen -:(-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 12:19

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 12:24

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 12:59

Het OMT dat de scholen gewoon open willen houden, nee dat gaat helpen met dalen van de besmettingen...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:10

nicole_floor schreef:
Het OMT dat de scholen gewoon open willen houden, nee dat gaat helpen met dalen van de besmettingen...

Dat vind ik ook dom, misschien wel de examen klassen laten gaan en de regels dan wat soepeler maken voor hun maar de scholen zouden echt dicht moeten voor de daling die ze willen

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:14

fotolijstje schreef:
nicole_floor schreef:

Dat vind ik ook dom, misschien wel de examen klassen laten gaan en de regels dan wat soepeler maken voor hun maar de scholen zouden echt dicht moeten voor de daling die ze willen

Jaa ik snap echt wel dat het niet makkelijk is voor die kinderen. Maar de basisscholen zijn op dit moment wel grootste brandhaarden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:25

Stervensdruk in het dorp, iedereen bang dat alle winkels weer dicht gaan en geen sint en kerst inkopen kunnen doen. Om 11 u stond de hele parkeerplaats al vol.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:28

Dat de financieel adviseur ruim twee keer zo duur uitviel als dat ik had verwacht en ik dan geen nare toon aan mag slaan omdat ik het niet begrijp en het mij niet duidelijk was dat 1 bedrag niet voor een geheel deel was maar per product. Voel me dom en genaaid. Thanks. Daar gaat het geld voor de verbouwing.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:29

Vera Bergkamp.
Wat een irritante voorzitter is zij, ik mis Arib.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:35

Hè bah Loekie, dat geeft een nare bijsmaak.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:45

Loeky01 schreef:
Dat de financieel adviseur ruim twee keer zo duur uitviel als dat ik had verwacht en ik dan geen nare toon aan mag slaan omdat ik het niet begrijp en het mij niet duidelijk was dat 1 bedrag niet voor een geheel deel was maar per product. Voel me dom en genaaid. Thanks. Daar gaat het geld voor de verbouwing.

Jij betaald dus jij mag ook vragen.
En hoezo is de prijs niet voor 1 geheel geweest maar voor 1 deel/product.
Misschien ergens goed juridisch advies proberen te krijgen?

Ik irriteer mij aan mijn hond :Y)

Ze is kotsmisselijk omdat ze nog even extra voer uit de voerton heeft gegeten.

Geen zorgen, ik let op haar maar de dikke sukkel... Je zou bijna denken dat ze net zo vreetzuchtig is als mij(en mijn tinker en mijn kat _O-)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 13:57

Sorry Hagelslag, maar dat vind ik niet fair om je daar aan te ergeren.
Mag toch hopen dat je het zo hebt geregeld dat je hond gewoon niet zelf bij extra voer kan.

Ik erger mij aan mensen die roomser als de Paus proberen te zijn omtrendt Corona.
Hou je gewoon aan de maatregelen, maar ga niet vragen van anderen om nog strenger te zijn dan gevraagd wordt.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 14:23

Niet mijn knie meer kunnen buigen zonder dat het pijn doet :?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 14:24

[quote="MarliesV"]Sorry Hagelslag, maar dat vind ik niet fair om je daar aan te ergeren.
Mag toch hopen dat je het zo hebt geregeld dat je hond gewoon niet zelf bij extra voer kan.
/quote]
Dan heb jij nog nooit een hond gehad met onbeperkte eetdrang. Die weten altijd wel ergens wat te vreten zonder dat je het ziet. Een keer knipperen is genoeg. :')