Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:31

Ik had 4 soorten Panini stickers staan en eentje mag niet. Geen idee waarom.. Dus ik heb dat voor nu maar verwijderd. Waarschijnlijk iemand die ze duurder aanbood en mij heeft gerapporteerd ofzo.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 10:01

Ik heb ook weer een deel items online gezet, redelijk snel twee items verkocht maar de rest blijft hangen. Ik accepteer ook écht niet elk (belachelijk) bod. Ik kan mij er ook aan storen wanneer mensen afmetingen en aanfoto's vragen voor items die maar een paar euro kosten. Het kan aan mij liggen, maar daar begin ik niet aan. Als ik de foto's heb gemaakt (wel gewoon in het daglicht en van alle zijden, maar geen aanfoto's) gaan de kleren in een doos naar de zolder. Ze komen er pas uit als ze verkocht zijn :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:30

Mensen die toch Homerr kiezen en je advertentietekst niet lezen |o

Mondial en dhl heb ik hier in de buurt, Homerr duurt langer maarja eigen keuze.
Zodra je het verzendlabel aanmaakt dan duurt het nog 5 werkdagen dat je het mag verzenden toch?
Want dan wacht ik even met het verzendlabel aanmaken.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:33

01San schreef:

Zodra je het verzendlabel aanmaakt dan duurt het nog 5 werkdagen dat je het mag verzenden toch?

In de mail met het verzendlabel in je postvak kun je precies zien op welke dag je uiterlijk ingeleverd moet hebben en welke specifieke tijd, afhankelijk van hoelaat het verzendlabel aangemaakt is. (volgens mij heb je langer als 5 dagen namelijk)

foxy80
Ja het is idd wat met dat systeem. Ik heb bv veel boeken etc te koop en maak dus vaak foto’s op dezelfde plek; zelfde achtergrond e.d. maar misschien moet ik dat idd wat meer gaan afwisselen dus :j (probeerde ik wel al te doen)

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 13:24

Cursebreaker, ik heb het nog niet in de mail, omdat ik het verzendlabel nog niet heb bevestigd , ik denk dat ik hem morgen even ga bevestigen dan weet ik zeker dat ik het haal binnen 5 werkdagen. En dan ga ik kijken hoeveel werkdagen Homerr geeft om het te versturen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 13:33

Ik heb net even gespiekt bij een Homerr bestelling bij mij en ik heb op 2 september het verzendlabel aangemaakt om half 2 in de middag. Uiterste verzenddatum bij mij is: 9 september 17.34u.
Bij de andere Homerr bestelling welke ik nog open heb staan is het label ook dik 7 dagen bruikbaar/hetzelfde.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 13:35

Ooo fijn! Dankjewel +:)+

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 13:42

01San schreef:

Heel veel mensen snappen ook niet dat ze het aan kunnen passen. Dan drukken ze op kopen en vergeten ze het pakketpunt aan te passen. Vaak staat het dan op het dichtstbijzijnde homerr punt.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 14:29

deedee19 schreef:
01San schreef:

Heel veel mensen snappen ook niet dat ze het aan kunnen passen. Dan drukken ze op kopen en vergeten ze het pakketpunt aan te passen. Vaak staat het dan op het dichtstbijzijnde homerr punt.

Oja dat zou ook kunnen inderdaad

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 15:32

Ja dat is ook wel smerig hoe Vinted het weergeeft....

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 17:47

Mijn Homerr punt moet stoppen |( zat redelijk in de buurt maar wat zo fijn was was dat zij tussen 4 en 8 uur open was, voor werkende mensen top.
Denk dat de buurt gesnitcht heeft over overlast wagens, want ze kreeg ineens gezeur over vergunningen. Echt balen want ze begroette me altijd al van binnen uit: ik kom eraan hoor, heb 1 / 2 … pakjes voor jou!

Hier werkt Homerr prima, beter dan DPD of UPC. DHL is ook prima, maar wat duurder dan Homerr

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 18:33

Eerst verschilde de prijs nauwelijks met Homerr, nu is dhl idd duurder geworden helaas
Jammer dat jouw punt gaat stoppen. @ikbenellen

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 19:22

IKbenEllen schreef:
Mijn Homerr punt moet stoppen |( zat redelijk in de buurt maar wat zo fijn was was dat zij tussen 4 en 8 uur open was, voor werkende mensen top.
Denk dat de buurt gesnitcht heeft over overlast wagens, want ze kreeg ineens gezeur over vergunningen. Echt balen want ze begroette me altijd al van binnen uit: ik kom eraan hoor, heb 1 / 2 … pakjes voor jou!

Hier werkt Homerr prima, beter dan DPD of UPC. DHL is ook prima, maar wat duurder dan Homerr

Oh balen zeg!!
Hier is het punt wat DHL, DPD, Homerr en Mondial Relay alle vier had vorige maand ook gestopt. Het was zo makkelijk. Heb direct de artikelen die ik op Vinted had staan maar verwijderd |( :')

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 20:24

Oh dat is helemaal balen!

Gelukkig zijn hier nog wel ophaalpunten in de buurt, alleen Mondial Relay zit me echt te ver weg of op een rotplek qua parkeren

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 20:37

Hier gelukkig nog een postpunt aanwezig waar ik echt alles kan inleveren. Ik zou ook wel echt Sad zijn als die er een keer mee zouden stoppen, want voor de rest ligt idd praktisch alles uit elkaar. Heb wel nog 1 andere optie waar Homerr & Mondial Relay bij elkaar liggen dus dat is wel ook prima te doen. DHL hebben we ook wel genoeg punten kortbij waar we altijd wel bij in de buurt komen. Maar als het even kan breng ik alles het liefst in 1x weg naar dat ‘grote’ punt. DPD heb ik al maanden uit staan, dus het is eigenlijk alleen nog MR, Homerr & DHL wat ik nog gebruik. Postnl gebruik ik dan nog voor prive gebruik, dus wanneer ik voor mezelf pakketjes moet verzenden, kan dan ook mooi mee naar het grote inleverpunt.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:27

Heb hier ook 1 punt dat alles heeft met prima parking, als die stoppen zal ik 3 andere punten moeten zoeken (plus dat het postpunt pakjes naweegt en meet en daarover moeilijk doet)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:27

Ik heb wat dat betreft geluk.
Ofja. Hij zit niet perse in de buurt +-10-15km. Maar ik kom er 4x per week langs.

En dit punt heeft ook echt álles.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:38

Ik heb geen punten in de buurt, maar wel op de route. Helaas 1 in een dorp waarbij je moet betalen voor parkeren dus dat probeer ik zo veel mogelijk te vermijden (of op de fiets te gaan).

Maar m'n favoriete punt zit onderweg naar m'n werk, daar kan ik DHL, DPD, Homerr en MondialRelay inleveren :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 23:05

Hier op het dorp eigenlijk alles, wel in verschillende winkels, maar alles zit op max 10min lopen, de dichtstbijzijnde is DHL, die is aan het einde van de straat hier. Homerr en MR zitten bij elkaar in een winkel en DPD zit daar op de hoek. PostNL zit evt naast de supermarkt.

Voorheen hadden we UPS in de AH, maar we hebben geen AH meer sinds half juli.

Als ik zelf wat koop kies ik bijna altijd DHL, omdat die om de hoek zit en vaak heel snel is, vaak ook best goedkoop binnen NL.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 23:15

Heb ook weer wat...
Heb een apparaat verkocht.
Foto gestuurd dat ie functioneerde.
Koper beweert dat het ding defect is.
Terwijl ik getest en al heb.
Nja dan maar retour.
Kijk ik net nr de foto.( die ik verzonden had naar hem) zie ik de vergrendeling er in staan.
Die heb ik per ongeluk er op gezet.
Dus nu maar gevraagd of het lukt om dat er af te krijgen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 23:41

Nou mooi dat je dat (hopelijk) op tijd gezien hebt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 23:43

Ik heb wat verkocht dat zo groot is dat ik geen passende doos heb. Handig...

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 06:56

IKbenEllen schreef:
Nou mooi dat je dat (hopelijk) op tijd gezien hebt

Hij wilde geen foto sturen en kreeg enkel...
Dat het niet de eerste keer is dat ie het product gebruikt.
Balen dat ik de retour al goedgekeurd heb. Want hij levert geen bewijs aan.
Ben erg bang dat hij het apparaat omwisselt ofzo.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 07:11

Ja eigenlijk moet je een hele kleine, onopvallende markering maken bij zoiets he.... ik vergeet dat ook altijd.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 08:57

Oh dat is minder….