Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
01San schreef:Mensen die toch Homerr kiezen en je advertentietekst niet lezen![]()
Mondial en dhl heb ik hier in de buurt, Homerr duurt langer maarja eigen keuze.
Zodra je het verzendlabel aanmaakt dan duurt het nog 5 werkdagen dat je het mag verzenden toch?
Want dan wacht ik even met het verzendlabel aanmaken.
01San schreef:Mensen die toch Homerr kiezen en je advertentietekst niet lezen![]()
Zodra je het verzendlabel aanmaakt dan duurt het nog 5 werkdagen dat je het mag verzenden toch?
deedee19 schreef:01San schreef:Mensen die toch Homerr kiezen en je advertentietekst niet lezen![]()
Heel veel mensen snappen ook niet dat ze het aan kunnen passen. Dan drukken ze op kopen en vergeten ze het pakketpunt aan te passen. Vaak staat het dan op het dichtstbijzijnde homerr punt.
IKbenEllen schreef:Mijn Homerr punt moet stoppenzat redelijk in de buurt maar wat zo fijn was was dat zij tussen 4 en 8 uur open was, voor werkende mensen top.
Denk dat de buurt gesnitcht heeft over overlast wagens, want ze kreeg ineens gezeur over vergunningen. Echt balen want ze begroette me altijd al van binnen uit: ik kom eraan hoor, heb 1 / 2 … pakjes voor jou!
Hier werkt Homerr prima, beter dan DPD of UPC. DHL is ook prima, maar wat duurder dan Homerr