Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:49

Ik heb de app Sleep Cycle, waarmee ik mijn slaapkwaliteit meet maar (en vooral daarom heb ik hem), je geeft een window aan waarin je je wekker af wil laten gaan. Hij meet dus hoe diep je slaapt en als je in het half uur (of 20 minuten, wat je instelt) voor je wekker gaat in een lichtere slaap komt, gaat hij dan af.
Ik gebruik hem nu een aantal jaar en de dagen dat ik door de wekker gaar wakker wordt, zijn echt minimaal!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:21

Ik word eigenlijk altijd in de ochtend wakker door nachtmerries, vaak voor mijn wekker. :=
Maar ja ik slaap ook een beetje 'anders' dan normaal. :=

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:23

Ik heb voor het eerste iemand op de foei gezet <<)
De kennelpanelen voor de honden zijn weer vertraagd, en ik wilde ze dit weekend opzetten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:24

Het irritante van een foei is alleen dat je wel ziet dat ze gereageerd hebben ennnn je de reactie alsnog open kan klikken _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:33

Sodera schreef:
Ik heb de app Sleep Cycle, waarmee ik mijn slaapkwaliteit meet maar (en vooral daarom heb ik hem), je geeft een window aan waarin je je wekker af wil laten gaan. Hij meet dus hoe diep je slaapt en als je in het half uur (of 20 minuten, wat je instelt) voor je wekker gaat in een lichtere slaap komt, gaat hij dan af.
Ik gebruik hem nu een aantal jaar en de dagen dat ik door de wekker gaar wakker wordt, zijn echt minimaal!

Heb je daar dan een horloge voor nodig?

Weet niet hoe het meten werkt via zo'n app

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:35

Als het goed is kan die ook op de telefoon. Ik heb die app ook een hele tijd gehad.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:42

Ik wordt standaard om 7 uur wakker. Iets met werkritme.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:53

Dilan93 schreef:
Sodera schreef:

Dat kan wel, maar via een horloge is het betrouwbaarder omdat je dan ook je hartslag meepakt.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 11:54

MarlindeRooz schreef:
Dilan93 schreef:

Dat kan wel, maar via een horloge is het betrouwbaarder omdat je dan ook je hartslag meepakt.

Ik heb geen horloge maar gewoon mijn telefoon op mijn nachtkastje naast me liggen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:05

Voor wie mijn ergernis van vorige week nog weet en het toen volgde, over die belangrijke afspraak en mijn verdwenen contactpersoon. Vandaag werd ik gebeld! Wow, contact, na een week :') er is dus niks aan de hand, mijn contactpersoon was op vakantie en de datum voor die afspraak was verkeerd gecommuniceerd, dat was namelijk niet vorige week, maar dat is morgen. Of ik nog steeds beschikbaar ben :')
Hij bood direct zijn excuses aan dat siert hem dan weer wel. Maar iedereen is dus gezond en in orde, alleen maar slechte communicatie gelukkig.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:13

Telpeva schreef:
Voor wie mijn ergernis van vorige week nog weet en het toen volgde, over die belangrijke afspraak en mijn verdwenen contactpersoon. Vandaag werd ik gebeld! Wow, contact, na een week :') er is dus niks aan de hand, mijn contactpersoon was op vakantie en de datum voor die afspraak was verkeerd gecommuniceerd, dat was namelijk niet vorige week, maar dat is morgen. Of ik nog steeds beschikbaar ben :')
Hij bood direct zijn excuses aan dat siert hem dan weer wel. Maar iedereen is dus gezond en in orde, alleen maar slechte communicatie gelukkig.

:') alle stress voor jou was dus voor niks :(:)

Maarre, nu wel een duidelijke plaats en tijd?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:14

Zit The Walking Dead opnieuw te kijken, en ik erger me dood aan Lori en André. Nog erger doordat ik weet hoe irritant ze nog gaan worden. :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:24

marley93 schreef:
Zit The Walking Dead opnieuw te kijken, en ik erger me dood aan Lori en André. Nog erger doordat ik weet hoe irritant ze nog gaan worden. :')

Ik ben bij die serie afgehaakt toen ze ergens in een dorp veilig zaten en er toch mensen het dorp uit gingen :=

Vond de eerste seizoenen nog wel leuk, maar ging me echt vervelen op den duur :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:26

Ja ik heb nu wel een tijdstip en lokatie gelukkig! En er zit nog 3 uur speling op dat tijdstip, anders zou het te simpel zijn natuurlijk _O- maar goed we zullen zien, er is mij koffie en koek beloofd en dan kom ik die tijd wel door. Gewoon duimen dat diegene niet te lang op zich laat wachten en op het allerlaatste moment het gebouw in loopt.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:16

Dilan93 schreef:
marley93 schreef:

Ik ben bij die serie afgehaakt toen ze ergens in een dorp veilig zaten en er toch mensen het dorp uit gingen :=

Vond de eerste seizoenen nog wel leuk, maar ging me echt vervelen op den duur :+

Ik ben destijds afgehaakt omdat ik al wist wat er met mijn favoriete personage zou gebeuren, dat was gespoilerd door een vriend die de comics las. Volgens mij was dat hetzelfde seizoen of één later.
Valt me wel op dat de Walkers op den duur echt minder eng zijn gemaakt. Ik zie nu bijvoorbeeld dat ze bijvoorbeeld kunnen rennen, klimmen, en bijvoorbeeld stenen gebruiken om ruiten mee in te slaan. Dat kan ik me echt niet herinneren van de latere seizoenen.

(Zie trouwens dat mijn telefoon André heeft gemaakt van Andrea. :Y) )

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:23

Telpeva schreef:
Ja ik heb nu wel een tijdstip en lokatie gelukkig! En er zit nog 3 uur speling op dat tijdstip, anders zou het te simpel zijn natuurlijk _O- maar goed we zullen zien, er is mij koffie en koek beloofd en dan kom ik die tijd wel door. Gewoon duimen dat diegene niet te lang op zich laat wachten en op het allerlaatste moment het gebouw in loopt.

Koek maakt alles goed _/-\o_

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:29

Pakket wat ik voor zondag moet hebben, stond bij, binnen 3 dagen geleverd, vorige week al besteld, dus tijd genoeg zou je denken. Gisteren eindelijk de t&t gekregen van dpd, 1 mail van dpd gisteren dat de levering de volgende werkdag is maar nog een tijdsindicatie krijgt, die dus niet gekregen vandaag. En als ik de t&t probeer te bekijken, hebben ze het nog niet ontvangen. Maar als ik op andere leverdatum klik, staat er dat het wel vandaag gaat komen.

Echt heel vervelend die onzekerheid, zeker omdat ik nog boodschappen moet doen en morgen ook afspraken heb staan maar heb het echt nodig zondag -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:29

Wil al een week lang iets bestellen. Wil ik dat net doen, is 1 ding uitverkocht en de andere niet meer op voorraad..... waarom bestelde ik niet gelijk :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 13:36

Ik heb hoofdpijn, er kwam iemand meehelpen op het werk maar die is zwaar roker en dus stinkt deze persoon (voor mij) naar rook/asbak.
Nu weer thuis en de katten (we hebben er 7) hebben het heen en weer. Ze willen om de beurt zeer regelmatig naar de andere kant van de deur. Ik ben de afgelopen 10 minuten al 6 keer moeten opstaan. Ik vind het tijd voor poezen dutjes....

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:09

Mijn ergernis: trek, de hele tijd :=

Mijn lichaam geeft weer te kennen dat ik niet zwanger ben. (Kan dat niet gewoon op een minder irritante manier dan een week lang bloedverlies?) En buitenom een zeurende pijn in onderrug/-buik, heb ik dus ook de hele dag trek. In echt vanalles ook.

Ik wil niet eens weten hoe dit zou zijn als ik echt zwanger zou raken :+

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:10

Besloten te stoppen met opleiding en aangemeld voor vavo en nu heel erg zenuwachtig :\

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:53

Zo veel moodswings vandaag, van boos naar paniek naar janken en alles daartussenin. Stomme hormonen :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:12

Moodswings zijn ruk.....
Ik ben sinds kort in therapie, en nu hebben ze de uitslagen van de testen. Borderline en complexe PTSS kwam eruit.
Het mooie is dat het nu nog 4 á 5 maanden kan duren voordat de therapie kan starten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:14

LaPluche schreef:
Moodswings zijn ruk.....
Ik ben sinds kort in therapie, en nu hebben ze de uitslagen van de testen. Borderline en complexe PTSS kwam eruit.
Het mooie is dat het nu nog 4 á 5 maanden kan duren voordat de therapie kan starten

Pff dat is ruk zeg :(:)

Hoor vaak dat de wachtlijsten zo lang zijn voor GGZ, zou echt iets aan gedaan moeten worden

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 15:36

Kaasmacaroni te lekker gemaakt wil nog meer eten, maar daar ga ik last van krijgen.