Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Ik heb de app Sleep Cycle, waarmee ik mijn slaapkwaliteit meet maar (en vooral daarom heb ik hem), je geeft een window aan waarin je je wekker af wil laten gaan. Hij meet dus hoe diep je slaapt en als je in het half uur (of 20 minuten, wat je instelt) voor je wekker gaat in een lichtere slaap komt, gaat hij dan af.
Ik gebruik hem nu een aantal jaar en de dagen dat ik door de wekker gaar wakker wordt, zijn echt minimaal!
Dilan93 schreef:Sodera schreef:Ik heb de app Sleep Cycle, waarmee ik mijn slaapkwaliteit meet maar (en vooral daarom heb ik hem), je geeft een window aan waarin je je wekker af wil laten gaan. Hij meet dus hoe diep je slaapt en als je in het half uur (of 20 minuten, wat je instelt) voor je wekker gaat in een lichtere slaap komt, gaat hij dan af.
Ik gebruik hem nu een aantal jaar en de dagen dat ik door de wekker gaar wakker wordt, zijn echt minimaal!
Heb je daar dan een horloge voor nodig?
Weet niet hoe het meten werkt via zo'n app
Telpeva schreef:Voor wie mijn ergernis van vorige week nog weet en het toen volgde, over die belangrijke afspraak en mijn verdwenen contactpersoon. Vandaag werd ik gebeld! Wow, contact, na een weeker is dus niks aan de hand, mijn contactpersoon was op vakantie en de datum voor die afspraak was verkeerd gecommuniceerd, dat was namelijk niet vorige week, maar dat is morgen. Of ik nog steeds beschikbaar ben
Hij bood direct zijn excuses aan dat siert hem dan weer wel. Maar iedereen is dus gezond en in orde, alleen maar slechte communicatie gelukkig.
marley93 schreef:Zit The Walking Dead opnieuw te kijken, en ik erger me dood aan Lori en André. Nog erger doordat ik weet hoe irritant ze nog gaan worden.
Dilan93 schreef:marley93 schreef:Zit The Walking Dead opnieuw te kijken, en ik erger me dood aan Lori en André. Nog erger doordat ik weet hoe irritant ze nog gaan worden.
Ik ben bij die serie afgehaakt toen ze ergens in een dorp veilig zaten en er toch mensen het dorp uit gingen
Vond de eerste seizoenen nog wel leuk, maar ging me echt vervelen op den duur
Telpeva schreef:Ja ik heb nu wel een tijdstip en lokatie gelukkig! En er zit nog 3 uur speling op dat tijdstip, anders zou het te simpel zijn natuurlijkmaar goed we zullen zien, er is mij koffie en koek beloofd en dan kom ik die tijd wel door. Gewoon duimen dat diegene niet te lang op zich laat wachten en op het allerlaatste moment het gebouw in loopt.
LaPluche schreef:Moodswings zijn ruk.....
Ik ben sinds kort in therapie, en nu hebben ze de uitslagen van de testen. Borderline en complexe PTSS kwam eruit.
Het mooie is dat het nu nog 4 á 5 maanden kan duren voordat de therapie kan starten