Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:41

Marcella, dat is wel een mooi excuus om lekker te blijven zitten :D

Loeky: Ja zoiets :') Met de naald onder mijn huid heen en weer bewegen op zoek naar de ader en die wilde niet meewerken.
En toen maar met een dunnere naald nog een keer geprikt. Die dunnere naald was wel een stuk pijnlijker trouwens _-:(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 21:55

'Ik kom dinsdagavond langs' 3x raden tot op heden niemand gezien en ook geen tegen bericht.
Gister nog gevraagd over hoe of wat en ook daar geen reactie....

Zo irritant

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:08

nicole_floor schreef:
De reclame van de staatsloterij. Nu moet ik huilen. :+

Die van frummel? :')
Zo lief he, Echt mijn hart :')

Mijn huiskippen hebben momenteel echtelijke ruzies omdat de haan pubert en gemeen is. Ik ben potverdikke net een scheidsrechter.
Verwende snotzakken, nou ja de haan doet het eigenlijk en de hen is de pineut

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:22

nicole_floor schreef:

Blij dat ik niet de enige ben, mijn vriend gaf de maandelijkse periode de schuld :')

mala26

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:46

Dat ik via fb er achter moest komen dat de winkel ging sluiten, wij personeel kregen pas 3 uur later een berichtje.
Echt communicatie mensen.

O en de reacties onder berichten dat totilas dood is. Echt alsof die Edward geen koliek had kunnen krijgen en eeuwig was blijven leven. Mensen wees reëel.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:48

nicole_floor schreef:

Ik zag m afgelopen weekend ook en werd er ook helemaal emotioneel van

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 22:50

LukieBradley schreef:
nicole_floor schreef:

Die van frummel? :')
Zo lief he, Echt mijn hart :')

Mijn huiskippen hebben momenteel echtelijke ruzies omdat de haan pubert en gemeen is. Ik ben potverdikke net een scheidsrechter.
Verwende snotzakken, nou ja de haan doet het eigenlijk en de hen is de pineut

Jaa die met het zwarte katje.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 23:24

DiscoDipp schreef:
Dat het nu pas opvalt hoe f*cking egoïstisch mensen eigenlijk wel niet zijn..

Dit ja, echt ongelooflijk! Heb er maar weer een paar op Facebook verwijderd en gaan er nog wel een paar volgen. :evaw:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 23:38

Dat ik nog minder kastruimte heb. Hebben een nieuw bed gekocht en daarbij zitten kleinere nachtkastjes. Dus ik een extra ladekastje gehaald en daarin m'n spullen gedaan en tegen de muur gezet heeft m'n man 'm naast mijn nachtkastje gezet omdat ie 'm daar blijkbaar in de weg vond staan.. En die vent heeft al meer kasten dan ik in gebruik...

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 00:21

Ik erger me aan mezelf. Vanavond heb ik vakkundig de voorbumper van m'n Jeep gesloopt bij het achteruit de oprit afrijden, bij t draaien schampte ik aan het muurtje op de erfafscheiding... Daaaaggg bumper en hallo losse koplampen.... Ik was al zoetjesaan op zoek naar een nieuwe (2ehands) trekauto... Maar blijkbaar wil het universum NU een nieuwe ofzo...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 05:11

Alweer een uur wakker....

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 05:52

Mijn honger, elke keer random midden in de nacht onstilbare honger, gekke is ook, soms weken niet, en dan weer paar dagen elke nacht, en slapen doe ik dus niet als ik honger heb >;)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 10:19

Een bedrijf wat lang geweest is en 50 Euro in rekening brengt indien we niet het door hun laten repareren.
Oftewel voor 50 Euro hebben ze een offerte gemaakt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 10:50

Huh? Da's wel heel makkelijk geld verdienen zeg :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 10:53

Huh, mag dat zomaar? :?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 10:55

hagelslag schreef:
Een bedrijf wat lang geweest is en 50 Euro in rekening brengt indien we niet het door hun laten repareren.
Oftewel voor 50 Euro hebben ze een offerte gemaakt

Huh, dat is raar. Ik dacht dat dat überhaupt niet mocht.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-20 11:29

Ik ben tweedejaars en moet een opdracht doen en bij ons zit een derdejaars herkanser in het groepje. Zij werkt blijkbaar fulltime (huh? Tijdens je studie) en kan de helft van de tijd nergens bij zijn. Maar wat het irritatiepunt dus is: ze is niet aanwezig bij bepaalde meetings, maar heeft wel allemaal kritiek op wat we doen of zegt dat we bepaalde dingen moeten doen die zij graag wil zien.

Ik kan me ergens voorstellen dat je betrokken wil doen, maar dit is niet de manier. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 11:38

Ik erger mij aan de hoeveelheid mensen die geld en luxe in deze tijd belangrijker vinden als de gezondheid van anderen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 11:42

M'n zusje met d'r ik heb niet opgestrooid gisterenavond, want het was donker en het lijkt me beter om eerst de mesthopen weg te halen. Fijn. De merrie heeft nu heel de stal weer omgeploegd, vuil boven. Gebruik die telefoon eens waar die goed voor is, en zet je zaklamp aan. Nu was ze al chagrijnig omdat ze aan mij had gevraagd te voeren, maar ik was nog bezig met school. Krijg ik vanmorgen een appje of ik vandaag kan voeren, want madam heeft examens. Maw alles moet wijken voor haar en haar tijd is het belangrijkst. Als ze verder wat meer zou doen dan alleen s ochtends of s avonds een plak hooi neer gooien en brok in de bakken doen a la, maar verder gaat ze een keer op een paard zitten en dat is het. Leuke dingen wel, maar de rotklusjes aan mij overlaten, pfff :evaw:

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:07

Gisteravond vergeten mijn antidepressiva in te nemen |o
Dus nu voel ik me intens beroerd en moet ik wachten tot ze gaan werken. En ondertussen online school

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:15

Vieze ouwe vent die ten eerste al de supermarkt binnenkomt zonder kar en mondkapje op, vervolgens zijn snotneus aan zijn hand afveegt, met dezelfde hand door het reclamekoelvak heen gaat, en daarna pas zijn mondkapje opzet :r

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:25

denisesilver schreef:
Vieze ouwe vent die ten eerste al de supermarkt binnenkomt zonder kar en mondkapje op, vervolgens zijn snotneus aan zijn hand afveegt, met dezelfde hand door het reclamekoelvak heen gaat, en daarna pas zijn mondkapje opzet :r

Dat is gewoon ranzig, ook als er geen Corona was

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 12:28

denisesilver schreef:
M'n zusje met d'r ik heb niet opgestrooid gisterenavond, want het was donker en het lijkt me beter om eerst de mesthopen weg te halen. Fijn. De merrie heeft nu heel de stal weer omgeploegd, vuil boven. Gebruik die telefoon eens waar die goed voor is, en zet je zaklamp aan. Nu was ze al chagrijnig omdat ze aan mij had gevraagd te voeren, maar ik was nog bezig met school. Krijg ik vanmorgen een appje of ik vandaag kan voeren, want madam heeft examens. Maw alles moet wijken voor haar en haar tijd is het belangrijkst. Als ze verder wat meer zou doen dan alleen s ochtends of s avonds een plak hooi neer gooien en brok in de bakken doen a la, maar verder gaat ze een keer op een paard zitten en dat is het. Leuke dingen wel, maar de rotklusjes aan mij overlaten, pfff :evaw:

Oh, we hebben bingo. Ik vertel dit tegen mijn moeder en haar oh zo wijze woorden luiden wederom: "Ik ben jullie geruzie beu, dan kan je beter zeggen we verkopen de boel."

Dus Denise kan weer op lopen draaien voor d'r zusje's lammetakkengedrag. +:)+

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 13:01

Bekende winkelketens die zich opeens essentieel noemen en dus maar gewoon opengaan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-20 13:04

nicole_floor schreef:
Bekende winkelketens die zich opeens essentieel noemen en dus maar gewoon opengaan.

Dit dus. En dat het toegestaan wordt door de regering. Zo'n dikke middelvinger naar de horeca die echt geen ademruimte krijgen op wat voor manier dan ook en recentelijk nog "geen essentiële bouwsteen van de economie" werden genoemd. Voor het gemak maar even vergeten hoeveel werkgelegenheid onder jongeren mee gemoeid is in die sector.