Loeky: Ja zoiets

En toen maar met een dunnere naald nog een keer geprikt. Die dunnere naald was wel een stuk pijnlijker trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:De reclame van de staatsloterij. Nu moet ik huilen.
LukieBradley schreef:nicole_floor schreef:De reclame van de staatsloterij. Nu moet ik huilen.
Die van frummel?![]()
Zo lief he, Echt mijn hart![]()
Mijn huiskippen hebben momenteel echtelijke ruzies omdat de haan pubert en gemeen is. Ik ben potverdikke net een scheidsrechter.
Verwende snotzakken, nou ja de haan doet het eigenlijk en de hen is de pineut
denisesilver schreef:M'n zusje met d'r ik heb niet opgestrooid gisterenavond, want het was donker en het lijkt me beter om eerst de mesthopen weg te halen. Fijn. De merrie heeft nu heel de stal weer omgeploegd, vuil boven. Gebruik die telefoon eens waar die goed voor is, en zet je zaklamp aan. Nu was ze al chagrijnig omdat ze aan mij had gevraagd te voeren, maar ik was nog bezig met school. Krijg ik vanmorgen een appje of ik vandaag kan voeren, want madam heeft examens. Maw alles moet wijken voor haar en haar tijd is het belangrijkst. Als ze verder wat meer zou doen dan alleen s ochtends of s avonds een plak hooi neer gooien en brok in de bakken doen a la, maar verder gaat ze een keer op een paard zitten en dat is het. Leuke dingen wel, maar de rotklusjes aan mij overlaten, pfff
nicole_floor schreef:Bekende winkelketens die zich opeens essentieel noemen en dus maar gewoon opengaan.