Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

iirrssjjee schreef:Banyu schreef:Een pakketje wat nog steeds niet geleverd is met DHL.
Oorzaak
[ Video ]
Sorry kon het niet laten

hopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..
 hopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..                                                         
xPabloBokt schreef:Ongeluk gehad met de auto
Ik ben heel en kosten vallen opzich mee maar wel weer een hap uit mijn budget. Auto voor me (kop staart, ik was de achterste) had niks i.v.m. trekhaak maar deste meer schade heb ik.. zou morgen naar een vriendinnetje toe rijden maar mijn radiator heeft lekplekjes dus mijn garage raadt af om grote afstanden te doen..
Uiteraard ook net de auto volgetankt dus geen geld meer over voor een treinkaartjehopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..

xPabloBokt schreef:Ongeluk gehad met de auto
Ik ben heel en kosten vallen opzich mee maar wel weer een hap uit mijn budget. Auto voor me (kop staart, ik was de achterste) had niks i.v.m. trekhaak maar deste meer schade heb ik.. zou morgen naar een vriendinnetje toe rijden maar mijn radiator heeft lekplekjes dus mijn garage raadt af om grote afstanden te doen..
Uiteraard ook net de auto volgetankt dus geen geld meer over voor een treinkaartjehopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..

. Is me de afgelopen 5 jaar nog niet gebeurd... Maarja, mijn instructrice en ik kunnen goed kletsen aan de telefoon
. Is me de afgelopen 5 jaar nog niet gebeurd... Maarja, mijn instructrice en ik kunnen goed kletsen aan de telefoon  . Ik wilde haar even een korte update geven van de fysio bij ponylief vandaag. 2 uur later; nog 7 belminuten over
. Ik wilde haar even een korte update geven van de fysio bij ponylief vandaag. 2 uur later; nog 7 belminuten over