Ja en ik ben er al lang achter dat als ik éérst wat zeg ik sowieso geen antwoord meer terug krijg. Ondanks dat ze altijd zeggen van "de vrouw mag ook wel eens initiatief tonen" terwijl ik dat ook gewoon niet leuk vind.
Nou inderdaad... en ik ben toch wat traditioneler ingesteld wat dat betreft, ik wil dat de man het initiatief neemt.
Urbanus
Geplaatst: 03-10-18 17:58
Nummus schreef:
AYNIL ga ik meteen van janken... En niet omdat ik het zo mooi vind, maar gewoon uit jaloezie.
1 van mijn beste grappen. Mijn vader die net schoon was van slokdarmkanker de boom injagen omdat Robbert zogenaamd voor de deur stond en ik een liedje ging zingen voor hem omdat jeej kankervrij.
Mijn papski haaaaat die man.
Flessuh
Geplaatst: 03-10-18 18:49
Nummus schreef:
Oh ja nee dat óók natuurlijk maar ik ben bang dat er bij mij ook een deel gewoon bittere single in zit.
Wat is dat trouwens met matches krijgen en dat ze je nooit aanspreken? En als ik het doe krijg ik ook niks terug. Stomme gozers.
Oh het zal geheel wederzijds zijn Flessuh. Dat geloof ik zeker.
Urbanus
Geplaatst: 03-10-18 19:40
Er zit hier zo'n viespeuk op tinder en zijn tekst is: i eat booty like its groceries. En laatst stond ik naast hem voor het stoplicht. Ging ie even sjansen met mijn 2.0. Nee meneer. Nee. Bah.
Nog even terugkomend op BZV... vriendlief en ik kijken dat ook samen. Zijn taak is om twitter te refreshen.. het is zo hilarisch om te kijken met al die berichten erbij
Oh ik kijk die programma's wel haha! Fascinerend vind ik het
Goedemorgen trouwens. Vandaag dierendag! Mijn twee apen (honden) mogen met de kinderen mee naar school. Heb alleen geen idee wat ze daar van vinden..
Nummus
Geplaatst: 04-10-18 09:59
idinn schreef:
Nog even terugkomend op BZV... vriendlief en ik kijken dat ook samen. Zijn taak is om twitter te refreshen.. het is zo hilarisch om te kijken met al die berichten erbij
Hier is het vandaag precies een jaar geleden dat ik een berichtje via tinder kreeg van mijn vriend. Ik had al snel door dat hij bijzonder was maar ik had toen nog geen flauw idee dat we een jaar later zouden samen wonen en zo intens gelukkig zouden zijn
Als iemand had gezegd dat ik zo’n relatie zou krijgen via tinder had ik hem voor gek verklaard