Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EarthFocus schreef:ik snap Insta op het moment ook even niet, en Insta zichzelf volgens mij ook niet.
Ik heb twee winacties lopen, gaan best goed, maar toch valt het mij vies tegen. Terwijl een half jaar geleden ik er zo 200 volgers bij kreeg op een halster van 15,-...
Nu heb ik een ruitergoed cadeabon van 75,- en een halster en die lopen minder goed
wilmatj schreef:EarthFocus schreef:ik snap Insta op het moment ook even niet, en Insta zichzelf volgens mij ook niet.
Ik heb twee winacties lopen, gaan best goed, maar toch valt het mij vies tegen. Terwijl een half jaar geleden ik er zo 200 volgers bij kreeg op een halster van 15,-...
Nu heb ik een ruitergoed cadeabon van 75,- en een halster en die lopen minder goed
Halsters lopen onwijs goed, ik snap ook nog niet zo goed waarom. Mijn halster acties liepen allemaal veel beter dan nu mijn actie met een dekje en oornetje.
Qimm schreef:Ik heb er nu 1 geplaatst, maar hij is niet terug te vinden bij de hashtags (en ik heb expres een paar heel kleine gekozen en daar staan ze ook niet) ik krijg alleen maar likes van volgers. Vond ik raar en wilde even peilen of meer mensen dat hadden ervaren