Mer1980 schreef:Ja ik heb ook een zoekertje en ik weet dat het lastig is. Ik zoek een vrouwvriendelijke bosmaaier, of slappe wijven bosmaaier, net hoe je het wil zien. Ik heb echt een top bosmaaier alles derop en deraan van HBM, ik heb ook een Stihl gehad zo'n hele dure, maar ik heb gewoon het probleem ik krijg ze zelf NIET gestart. Ik heb gewoon de kracht niet, ook niet na 3 jar personal training krijg ik die K U T dingen NIET gestart. Ik heb altijd een sterke kerel nodig, mijn man komt zelden op stal, dus soms trek ik iemand van straat, maar het starten gaat gewoon te zwaar.
Ik heb GEEN stroom op stal dus ben echt gebonden aan een benzine maaier. Liefst één met een startknop ofzo zodat ik niet aan dat verrekte koord moet trekken. Ik krijg werkelijk waar niks aan de praat met zo'n rot koord. Ook geen gewone maaier, heb nu een trekkertje voor het grote werk, maar alles langs de kanten incl. bramenstruiken zuring moet met de handmaaierdus wie o wie weet de meest fijne slappe wijven bosmaaier. Help.
Op accu.
Knopje indrukken en gaan.
Was pas nog een topic over. Zal eens zoeken.
Nadeel geen stroom op stal dus je zult meerdere accu's van huis mee moeten nemen