Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 08:19

Bij onze schoenenwinkel verkochten ze Ewers, dikke sokken met een dikke stroeve zool. Veel aangehad voordat hij schoentjes kreeg.
Als je Googled op sloffensokken kind (of sokpantoffels kind) dan kom je van alles tegen.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:28

Slofsokken :)* . Daar moest ik dus op googlen. Ik wist niet hoe ik het moest noemen. Ik heb zelf nu bij aapies besteld. Van leer en met een suède zooltje. Dat loopt ook prima voor ze (als ze ze aan willen laten). Voor nu gewone en voor de winter gevoerde.

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:38

Ooh Lieveli die laarsjes zijn inderdaad <3 hier net simpele gehaald bij de welkoop maar twee paar kan geen kwaad O:) . Weet jij hoe ze vallen? Zoon heeft nogal bolle pootjes..

Die romper van de Hema met egeltjes heb ik ook gekocht van de week! Was al tijd geleden dat ik in de Hema was maar nu zit er leuk spul bij vond ik vooral voor meisjes.

Mizzmontana was het dacht ik die nog wat vroeg over dochter?
Nee ze wachten liever even een paar dagen af tot ze wat bijgenomen zijn van de geboorte tenzij het niet anders kan. Hier ging het even heel erg mis gelijk na de geboorte dus ze moest eerst stabiel blijven en aansterken. Ze was 10 dagen toen ze geopereerd werd.
En heftig hoor, altijd spannend dat soort dingen..
Wij zijn ook in het Umcg onder behandeling. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:42

Klein, staat er. Maar we zijn voor gele Bergsteins gegaan die bij z'n regenjas passen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:47

Ik heb zelf slofsokken van Falke, die zullen ze miss ook wel hebben in hele kleine maatjes?

Mooi vestje!

m8eld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:11

Weet iemand hier ook hoe house of Jamie valt? Ik wil sokken en een maillot bestellen. Twijfel een beetje over de maat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:17

Groot!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:21

MizzMontana schreef:
100% vergin merino wool :j

Oh toch wel! Nou dat is heerlijk zeg :+:

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:22

Afbeelding
Kraamcadeautje :+:

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:23

Leuk Keet! Die korte pijpjes :') Dat is echt maar een klein maatje.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:26

50/56 haremmodelletje

m8eld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:26

lieveli schreef:
Groot!

Ok dankje

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:43

Oké dan waag ik het er maar niet op helaas.
Staat vast heel mooi bij elkaar!

O <3 keet!

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:46

Wauw Keet, gaaf! Heb je les of bedenk je alles zelf?

De nieuwe collectie van Maed for Mini staat op de site! Ik moest daarbij vooral aan Lieveli denken, de collectie heet ‘Eye of the tiger’ :+ wel erg gaaf trouwens!

Zijsprong misschien maar hoeveel beddengoed hebben jullie voor na het ledikantje? Oudste ZL heeft vannacht flink gespuugd en we hadden maar net voldoende...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:06

In zo'n spuugnacht heb je nooit genoeg :(:) hier laatst 3 wassen en uiteindelijk badlakens op zijn bed en xxx hydrofielen.

Heb wekelijks les, maar daar werk ik gewoon aan eigen projecten. Is meer kletsclubje met een juf erbij :+
Zie wel dat ik bijzonder veel giraffen heb onthoofd. Dus volgende keer beter opletten met knippen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:18

Ik heb voor de winter 3 setjes. Dekens 2. Slaapzakken voor de winter maar een. Nu voor peuterbedje nog maar 1 setje. Moeten we nog even uitbreiden.

Gister te leuk jurkje gezien van petit louie. Alleen nog niet op voorraad.

Afbeelding

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen volgende jassen

Afbeelding

Afbeelding

Om te spelen heeft ze deze

Afbeelding

En we moeten ook nog laarsjes. Hoorde dat er nog laarsjes waren als bergstein maar wat minder felle kleuren. Iemand een idee?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:24

Keet schreef:
Zie wel dat ik bijzonder veel giraffen heb onthoofd. Dus volgende keer beter opletten met knippen

:')

Hij is wel leuk, ondanks het bloedbad.

Hier 2 sets beddengoed voor het grote jongensbed en nog wat oude lakens en dekens als reserve. Op spuugnachten kun je je niet voorbereiden :n

Die rode jas voor de mooi! Maar ik vraag me af hoe dik die is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:28

Maed for mini is superleuk! Hier deze maand geen budget meer, stof gekocht voor mijn naailes. Stof is duur. 40 ekkies voor een meter :=

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:29

Wat onwijs leuk keet!!!

Hier nog geen sokjes, wil ze niet. Moet er wel aan helaas. Maar vind het lastig... Binnenkort de vloerverwarming maar eens aan.

Kreeg laatst een vraag dat iemand nieuwsgierig was naar de inhoud van Synne haar kast.
Net even alles netjes gemaakt :D dus dacht, zet het op de foto.

Totaal:
Afbeelding

Vestjes en jurkjes hangen, longsleeves kleinre maatjes links (die eigenlijk wat klein zijn maar waar ik geen afscheid van kan doen), maat 74 ih midden en 80 rechts.
Shirtjes korte mouw helemaal rechts :D

Afbeelding

Wat dikkere broekjes/joggingspul kleinere maat, gewone broekjes, Chino's, jonggingbroekjes zara, leggings en als laatste pakjes/korte pijpen en korte broekjes.
Onderste plank maat 86+

Afbeelding

Jasjes (maar meeste gaan te klein zijn)

Afbeelding

En gisteren op verjaardag, hema stoer jongensbroekje, shirtje van Tumble en zara vestje.

Er was een aantal knullen die haar heel schattig vonden. Toen ik zei dat ze ging lachen zodra ze een camera/telefoon zag, moest dat natuurlijk getest worden. Zie het resultaat...
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:45

lieveli schreef:
Maed for mini is superleuk! Hier deze maand geen budget meer, stof gekocht voor mijn naailes. Stof is duur. 40 ekkies voor een meter :=

Zo dan. Wat heb je voor stof gehaald dan?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:48

Merinowol oid?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:15

Tricot met lama's <3

Keet, Böttger in de stad.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:19

Keet schreef:
In zo'n spuugnacht heb je nooit genoeg :(:) hier laatst 3 wassen en uiteindelijk badlakens op zijn bed en xxx hydrofielen.

Heb wekelijks les, maar daar werk ik gewoon aan eigen projecten. Is meer kletsclubje met een juf erbij :+

Misschien dat je in het nu kale midden nog iets moois kan maken? :)

Ik vind dat speeljasje met die bloemetjes toch wel heel leuk, die was al eerder langsgekomen volgens mij?

Voor de eerste babytijd hadden wij echt een berg kleertjes en spullen want 6x per dag de hele zooi moeten verschonen dat was helaas niet zeldzaam.... Daarna heeft meneer zelden nog gespuugd gelukkig :)

Wij hebben nu een zijden dekbed en een wol-zijde als reserve. Twee dekbedovertrekken. Een katoen-satijn voor de zomer en een katoen-flanel voor de winter die in de was gaan als meneer bij oma is. In de winter als het echt wat kouder wordt dan doen we er nog een flanellen laken onder en daarvan hebben we er 2.

Lakens ook maar 1 zomer en 1 winterlaken. Maar we hebben nog een aantal lakens van ons eigen bed die schoonmoeder nog wel smaller wil maken voor Luukie, omdat wij ons bed een maatje opgeschaald hebben en dan hebben die fijne lakens toch nog nut :D

Voor slechte nachten kan je altijd nog XXL hydrofieldoeken en handdoeken gebruiken, daarvan hebben we er genoeg. We hebben ook een aantal 1-persoons flanellen lakens die dan nog wel van pas kunnen komen :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 09-09-18 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:22

Ben benieuwd naar een tricot van 40 euro per meter.
De stof van het pakje hierboven is met 24E de meter al het dure segment :+ en zo'n beetje mijn max ook wel hoor

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 12:23

pmarena schreef:
Keet schreef:

Misschien dat je in het nu kale midden nog iets moois kan maken? :)

Zoals?