Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Daar moest ik dus op googlen. Ik wist niet hoe ik het moest noemen. Ik heb zelf nu bij aapies besteld. Van leer en met een suède zooltje. Dat loopt ook prima voor ze (als ze ze aan willen laten). Voor nu gewone en voor de winter gevoerde.
hier net simpele gehaald bij de welkoop maar twee paar kan geen kwaad
. Weet jij hoe ze vallen? Zoon heeft nogal bolle pootjes..
Dat is echt maar een klein maatje.
wel erg gaaf trouwens!
hier laatst 3 wassen en uiteindelijk badlakens op zijn bed en xxx hydrofielen.

Keet schreef:Zie wel dat ik bijzonder veel giraffen heb onthoofd. Dus volgende keer beter opletten met knippen

dus dacht, zet het op de foto.

Keet schreef:In zo'n spuugnacht heb je nooit genoeghier laatst 3 wassen en uiteindelijk badlakens op zijn bed en xxx hydrofielen.
Heb wekelijks les, maar daar werk ik gewoon aan eigen projecten. Is meer kletsclubje met een juf erbij![]()
Zie wel dat ik bijzonder veel giraffen heb onthoofd. Dus volgende keer beter opletten met knippen

en zo'n beetje mijn max ook wel hoor pmarena schreef:Keet schreef:In zo'n spuugnacht heb je nooit genoeghier laatst 3 wassen en uiteindelijk badlakens op zijn bed en xxx hydrofielen.
Heb wekelijks les, maar daar werk ik gewoon aan eigen projecten. Is meer kletsclubje met een juf erbij![]()
Zie wel dat ik bijzonder veel giraffen heb onthoofd. Dus volgende keer beter opletten met knippen
Misschien dat je in het nu kale midden nog iets moois kan maken?