Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Hoe kom je er, als niet-actief (regionaal)nieuws volgend persoon, achter dat er dingen aan de hand zijn als watertekort en sproeiverboden?
Door wel iets actiever het (regionale) nieuws te volgen. Het krantje waarin de gemeente besluiten en verordeningen bekend maakt, wordt sowieso huis aan huis verspreid.
Trui schreef:Onze vlucht is nu ineens veranderd van transavia naar Miami air.
Wij hadden stoelen gereserveerd voorin (met extra beenruimte). Nu willen wij online inchecken en kunnen we dat niet op die stoelen waar wij hebben gereserveerd, WANT daar is er nog maar 1 van over en wij hadden er dus twee gereserveerd. Nu kunnen we wel verder achterin gaan zitten waar wel plek is, maar toch knaagt het een beetje... wij hebben wel dat extra comfort verd*mme geboekt!
Kan dit komen omdat onze vlucht nu, weliswaar zonder extra kosten etc, niet meer door Transavia word gevlogen maar door een andere maatschappij?
Edit: er staat dus niet in ‘sorry door dit of dat vervallen reserveringen’ ofzo... gewoon. Er staat niks over reserveringen in en het is alsof we nooit hebben gerederveerd
deksel schreef:Ik koop wel regelmatig nieuw ondergoed / lingerie maar er gaat bijna nooit wat weg(tenzij het inderdaad kapot is). Beetje zonde van alles als je het na 3 maanden al weggooit vind ik.
Trui schreef:Ok ik weet niet of dit een domme vraag is maar goed.
Ik ben nu 15, maar ik heb best veel (boven) beenhaar. En nee dit is niet zo’n puber uitspraak van ‘oh nee 1 haartje!’ Maar ik hoor het ook van moeder en familie etc. Ik wil niet scheren want ik merk dat ik dan al vrij snel weer haartjes en stoppels heb en die zijn dan dus zwart. En nu zijn het op boven been nog blonde zachte haartjes.
Is waxen dan een idee of harsen ofzo? Ik weet hier verder niks van maar dacht is er dan een beter manier om mijn haren of in te korten ofzo
Jolien87 schreef:Ik epileer mijn onderbenen en gebruik ontharingscreme voor mijn oksels en bikinilijn.
Voor ingroeiende haartjes kun je Vanish PFB scheerlotion gebruiken.
Trui schreef:Epileer je je benen? Das toch pokke veel werk haartje voor haartje