Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 22:10

Geryon schreef:
Pieter je hebt toch geen tekst in je profiel als 'ik zoek een leuke meid blabla' ? :+ ik vind dat zo een afknapper, zijn echt sukkels altijd :o

haha um.. zoiets had ik als afsluiter.. in de zin van.. ben jij de blablabla :')
Al die meiden op bokt zijn wel handig :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 10:17

Bridleless, ahh dat klinkt wel als een beetje onzekere/zenuwachtige jongen, maar dat zou juist niet verklaren waarom hij op de app zo stil is. Wat lastig zeg. Als je hem leuk vind misschien zelf toch wat meer avances naar hem toe maken en kijken hoe hij daar op reageert?

Yvanka, ik zit weer met hetzelfde dilemma als vorige keer. Na vorige week zei ik dat ik ging kijken of ik twee weken later weer langs kon komen en toen reageerde hij heel bedroefd dat het zo lang was. Nu mis ik weer heel erg het gevoel dat hij me graag wilt zien, terwijl ik toch af en toe wat hints geef, maar de gesprekken blijven weer lekker oppervlakkig. Mijn verstand zegt steeds heel hard dat dit geen goede man voor mij is maar mijn gevoel is het daar niet mee eens -O- dus zit continue in tweestrijd. Hoe ingewikkeld kan je het maken |o

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 10:31

He wat vervelend Linda! Niet elke man is even goed in appen en daarmee goed contact onderhouden. Als het IRL verder wel goed zit, dan zegt dat toch ook wel wat? Aan de andere kant, als je elkaar maar weinig kunt zien door de afstand dan is het wel fijn als het appcontact goed loopt... lastig zeg :\

Ik had gisteren een enorme k-dag, en toen ik in de app mijn laatste niet gelezen berichtje (van vrijdag) aan leuke match zag dacht ik fúck it, je kan het krijgen. Dus pissig bericht gestuurd :') :o En zie, vrijwel direct reactie! Hij was z'n telefoon op het werk vergeten, daarom was het zo lang stil geweest. Uhu. Wat gekletst, maar volgende initiatief mag van hem af komen. Ik blijf niet bezig :P

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 10:49

Berdien, ja ik houd me ook maar voor dat het dat is. Het is alleen zo'n contrast met het begin waarin we soms wel eens 2-3 uur aan het bellen waren. Hij heeft toen ook wel eens het woord relatie laten vallen (als in, hij dacht wel dat er iets moois tussen ons zou ontstaan) en aangegeven de behoefte te hebben om meer te gaan settlen. Ik dacht toen echt hoooo dit gaat veel te snel, maar nu heb ik juist de behoefte aan dergelijke woorden en hoor ik het niet meer :+ Ik zeg mezelf gewoon te genieten van hetgeen er is, maar ik ben een echte denker en vul veel te snel dingen in. Goede oefening voor mij, dat leren loslaten -O- . Ik denk dat ik volgend weekend maar weer het initiatief moet nemen er langs te gaan...

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:39

Wat een engerd Relaxed. Triest geval >;)

Linda_Fleur ik herken het wel. Dan is het helemaal goed en leuk als je samen bent en tussendoor via de app zo'n neutraal ofzo... daar zou ik dan ook echt mijn twijfels bij krijgen alhoewel dat 9 vd 10 keer waarschijnlijk niet nodig is. Ik had met mijn ex-date veel ruzies alleen maar door miscommunicatie via de app. Hij kon op een vraag zo stom of kortaf reageren waardoor ik me van alles in mijn hoofd haalde, en hij er niks mee bedoelde maar gewoon even druk was := Zou je niet kunnen bellen in plaats van appen zo af en toe? Bij mij hielp dat echt.

Yvankaxx leuk! Ben benieuwd of hij er zelf mee komt haha... zou ik ook doen hoor, nu even de bal bij hem leggen, moet wel van 2 kanten komen. Ik heb dat ook een tijdje gehad met een date maanden geleden, kwam steeds van mij, na een paar keer dacht ik, wat zal er gebeuren als ik nergens mee kom? Nou niks dus :roll:

Berdien, goed gedaan. al vind ik het een raar excuus van hem haha :+ Ik bedoel, het zou kunnen dat ie 'm vergeten was maar dan stuur je toch meteen ff een berichtje zodra je 'm weer hebt? Bijzonder.

Ik heb jullie adviezen gevolgd en het contact met ex-date weer verbroken. Hij wilde nog wel een keer afspreken weer, maar ik heb het afgeslagen. Met dubbele gevoelens... maar beter zo -O-
Vanavond komt mijn mooie-kroeg-man weer gezellig :):)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:49

Wat fijn om te horen dat we hier allemaal wel met dezelfde struggles te maken hebben :') Ik vraag me af of de mannen dit ook herkennen.

Anne, ja bellen werkt wel iets beter maar het is de laatste tijd elke keer lastig elkaar te pakken te krijgen. Gisteren zou hij me met 5 minuten terugbellen maar dat werd een uur en toen dacht ik laat maar lekker zitten, jij mij de hele avond laten wachten dan neem ik ook niet meer op :+ Net heb ik hem wel weer gebeld na wat appjes heen en weer, was weer lekker 'zakelijk' maar hij sloot zowaar af met: Ik hoop je snel weer te zien. Alsof hij mijn struggles toch een beetje aanvoelde := Nu zit ik vandaag ook wel een beetje in de self pity stand, veel stress voor mijn aankomende examen... Ik denk dat ik nu toch wel weet waar ik komende weekend heen ga haha.

Veel plezier met je mooie kroegman!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:51

Berdien, het klinkt meer als een gevalletje 'andere date van dit weekend afwachten'. Gewoon afwachten tot er een reactie van zijn kant komt en er niks van verwachten is het beste in zo'n geval denk ik.

Ik heb ook een match die niet heel spraakzaam is, maar ik laat hem meestal komen met een bericht en dan lijkt ie het wel ineens te waarderen. Ik heb een lage verwachting, ik vind hem er alleen wel woest aantrekkelijk uitzien (sex appeal) dus ik heb wel zin in een date als ie terug is van zn reis. Hoewel ik erg benieuwd ben hoe zn reis gaat app ik niet, de bal ligt de aan zijn kant.

Een andere match klikt wel fijn op de app, en trekt mn nieuwsgierigheid. Ik ben nog zo terughoudend in mannen ontmoeten, maar als de nieuwsgierigheid wint dan komt dat wel een beetje.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:02

Linda_Fleur schreef:
Wat fijn om te horen dat we hier allemaal wel met dezelfde struggles te maken hebben :') Ik vraag me af of de mannen dit ook herkennen.

Anne, ja bellen werkt wel iets beter maar het is de laatste tijd elke keer lastig elkaar te pakken te krijgen. Gisteren zou hij me met 5 minuten terugbellen maar dat werd een uur en toen dacht ik laat maar lekker zitten, jij mij de hele avond laten wachten dan neem ik ook niet meer op :+ Net heb ik hem wel weer gebeld na wat appjes heen en weer, was weer lekker 'zakelijk' maar hij sloot zowaar af met: Ik hoop je snel weer te zien. Alsof hij mijn struggles toch een beetje aanvoelde := Nu zit ik vandaag ook wel een beetje in de self pity stand, veel stress voor mijn aankomende examen... Ik denk dat ik nu toch wel weet waar ik komende weekend heen ga haha.

Veel plezier met je mooie kroegman!

Lastig he, maar dat is ook een beetje een mannending heb ik het idee. Mijn ex-date was ook nogal makkelijk. Ik bel je zo! 3 uur later..... of even laten weten als hij thuis was, kon ik ook wel vergeten, liet gewoon niks horen. Maar dat betekende op dat moment niks, hij dacht er gewoon niet over na :+
Dat hij zegt ik hoop je snel weer te zien is op zich een goed teken? Jammer dat hij zelf niet meteen erachteraan gooit wanneer jullie elkaar weer zien..

Even los van Tinder (alhoewel dit via tinder ook kan gebeuren natuurlijk), wat als je iemand ontmoet en echt een leuke klik hebt kwa gesprekken, behoorlijk op 1 lijn aan alle kanten, maar kwa uiterlijk echt alles behalve je type is. Ik vind het maar lastig.. -O- Heb dus afgelopen weekend in de kroeg iemand ontmoet en echt fijne gesprekken gehad, was erg gezellig. Nu twijfel ik, nog eens afspreken en wel zien hoe het loopt, of maar laten gaan omdat ik er waarschijnlijk toch niet op ga vallen. Misschien komt het gevoel vanzelf, misschien ook niet. Leuk al die twijfels haha :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:16

Mag ik mij hier ook melden? Sinds halfjaar weer vrijgezel. En sinds paar maanden af en toe weer aan het daten. Waaronder ook via Tinder.

Op moment leuk contact met een man sinds paar dagen. Hopelijk morgen of anders in elk geval zondag afspreken :)

Anne_bento, dat van dat uiterlijk is voor mij duidelijk gewoon een vriend en wordt niet meer. Hoe leuk het verder ook klikt, qua uiterlijk moet er ook aantrekkingskracht zijn.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:31

Welkom linoleum! Leuk binnenkort een date :)

Ja mee eens hoor wat betreft aantrekkingskracht, maar soms kan zoiets wel groeien. Ik heb wel vaker meegemaakt dat ik in 1e instantie niet op iemand viel maar me toch tot degene aangetrokken ging voelen later door karakter enz. Maar het blijft denk ik dan toch anders als iemand waarbij je je direct heel erg aangetrokken voelt..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:32

Lastig Linda, kan me voorstellen dat je daar toch wel enigszins onzeker van wordt. Bespreek het anders gewoon eens met hem.

Berdien, goed dat je t voor zn voeten gegooid hebt, wel een poedersuiker om het zo maar te zeggen, maar hopelijk komt het nu weer van zijn kant! :)

Been there, done that Anne. Onwijs leuke gast waarmee ik goed klikte. Een keer met m gezoend om te kijken of dat wat met me deed. Bah..alsof ik mn broer kuste..Hebben het gewoon bij een vriendschap gehouden ;)
Nee, dat het onwijs goed met iemand klikt en je er fijne gesprekken mee kan voeren is geen voorwaarde dat het meer kan worden. Qua lichamelijke aantrekkingskracht moet er ook meer wat zijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:33

Ja kan wel wat groeien natuurlijk. Maar er zit natuurlijk een verschil tussen ‘gaat ermee door’ en ‘nee echt niet mijn ding’ :')

Cintaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:43

anne_bento schreef:
Even los van Tinder (alhoewel dit via tinder ook kan gebeuren natuurlijk), wat als je iemand ontmoet en echt een leuke klik hebt kwa gesprekken, behoorlijk op 1 lijn aan alle kanten, maar kwa uiterlijk echt alles behalve je type is. Ik vind het maar lastig.. -O- Heb dus afgelopen weekend in de kroeg iemand ontmoet en echt fijne gesprekken gehad, was erg gezellig. Nu twijfel ik, nog eens afspreken en wel zien hoe het loopt, of maar laten gaan omdat ik er waarschijnlijk toch niet op ga vallen. Misschien komt het gevoel vanzelf, misschien ook niet. Leuk al die twijfels haha :+

Misschien beetje gek om te zeggen maar ik moet me wel kunnen voorstellen dat ik er mee naar bed kan/ga :')
Ik heb al eerder een relatie gehad met iemand die helemaal mijn type niet was maar waar het 'mentaal' zo goed mee klikte, uiteindelijk is die aantrekkingskracht ook toegenomen. Ik heb echter ook al mannen leren kennen die qua denkwijze en in het leven staan helemaal mijn type waren maar waar ik me echt niet bij kon voorstellen dat ik er mee naar bed ging en dat gevoel is eigenlijk ook nooit veranderd hoe vaak ik er ook mee afsprak.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:48

Ja snap wat jullie bedoelen! Zo stom, nu ik er over nadenk heb ik dit ook met een gozer gehad, super leuke klik maar het idee met hem te moeten zoenen of in een bed te belanden lijkt me verschrikkelijk haha :+
Dat heb ik bij deze man overigens niet.... misschien moet ik er maar 1 afspraakje aan wagen, kan op zich ook weer geen kwaad, maar dan moet ik er na die afspraak wel meer gevoel bij hebben anders geloof ik niet echt dat het wat kan worden..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:53

Cintaria, hele goede omschrijving. Al heb ik wel eens vanuit een aantal dates gehad dat het qua gesprekken en interesses heel erg klikte en qua aantrekkingskracht lichamelijk verder niet. En die jongen is nu een goede vriend van mij. Maar dan moet dat natuurlijk wel wederzijds zijn.

Cintaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 13:02

Anne_Bento: als je niet meteen afgunst voelt bij die gedachte dan zou ik toch eens met hem afspreken, je weet maar nooit. Ik zit op dit moment in dezelfde situatie. Beginnen afspreken met een jongen waar ik wel een klik mee had maar niet meteen een ongelooflijke aantrekkingskracht voelde. De eerste date was echt geen succes (wat nog een understatement is) en we hebben ondertussen toch nog paar keer afgesproken, wat wel echt supergezellig was. Ondertussen is de aantrekkingskracht zo toegenomen dat ik moeite heb om mijn concentratie er tijdens onze gesprekken volledig bij te houden :')

Linoleum : dat ken ik! Zo heb ik mijn beste vriend ook leren kennen, na onze eerste kus was al duidelijk dat het meteen onze laatste ging worden en er geen greintje aantrekking aanwezig was :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 13:09

Linda: lastige situatie, misschien bespreken met je date? Dat je het initiatief vanuit zijn kant mist?

Berdien: Goed dat je wat gestuurd hebt! Maar wel een zwak excuus van hem :\

Wat goed Anne! En leuk dat je knappe gast vanavond langs komt <<)
Oh en over je andere dilemma, ik stel mezelf altijd de vraag 'kan ik het erop?' :') Misschien heel oppervlakkig, maar bij mij groeit zoiets dus niet.

Forumster: waarom ben je terughoudend in het ontmoeten? En knap dat je de bal bij je woest aantrekkelijke date laat liggen.

Welkom Lino! Leuk dat je morgen of zondag een date hebt :D

Ik had gisteravond weer een tinderdate, hij was leuker dan ik me herinnerde :') ken hem al langer, maar denk wat te jong en onervaren voor mij. Van de tinderdate van vrijdag hoor ik niks meer.
En ik heb volgend weekend afgesproken met scharrel, wil wel duidelijk krijgen hoe hij dit nu ziet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 15:11

Goed zo Anne! Denk echt dat breken met ex-date beter is. Veel plezier met kroegman!

Wat aantrekkingskracht betreft, ik moet het echt wel warm van iemand krijgen wil ik er wat mee willen beginnen. Iemand moet me ook wel uit kunnen dagen én terug kunnen zetten. Lastige combinatie wel :)) Maar, we blijven hoopvol.

Ik ben ook zeker niet te hoopvol wat leuke match betreft. Vind het verhaal té vaag, en zijn reactie op mijn pissige bericht te snel. Stuur dan zelf even wat. Dat heb ik natuurlijk ook tegen hem zelf gezegd :D Daar werd alleen niet op gereageerd. Nou ja, we zien wel.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 15:18

Berdien schreef:
Iemand moet me ook wel uit kunnen dagen én terug kunnen zetten. Lastige combinatie wel :)) Maar, we blijven hoopvol.

Haha precies dit zoek ik ook. Ik heb zelf snel een grote mond en nogal bijdehand en sarcastisch. Ik wil iemand die daarin wat tegengas geeft en wat uitdaging biedt. Maar ook weer niet te lastig dat we botsen. Heel duidelijk :+

Laatst paar keer gedate met jongen die dat dus helemaal niet kon hebben. Die geen zelfspot had en echt niet leuk vond dat ik hem even pakte op een opmerking die ik maakte. Ja dan ben ik er snel klaar mee, wil me niet moeten inhouden.

Verdere adviezen hou ik me nog beetje buiten, heb er nog niet genoeg van mee gekregen.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 15:36

Berdien schreef:
Ik ben ook zeker niet te hoopvol wat leuke match betreft. Vind het verhaal té vaag, en zijn reactie op mijn pissige bericht te snel. Stuur dan zelf even wat. Dat heb ik natuurlijk ook tegen hem zelf gezegd :D Daar werd alleen niet op gereageerd. Nou ja, we zien wel.

Dacht ik ook al toen ik het las. Als ik het goed begrijp heb je gisteren een berichtje gestuurd en dus ook gisteren wat teruggekregen? Het gros van Nederland komt op zondag niet op zijn of haar werk, en als 'ie z'n telefoon bijvoorbeeld al sinds zaterdag terug heeft had 'ie ook wel kunnen reageren. Het kan hoor, maar lijkt wel heel toevallig zo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 15:42

Ik ben zelf ook heel vergeetachtig dus ik zou dat ook zo kunnen doen. Gelukkig heb ik een sleutel van mijn werk. _O-

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:03

@Berdien beetje raar verhaal, maar goed kan gebeuren natuurlijk. Ben benieuwd of hij nu initiatief gaat nemen.

Hier hetzelfde mbt aantrekkingskracht. Ook een keer met mijn nu beste vriend gezoend, en dat was ook meteen duidelijk dat daar niks in zat verder. Ik ben zelf ook wel bijdehand dus moet wel iemand hebben die dat aan kan, niet iemand die me zo over hem heen laat lopen. Dan ben ik er gauw klaar mee.

Ik heb deze week weer een date met de ijshockeyer, hij nam opeens toch weer initiatief. Verder heb ik binnekort nog twee dates met twee nieuwe matches, ben benieuwd :Y) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:11

Exitium schreef:
Berdien schreef:

Dacht ik ook al toen ik het las. Als ik het goed begrijp heb je gisteren een berichtje gestuurd en dus ook gisteren wat teruggekregen? Het gros van Nederland komt op zondag niet op zijn of haar werk, en als 'ie z'n telefoon bijvoorbeeld al sinds zaterdag terug heeft had 'ie ook wel kunnen reageren. Het kan hoor, maar lijkt wel heel toevallig zo.

Ja, bij mij zouden dan ook alle alarmbellen afgaan, vaag verhaal..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:54

Darah3 schreef:
Forumster: waarom ben je terughoudend in het ontmoeten? En knap dat je de bal bij je woest aantrekkelijke date laat liggen.

Door de heftige relatie die ik heb gehad en is beeindigd in mei, zie ik nog wat huiverig op tegen in een relatie rollen en me mogelijk te moeten aanpassen of bang mezelf te verliezen. Maar anderzijds kan ik er wel weer nieuwsgierig naar zijn.

Mogelijk is dat ook een reden dat ik nog wat laks ben als een man niet meer appt en ook zelf nog laks in appen ben. Ik kan het zo een weekend vergeten, maar tot nu toe kom ik daar prima mee weg.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:44

MissFloorx druk met de dates :D leuk dat de ijshockeyer zelf initiatief genomen heeft :)

Mijn avond met knappe kroeg man was weer heeeel fijn :) op het moment dat hij binnen stapt is het 1 en al rust, hij heeft zo'n rust om zich heen hangen. Ik blijf voelen dat dit enkel een scharrel is en niks meer wordt, maar het is wel echt even heel fijn dus ik ga daar gewoon van genieten zolang het er is :j