Ben net bij de winkel geweest met de fiets , maar woon ook niet zover ervan af
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-09-18 13:37
Regen regen honden krijg ik niet eens mee naar buiten. Die ga ik nu toch echt even met gepaste dwang meesleuren. Ben geen regen meer gewend zo lang sinds eerste week april of zo
LoveGlove
Geplaatst: 23-09-18 13:49
karuna schreef:
Regen regen honden krijg ik niet eens mee naar buiten. Die ga ik nu toch echt even met gepaste dwang meesleuren. Ben geen regen meer gewend zo lang sinds eerste week april of zo
ik zei net ook al tegen mam: Is het mogelijk dat het zo lang achter elkaar door regent?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-09-18 14:00
Nou rondje was erg kort. Heb ect aan ze moeten trekken, kleine dame heeft onder een boom zitten poepen. Witte herder wilde maar een ding terug
De periodes dat het hier langer heeft geregend zaten wij op vakantie in florida of duitsland
poetser
Geplaatst: 23-09-18 14:02
Hier regent het ook al sinds gisteren. Dan weer zacht gemiezer, even later flinke plensbuien en tussendoor regent het zachtjes, maar droog is het hier niet meer geweest. De wind is wel veel minder als de afgelopen dagen.
Pluizebolpum
Geplaatst: 23-09-18 14:16
Ik zoek regenlaarsjes en een poncho, maatje kleine kat.
Het regent hier al de hele dag, 't lijkt voorlopig ook niet op te houden en m'n kat wil de tuin in maar blieft geen nat. Het is net een klein dreinend kind . We hebben al gespeeld, een fort gebouwd, snoeppiezoek gedaan maar ze loopt zich nog steeds te vervelen.
Anoniem
Geplaatst: 23-09-18 17:29
Pff, wie zat er ook alweer in zuid-Duitsland hier? Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen, maar wat er nu die kant op komt is echt heftig. Een zware buienlijn met windstoten van 140 kmpu en overal rotatie erop Dat ding kan gewoon ff een tornado uitspugen...
Uurtje geleden:
Beeld momenteel:
We hadden m gechased als ie 200 km noordelijker trok, want deze heeft ondanks dat ie moeilijk te chasen is, wel hele interessante weerbeelden. Ben bneieuwd wat er ook voor hangt.
Ik dit voorheen dan over België getrokken? Ik woon in België (regio Diest) en ik moet zeggen dat het hier vandaag - buiten de grote hoeveelheid neerslag - héél goed meeviel met die storm.
Anoniem
Geplaatst: 23-09-18 17:37
miezelke schreef:
Ik dit voorheen dan over België getrokken? Ik woon in België (regio Diest) en ik moet zeggen dat het hier vandaag - buiten de grote hoeveelheid neerslag - héél goed meeviel met die storm.
Deze lijn heeft zich eigenlijk boven Dtl pas echt ontwikkeld.
Annash
Blogger
Geplaatst: 23-09-18 18:11
Ik heb een vriendin in Munchen wonen... Lijkt er net ten noorden langs te gaan gezien de richting?
Anoniem
Geplaatst: 23-09-18 18:15
Annash schreef:
Ik heb een vriendin in Munchen wonen... Lijkt er net ten noorden langs te gaan gezien de richting?
Dat gaat er om hangen, groeit wellicht zuid nog wat aan. En ik weet niet of ie er met zonsondergang de brui aan geeft.
Hiraeth
Geplaatst: 23-09-18 18:33
Dit is in Weiterstadt, dat ligt ook op dat lijntje.
Wij zitten gelukkig niet in Zuid-Duitsland, wel in Duitsland. Hebben geen storm gehad gisteren, wel veel regen - de hele dag - en fikse wind. Tegen de avond was alles weer rustig en nu schijnt het zonnetje alweer!