Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Igniss schreef:Hier is marktplaats ook een ramp. Heb een bbp erop staan die nieuw samen 330 kost. Heb het erop staan voor 275 maar 250 is ook prima. Is een jaartje weinig gebruikt en heeft amper gebruiks sporen. Dus de prijs is zo gek nog niet.
Krijg ik "voor 50/75/100 neem ik het over" geef ik aan dat het te ver van mijn minimumprijs is dan ben ik ineens gierig en gun ik mensen niets
Of mensen die apart het bontje willen voor 50, en wanneer ik aangeef het niet apart te verkopen dan bieden ze 50 voor alles samen.
Chabby schreef:"50"
"Dank je wel voor je interesse, maar ik wil er minimaal €80,00 voor. Ik ben al met €70,00 gezakt."
"Oke 7 februari bestel ik"
Vervolgens worden er adres- en bankgegevens uitgewisseld.
"Je hebt het"
"We hadden €80,00 afgesproken en nu is er €77,00 gestort. De verzendkosten zijn voor de koper, zoals ik al vermeld in elke advertentietekst."
"Oeps ik maak 3 euro over"
"De verzendkosten zijn €6,95 voor pakketpost. Ik verzend met Post NL."
"Dit is genoeg"
Ik ben bijna geneigd om haar geld terug te storten.
Chabby schreef:Ze gaf aan dat ze de verzendkosten zou overmaken. Ik heb nog een keer tot tien geteld en een verzendlabel aangemaakt.
"Weet u, laat maar, wilt u mij 80 euro terug storten"
"Ik heb het verzendlabel al betaald en je pakket ligt klaar voor verzending. Ik heb er dus al kosten aan gemaakt en het nota bene weken voor je gereserveerd."
Ik heb de track en trace code nog door gegeven en ik ga haar zo maar blokkeren, want ik voel weer een één ster waardering aankomen. Ik ben benieuwd of men dan nog een waardering achter kan laten.