Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Waarom vouwt een colafles in elkaar als je er heet water in doet?
Emmaa_ schreef:Hoe kan het dat DUO zomaar mijn lening stopzet na het aflopen van mijn prestatiebeurs (terwijl ik nog wel door kan lenen) zonder dat nadrukkelijk te vermelden?Heb echt geen flauw idee hoe ik nou volgende maand door ga komen en het was eigenlijk de bedoeling dat het geld per direct naar de rijschool zou gaan.
SimoneeM schreef:Emmaa_ schreef:Hoe kan het dat DUO zomaar mijn lening stopzet na het aflopen van mijn prestatiebeurs (terwijl ik nog wel door kan lenen) zonder dat nadrukkelijk te vermelden?Heb echt geen flauw idee hoe ik nou volgende maand door ga komen en het was eigenlijk de bedoeling dat het geld per direct naar de rijschool zou gaan.
Tegenovergestelde van mij. Ik vroeg me af hoezo duo even voor mij besluit dat ik maximaal wil lenen nu beurs afgelopen is. Ik wil helemaal niet lenen. En al helemaal niet maximaal. Maar gelukkig op tijd stopgezet.
Wel apart, vrees dat jij dus weer fijn met duo bellen dan. Duurt ook altijd zo heerlijk lang.
Lienie_F schreef:eilleen333 schreef:Iemand zegt dat de streaming popcorn nu legaal is? Sinds wanneer dan? Want ik kan dat niet vinden...
Nog steeds niet geloof ik.
Er wordt nu aangeraden een anonieme VPN te gebruiken zodat je ip-adres niet traceerbaar is