Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:09

CharlievdH

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:22

Die heb ik aangehad, was er nog erg over aan het twijfelen toen omdat het de eerte broek was die ik in 36 paste, maar hij rekt dus uit?

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:33

Ik hoorde zonet gerommel in 1 van m'n kasten, komt mijn ene kat uit mijn ondergoedlade piepen met een onderbroek op z'n hoofd en zijn 2 oortjes doorheen de beengaten :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:34

Natsuki schreef:
Die heb ik aangehad, was er nog erg over aan het twijfelen toen omdat het de eerte broek was die ik in 36 paste, maar hij rekt dus uit?

Jaa écht te klein kopen, zit namelijk 3% elastaan in en dat rekt uit als een gek :+ de eerste week zit de broek niet echt comfortabel, maar als je hem na een weekje dragen in de was gooit zit die als gegoten :j

Vaak hoor je ook klachten van mensen over broeken met elastaan, dat ze na een paar keer dragen uitrekken en van je kont glijden, voorkom je dus door een maatje kleiner te nemen :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:36

Dan kom ik daar met met reet niet in of ze komen niet eens tot aan mijn enkels. Y;(

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:36

Mee eens :D

Edit: met Roos haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:37

Idem :')
Mijn vriend lacht me nu al keihard uit als ik weer eens door het huis huppel (en net niet op mijn bek ga) om in 1 van mijn broeken gewurmd te raken. Eens over mijn kont zitten ze prima, maar die kont, da's toch echt een hindernis om U tegen te zeggen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:39

+1 koop broeken liever te groot. Heb een hekel aan niet in mijn broek kunnen komen. _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:40

Door mij zijn jullie allemaal op zoek gegaan naar het h&m boekje en het shirt besteld haha. Anders hadden sommige van jullie niet eens geweten dat er een boekje was zo te horen! Moet er wel om lachten hoor :).

Ik verdien zo'n 350/400 euro per maand en spaar ook nog aardig wat vakantiegeld op. Daarnaast krijg ik nog 100,- stufi. Ik zet elke maand in ieder geval mijn stufi op mijn spaarrekening en 25% van mijn loon van die maand. Als ik nog veel geld over heb, voordat ik weer loon krijg dan stort ik nog wat extra's op mijn spaarreking. Van mijn spaarrekening betaal ik eigenlijk alle grote uitgaven. Studiegeld, boeken, maar ook vliegtickets en vakantie. Dus het is wel fijn om dat bedrag te zien groeien (en vervolgens weer heel hard te zien kelderen, zoals toen ik vorige week mijn vliegtickets naar Athene heb geboekt..)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:41

Haha dat broeken probleem heb ik ook niet. Ik kom eigenlijk altijd wel goed in mijn broeken, ondanks dat mijn kont er ook wel gewoon mag zijn. Wel zit altijd alles dubbel (boxer en hemdje) en dan moet ik met mijn hand ertussen om dat weer vlak te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:46

Ik wil voorlopig dat bedrag alleen maar even zien groeien haha, ik heb redelijk snel een nieuw springzadel/eventingzadel nodig en rond de zomer-begin najaar een aangepast zadel voor tinkermans. Wordt voor beide geen goedkope uitgave, zijn geen makkelijk rugjes. Maar lang uitstellen gaat ook niet meer lukken.

*Note to self: spaarvarkentje aanschaffen dat niet open kan*

Mijn broeken zitten gewoon goed aan billen en taille eens ik erin gewurmd ben, maatje groter hoeft niet. Dan lubbert alles. Helaas is m'n taille niet van de breedste en heb ik aardige billen, en da's geen handige combi :)) Eens ik ze aan heb vormen ze zich ook weer snel naar mijn lichaam en voelt de broek als een pyjama.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 23:48

Dan laat ik die maar liggen, ben bang dat als ik me in een 34 pers, de broek kapot zal gaan :+
Ik heb trouwens nog een super fijne broek kunnen scoren bij de vero moda, simpel zwart en perfecte taillehoogte om bloesjes in te stoppen. Plus hij sluit eens helemaal goed aan bij mijn buik, en 50%. *\o/*
Sparen kan ik dus niet echt, hoewel ik wel al een goed bedrag heb om uit te geven in Amerika. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:26

Ik moet ook maar over op stretchbroeken denk ik. Heb het liefst zo min mogelijk elastan maar die passen niet meer top nu ik weer vol op train en dus redelijke benen en bips heb maar een smalle taille. Misschien die van de h&m eens proberen.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 00:52

Stretch is juist heerlijk! Zolang het niet enorm synthetisch voelt dan. Heb met 'normale' spijkerbroeken zo snel dat het gaat flubberen, terwijl hij perfect zit als je hem s morgens aantrekt. Draag daarom ook maar weinig spijkerbroeken, maar meestel broeken van katoen met rek erin! (En lekkere kleurtjes *D)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:02

Ik koop broeken altijd van de mango :)
Die zitten perfect.

Wat vinden jullie van deze broek :)
m.hm.com/nl/product/63910?article=63910-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:22

Die stretch broek heb ik ook nog liggen in mijn pakketje wat nodig terug gestuurd moet worden, maar durf hem niet te houden uit angst dat ie straks na 1 dag helemaal uitlubbert. Maar ik moet hem dus gewoon 1 maat te klein houden? Dat de knoop nog wel dicht kan of niet? :+

Jullie praten echt veel!
Over sparen... Wij sparen iedere maand een vast bedrag (ben getrouwd dus sparen samen). En van het overige geld doen we leuke dingen en kopen we kleding. Maar nu wilde ik mezelf iedere maand een vast bedrag geven omdat ik wel erg veel geld uit geef, maar ik stel het telkens uit omdat ik er dan die ene maand niet genoeg aan heb :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:23

liespower94 schreef:
Ik koop broeken altijd van de mango :)
Die zitten perfect.

Wat vinden jullie van deze broek :)
m.hm.com/nl/product/63910?article=63910-A#mediaType=STILL_LIFE_FRONT

Ik kan de link niet aan klikken en zit op mijn mobiel dus kopiëren gaat ook niet zo goed.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:26

Ik pak altijd kopje thee en wat lekkers als het h&m boekje er is. En als het echt een dikke is pak ik er een pen bij en ga ik kruisjes zetten bij alles wat ik wil :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:54

Hahaha, wat erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:07

Of post-it papiertjes kleven om de bladzijde terug te vinden :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:10

Davinia_ schreef:
Ik pak altijd kopje thee en wat lekkers als het h&m boekje er is. En als het echt een dikke is pak ik er een pen bij en ga ik kruisjes zetten bij alles wat ik wil :')

Ik gebruik altijd een roze highlighter :Y)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:34

Zwarte watervaste stift :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:37

Ik ook een pen met kruisje ja. :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 16:41

Het witte blazertje (even snel aangetrokken). Moet even gaan bedenken hoe ik hem ga combineren. Hoop met dat legergroene shirt van de h&m. Ook nog even een nieuwe broek gescoord, was de helft van de helft.
Afbeelding