Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:40

Nou zeg. Ik koop ook weer eens iets via marktplaats. Een mooie staande sieradenkast met een spiegel er voor. Opgehaald bij die mevrouw aan huis. Wilde ik hem vandaag in elkaar zetten met mijn vader. Zit er een schroevendraaier bij maar geen sleutel of schroeven.. Nu had ik gelukkig die vrouw om haar telefoonnummer gevraagd voor het geval ik het niet kon vinden. Dus net de telefoon gepakt. Ze zegt dat de schroeven dan nog ergens moeten liggen en zou ze per post sturen.. Ik wacht tot vrijdag af. Vind dit toch wel een beetje eng..

Heb zelf een tablet te koop staan. Was een man die mailde ''heeft u hem nog? dan kom ik vandaag kijken!''

uhm ja maar ik was ''vandaag'' niet eens thuis :+

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:52

Ik merk echt met diergerelateerde spullen dat er heel veel mensen bieden, zelfs afspreken. Vervolgens hoor je er echter niks meer van en komen ze gewoon niet meer opdagen. Zal wel de vakantietijd zijn.. :( Bij dierenspullen lijkt het ook echt impuls te zijn. Ik krijg dan een bod en reageer dat ik akkoord ga, vervolgens komen er pas vragen (welke kleur is ie? Hoe groot? etc) die gewoon in de beschrijving staan. Wel een minion een nieuw huisje kunnen geven via dit topic. :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:57

Had daarstraks iets imo raats.
Op fb heb ik 2 qhp dekens te koop
0 grams en 300 grams.

Reageerde iemand met waar ik hem gekocht heb en of ze een webwinkel hebben. Snapte die niet helemaal.

Waar ik ook van ga balen is dat ze je bericht gaan liken, heb zoiets van reageer alleen als je er echt intresse in hebt! :/

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 14:11

Liken zorgt wel voor views :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 14:16

Dat wel, maar toch! :P

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 15:48

Ik heb een bod gehad op een zgan boodschappenkarretje, maar mevrouw is net geopereerd en kan de kar niet ala minute ophalen.
Heb maar gevraagd waar ze woont, dan gooi ik het wel ff af.
Als ze niet antwoordt, weet ik dat het een slechte afzegsmoes is en anders heb ik weer iemand geholpen toch? ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:45

Ik heb mijn zadel te koop. Geen haast, ben zwanger en kan voorlopig toch niet rijden. Ben ondertussen wel op zoek naar een springzadel voor erbij. Geen super de luxe, als hij goed op paard ligt vind ik het best. Kunnen we volgend jaar wel weer oppakken en dan komt een dressuurzadel vanzelf wel.
Ik blijf me enorm verbazen dat mensen gewoon alleen de inchmaat melden en verder niets. Zo kan je toch niet verkopen?

Op mijn zadel krijg ik ook oorlog reacties dat het zo mooi is. Heel leuk hoor maar aan zulke reacties heb ik 0,niets.

Ben inmiddels ook klaar met mensen die ver onder de vraagprijs bieden. Ik reageer altijd netjes maar ik vind het eigenlijk gewoon onbeschoft. Zelf durf ik niet lager dan 2/3 te bieden, als de prijs gewoon echt veel hoger is dan wat ik in mijn hoofd heb reageer ik niet.

Betaal ook vaak zat zonder probleem de vraagprijs als ik het waard vind. Het gaat niet om voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar ik ben blij met het product voor een prijs die gewoon redelijk is. Misschien had de ander het ook voor minder gedaan, heeft die ook weer een meevaller.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 16:49

Oorlog reacties?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:02

Haha stomme autocorrect op mijn mobiel, onzin reacties :D

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:50

Nou ik heb er weeeer 1 hoor! *\o/*
Iemand deed vorige week een bod op mijn robotstofzuiger. Ik ging akkoord en kreeg een mail: ja ik wil eerst wat meer weten blabla en of ik een filmpje kon maken. Prima! Gedaan. Geen reactie meer gehad dus had het bod verwijderd en haar een bericht gestuurd of ze geen interesse meer had.
Niks van vernomen dus stuurde haar vandaag: het zou netjes zijn als je even laat weten als je geen interesse meer hebt..
Krijg ik terug: ja het zou netjes zijn als je mijn bod niet had verwijderd.
Dus ik leg gewoon uit dat ik hem had verwijderd omdat ik niks meer hoorde en zo andere kopers de kans wou geven ook dat bedrag te kunnen bieden omdat ze anders misschien niet zouden reageren etc. Maar dat als ze hem gewoon op kon halen. En nog steeds.

Krijg ik terug: niet zo zeuren..

Euhhh what?! :') :+

Serieus, word zo moe van dit soort mensen...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:18

@ Jamiie: doe ik ook hoor: bod verwijderen als ik niets meer hoor.
Mailtje erachteraan: ik heb je bod verwijderd, omdat ik niets meer heb vernomen.
Als ze nog wel geïnteresseerd zouden zijn, hoor je dat vanzelf wel, maar ik heb nooit meer een reactie gehad.
Dat aan een ander denken is erg moeilijk tegenwoordig... >;)

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:25

Vanmorgen een koper voor een pony, leuk zaken mee gedaan. Ipv 1 pony heeft ze er twee gekocht die ik te koop had. Breng ze zelfs straks al weg! Dat is eens fijn :-)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 19:15

hahaha Jamie dat is echt vaag

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 19:50

Pffff... Als iemand niet meer laat horen, dan doe ik er ook niets meer mee hoor.
Een random vraag om meer informatie vind ik ook onvoldoende. Ik vraag dan altijd wat ze specifiek willen weten. Dan weet je meteen of ze echt geïnteresseerd zijn.

Als ik niet snel genoeg een reactie krijg die me naar de zin is, dan vraag ik overigens of ze nog interesse hebben, dit in verband met een andere geïnteresseerde.
Of die er is doet er dan wat mij betreft niet toe. Het kan prikkelen, of ze reageren dat ze geen interesse hebben. Of ze reageren helemaal niet, maar ik wacht dat niet langer dan een dag af (dus max 24 uur) wanneer er daadwerkelijk een andere geïnteresseerde is.

Maar mensen zijn echt raar soms...

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:21

Heeft iemand nog Facebook groepen die landelijk en best groot ( minimaal 1000 leden ) zijn voor het verkopen van paardenspullen?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:31

romyloverrr schreef:
Heeft iemand nog Facebook groepen die landelijk en best groot ( minimaal 1000 leden ) zijn voor het verkopen van paardenspullen?

Paardenspullen ruil en verkoop omgeving emmen
Nieuwe & gebruikte paardenspullen

Ik raak mijn spullen er erg snel kwijt :j

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:52

Marktplaats voor de paardensport

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:55

Ik heb elke x zet ik alles op fb en mp en dan word het verkocht aan stalgenoten wel zo makkelijk _O-

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:28

romyloverrr schreef:

Je zou op mijn profiel eens kunnen kijken naar groepen.
Heb er meer dan 100 :o

https://www.facebook.com/RuPaSports1

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:49

Mijn zus heeft een nieuwe kippenhok gekocht voor haar kippen, een buitenren met nachthok. Tweedehands, via marktplaats. Helemaal blij. Thuis de kippen erin.. Blijkt, hele hok zit vol met bloedluis.. Haar kippies worden nu elke nacht aangevallen. Van alles al geprobeerd, maar die plaag is haast niet weg te krijgen. Hele hok uit elkaar gehaald en met chloor kieren ingespoten, azijn geprobeerd van alles en met hogedrukreiniger uitgespoten.. Maar nee.

Mailt ze de verkoper. Mailt hij terug dat hij er inderdaad van wist, maar dat bloedluis nooit helemaal te voorkomen was, dus zag hij niet in waarom het nodig was het haar te zeggen.. Ehh, wat? -O- Belachelijk.. Nu zit ze ermee...

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:52

Ik ben beheerder van tweedehands paardenspullen marktplaats NL. Heel groot, we zijn alleen wel streng

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 00:55

Jeetje wat erg ElineS! Ik was echt pislink geworden en had daar weer op de stoep gestaan.. Dat kan je echt niet maken. :=

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 02:24

Jesus eline
Zulke mensen zijn echt erg :(

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 02:32

Dat is echt erg :oo

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 07:18

ElineS schreef:
Mijn zus heeft een nieuwe kippenhok gekocht voor haar kippen, een buitenren met nachthok. Tweedehands, via marktplaats. Helemaal blij. Thuis de kippen erin.. Blijkt, hele hok zit vol met bloedluis.. Haar kippies worden nu elke nacht aangevallen. Van alles al geprobeerd, maar die plaag is haast niet weg te krijgen. Hele hok uit elkaar gehaald en met chloor kieren ingespoten, azijn geprobeerd van alles en met hogedrukreiniger uitgespoten.. Maar nee.

Mailt ze de verkoper. Mailt hij terug dat hij er inderdaad van wist, maar dat bloedluis nooit helemaal te voorkomen was, dus zag hij niet in waarom het nodig was het haar te zeggen.. Ehh, wat? -O- Belachelijk.. Nu zit ze ermee...

Ook zon speciale spuitbus bij de boerenbond/welkoop weg? En vergeet dan niet de kip zelf ook te sprayen. Is volgens mij spul officieel voor duiven wat wij heel wat jaar terug gebruikten