Bh verkocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Zulke types, aarghh..!
Ik had er een keer een die reserveerde voor 80 euro aan spullen.
Geld zou ze overmaken als ze haar loon binnen had.
Vervolgens kreeg ik een mailtje dat ze het voor 30 wilde hebben want anders had ze het geld niet..
Say what?!
Ondertussen mensen voor de spullen afgezegd omdat ik in de waan was dat ze echt 80 euro zou betalen...
bugpluisje schreef:Dat is inderdaad wel lef hebben. Beetje in de trant van "brutale mensen hebben de halve wereld". Nou ik zou net zo flabbergasted zijn als jij hoor! En waar halen ze de brutaliteit vandaan, het is niet normaal. Ik val soms echt van mijn stoel bij wat ik hier lees
yasminlove1 schreef:bugpluisje schreef:Dat is inderdaad wel lef hebben. Beetje in de trant van "brutale mensen hebben de halve wereld". Nou ik zou net zo flabbergasted zijn als jij hoor! En waar halen ze de brutaliteit vandaan, het is niet normaal. Ik val soms echt van mijn stoel bij wat ik hier lees
Doet vast pijn als je zo vaak van je stoel af moet vallen..
Zitosh schreef:Stel nou dat je geld toch is overgemaakt en en ze heeft het dekje terug in de verkoop, wie zegt dan ook dat jij je geld weer terugziet? Ze kan ook zeggen dat ze het nooit ontvangen heeftVan mij zou ze maar moeten wachten, als ze al een data heeft tegen het ontvangen van het geld.. Wat als jij geen interesse had?