Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:21

*\o/*
Bh verkocht :))

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:21

Het wisselt bij mij erg. Tot nu toe gaat het aardig, het is inderdaad jammer dat er zoveel vanaf gaat. Voordeel van Bol.com vind ik dat je dat gezeur met biedingen en niet reageren niet hebt.

Zitosh

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:28

Mijn merrie d'r dekens moeten ook de deur uit.. Ze zijn te klein geworden := Gelukkig nog veel mensen die maat 185 kunnen gebruiken! Hoop ze dan ook snel kwijt te geraken :D

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:31

staldeken en onderdeken onder voorbehoud van betaling verkocht.
partijtje gaat morgen op de post.
mijn kamer raakt leeg,

outdoor deken gekocht.

gaat goed

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:36

Ik moet eigenlijk ook veel dingen online zetten, of de advertenties opnieuw plaatsen.
Maar als ik dan kijk, denk ik neh kan ook nog wel blijven eigenlijk. Zo schiet het niet op natuurlijk :Y)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:37

Ik had er ook weer eentje bij -O-

"Ja ik ben naar de bank geweest en heb het vandaag overgemaakt hoor!"

2 dagen later nog niks op mijn rekening natuurlijk. (Ook niet verwacht trouwens, wie moet er vandaag de dag nog naar de bank om iets over te maken?! en het niveau van Nederlands gaf me ook al niet veel hoop.)
Wilde ze nog foto's hebben, had ze ondertussen nog steeds niks gezegd over koop afblazen of dat ze niks had overgemaakt.
Dus ik de foto doormailen die ik nog had, wist wel dat ze het toch zou afblazen, maar je weet maar nooit :P
Paar uurtjes later een mail;

sorry ,,
ik ga niet veder met kopen want ik heb een kado van mijn moder vandag gekegen .

hoop ik dat je snel verkoopt

Je wordt er zo moe van he!
En je ziet het niet altijd aankomen... Hou je dus je spullen dagen lang vast voor iemand die het uiteindelijk besluit lekker niet te kopen, ondanks alle gemaakte afspraken. :=

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:40

Lekker Celien, en voor je minimale prijs?

Ik net de scapa opgezocht..... >;) ergens heb ik hem toch voor gebruikt. Lag niet waar ik dacht en hij moet nog een wasbeurt hebben, dan is hij weer als nieuw hahaha. Dat krijg je met teveel dekens, dan raak je de weg kwijt :D .

Jij gaat ook fijn lemanthia. Zo heb je niets en dan ineens is het verkocht inderdaad. Ach de aanhouder wint.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:44

Zulke types, aarghh..!

Ik had er een keer een die reserveerde voor 80 euro aan spullen.
Geld zou ze overmaken als ze haar loon binnen had.
Vervolgens kreeg ik een mailtje dat ze het voor 30 wilde hebben want anders had ze het geld niet..
Say what?! :=
Ondertussen mensen voor de spullen afgezegd omdat ik in de waan was dat ze echt 80 euro zou betalen...

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:51

15,- excl verzendkosten :j !

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 22:53

rare mensen op bokt-markt hier.
op een of andere manier heb ik geld overgemaakt voor
een scapa dekje , maar staat die betaling bij '' nog niet goedgekeurd ''
al een paar dagen.

nu zegt ze meteen al , dat is vast een stomme smoes.

ik laat hem gewoon nog een paar dagen bij '' nog niet goedgekeurd ''
staan , dan vervalt de opdracht vanzelf.
misschien niet helemaal netjes maar het bespaard mij weer een hoop gedoe , het was ook nog genoeg geld voor dat dekje. het geld moest donerdag op haar rekening staan , nou dat gaat echt niet lukken !
ik moet naar de bank , ik kan pas overmorgen , en het duurt een dag voor het bij haar erop saat.
zo jammer dat je eigenlijk meteen al als leugenaar word bestempeld , nouja , dan niet ! ik heb haar gezegd dat ze hem weer in de verkoop mag zetten.

maarja , van de andere kant begrijp ik het wel.
er zitten veel leugenaars tussen

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:00

'Nog niet goedgekeurd' komt toch vanaf jouw kant dan en niet vanaf haar kant?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:00

ik weet het niet echt.
het staat bij mij bij '' niet goed gekeurd '' dus ik denk van mijn kant.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:01

Stel nou dat je geld toch is overgemaakt en en ze heeft het dekje terug in de verkoop, wie zegt dan ook dat jij je geld weer terugziet? Ze kan ook zeggen dat ze het nooit ontvangen heeft :j Van mij zou ze maar moeten wachten, als ze al een data heeft tegen het ontvangen van het geld.. Wat als jij geen interesse had? >;)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:09

upendo schreef:
Zulke types, aarghh..!

Ik had er een keer een die reserveerde voor 80 euro aan spullen.
Geld zou ze overmaken als ze haar loon binnen had.
Vervolgens kreeg ik een mailtje dat ze het voor 30 wilde hebben want anders had ze het geld niet..
Say what?! :=
Ondertussen mensen voor de spullen afgezegd omdat ik in de waan was dat ze echt 80 euro zou betalen...

Dat is inderdaad wel lef hebben. Beetje in de trant van "brutale mensen hebben de halve wereld". Nou ik zou net zo flabbergasted zijn als jij hoor! En waar halen ze de brutaliteit vandaan, het is niet normaal. Ik val soms echt van mijn stoel bij wat ik hier lees :roll:

Ik hoop weer op een goede ervaring. Net een regendeken voor mijn oude merrie gekocht van een bokker. Meteen geld overgemaakt en mijn gegevens gestuurd.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:17

Woehoeeee ik heb vorige week maandag een vintage kast gekocht en vandaag verkocht met 25 winst.. *\o/*
Al waren ze maaar een uur te laat.. :+

Binnen kort maar kijken naar iets anders, misschien ga ik dan wat opknappen en dan weer verkoop.

yasminlove1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:19

bugpluisje schreef:
Dat is inderdaad wel lef hebben. Beetje in de trant van "brutale mensen hebben de halve wereld". Nou ik zou net zo flabbergasted zijn als jij hoor! En waar halen ze de brutaliteit vandaan, het is niet normaal. Ik val soms echt van mijn stoel bij wat ik hier lees :roll:

Doet vast pijn als je zo vaak van je stoel af moet vallen.. :=

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:27

yasminlove1 schreef:
bugpluisje schreef:

Doet vast pijn als je zo vaak van je stoel af moet vallen.. :=

Nog even en ik ga een schadevergoeding vragen voor iedere blauwe plek := hahahaha

Heb al een bod van 15 op de cooler van scapa. Oké ik weet dat hij nog gewassen moet worden en dat ga ik ook braaf doen natuurlijk. Maar 15 euro versus de nieuw prijs van zeker 120 :? Iemand enig idee wat die scapa showcoolers doen op mp en bokt qua prijzen? Hij is gebruikt maar na wassen echt weer in super staat (althans daar ga ik even vanuit en was hem as weekend omdat ik dan tijd heb). Zal daarna ook foto van de schone deken erbij zetten natuurlijk.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:34

Laat je niet op je kop zitten door koopjesjagers hoor! Ik ken het wel, je zou er bijna door aan jezelf gaan twijfelen, maar voor zo'n idioot bedrag zou ik hem niet wegdoen. Het is ook afhankelijk van het aanbod en de prijzen die anderen ervoor vragen natuurlijk. Persoonlijk denk ik dat het al een stuk beter gaat nadat hij gewassen is :)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:39

Thanks kirsha......ik ben een beetje mientje ongeduld vandaag dus dacht gooi hem er direct op. Ga hem zeker niet zomaar weg doen voor een prikkie, dan geef ik hem nog liever aan een vriendin kado.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:46

Zitosh schreef:
Stel nou dat je geld toch is overgemaakt en en ze heeft het dekje terug in de verkoop, wie zegt dan ook dat jij je geld weer terugziet? Ze kan ook zeggen dat ze het nooit ontvangen heeft :j Van mij zou ze maar moeten wachten, als ze al een data heeft tegen het ontvangen van het geld.. Wat als jij geen interesse had? >;)

ik heb 1 keer eerder zo'n geval gehad , toen de bank gebeld , en
die zeiden na een tijdje verdwijnt de opdracht vanzelf.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:47

Ik herken het wel hoor... Ik heb dat met mijn hoofdstel. Krijg daar biedingen op van 10 euro inclusief verzendkosten. Voor dat geld geef ik hem inderdaad nog liever weg. Hij eet geen brood dus daar hoef ik het niet om te doen :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:51

Het is momenteel gewoon ergerlijk zo laag dat ze momenteel aan bieden zijn. Veel hebben gewoon de realiteit uit het oog verloren of leven in een fantasie wereld.

Vandaag een persoon die gaat mailen naar de webwinkel, ik bied € 500.- op het Pfiff Amaretto zadel. Ik wil hem wel in het donker bruin, 17.5 inch en boommaat III

Dan vraag ik me werkelijk af wat voor waanideeën ze hebben hoor, zadel kost € 1095.-
Ik heb degene terug gemaild dat wanneer ze wilt bieden ze naar MP moet gaan, en dat daar een webwinkel niet voor is bedoeld (oke wel wat netter omschreven).

Hier overigens ook iemand die mailde dat het was over gemaakt. Na een paar dagen maar eens gemaild dat ik het nog niet binnen had.
Nee ze had nog een vraag erover en nog geen tijd gehad om die vraag te mailen.
Vraag beantwoord, mr blij ......maar nog steeds niets bijgeschreven

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 00:37

Mijn scapa cooler kwam ook van mp.... Meisje had 'm te groot gekocht dus was nog nieuw... Heb ik toen € 40,- voor betaald...

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 07:26

lelijke_heks schreef:
Mijn scapa cooler kwam ook van mp.... Meisje had 'm te groot gekocht dus was nog nieuw... Heb ik toen € 40,- voor betaald...

Dat is wel echt een spot prijs voor een nieuwe showcooler van dat merk. Ik meen me te herinneren dat ik er rond de 120 voor betaald heb nieuw.

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 07:42

Ja klopt! Ik had toen een mailtje gestuurd wat hij moest kosten... Kreeg ik terug; bied maar wat.... Dat vind ik nou altijd zo lastig hè... Dus had € 20,- terug gemaild in de hoop op een tegenbod... Zij stuurde toen terug voor € 40,- mag je hem hebben....

Ik helemaal happy...