Sommige mensen worden echt giftig op de vroeg castratie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Dat ik mij serieus afvraag waarom vroeg castratie bij katten niet gewoon gedaan wordt. Bij mij worden katers rond de 13 weken gecastreerd. En tot nu toe groeien ze super op zonder problemen.
Marcella schreef:Dat ik mij serieus afvraag waarom vroeg castratie bij katten niet gewoon gedaan wordt. Bij mij worden katers rond de 13 weken gecastreerd. En tot nu toe groeien ze super op zonder problemen.
luuntje schreef:Mijn dierenarts wil niet zo vroeg castreren.
Hier in de omgeving willen dierenartsen pas castreren bij 6 maanden en ouder.
Mensen in het bos die hun keffer grommend en blaffend achter andere honden aan laten gaan.
Bellatrix schreef:Lau schreef:Alles! Ik ben helemaal klaar met vandaag….Wat lukt er niet?
luuntje schreef:Mijn dierenarts wil niet zo vroeg castreren.
Hier in de omgeving willen dierenartsen pas castreren bij 6 maanden en ouder.
Mensen in het bos die hun keffer grommend en blaffend achter andere honden aan laten gaan.
Shenavallie schreef:Marcella schreef:Dat ik gisteren een mailtje kreeg van vacature beveiliger van het uwv. Direct contact opgenomen wat blijkt er staan geen belemmeringen in het systeem dus die 16% afkeur die ik heb is ineens weg.
Poef.
Ben je momenteel voor 16% afgekeurd, begrijp ik dat goed?
Bellatrix schreef:Ik erger mij aan de handschriften van sommige collega's.
Dan moet ik iets af of bijboeken en dan staat er een 1 of een 7. De 1 heeft dan zo'n lang streepje dat ik niet kan zien wat het nou is. Of een 9 die bijna zo dichtzit dat het een 8 lijkt.