Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Berdien schreef:Cookie had de hoornaar al goed te pakken gehad, die hoornaar deed niet zoveel meer
Gelukkig niemand gestoken! Sterker nog, hij zit nu te jengelen dat hij opnieuw zo’n spicy vliegding wil gaan vangen
Shenavallie schreef:Ik heb mijn lichaam afgelopen week dusdanig afgemat, dat ik vandaag - de enige dag dat ik vrij ben - werkelijk nergens zin in heb om te ondernemen. En dat vind ik zó zonde! Maar ja, ik moet wel even toegeven, wil ik morgen weer 'fris en fruitig' aan de slag gaan.
En dan helpt het ook niet dat er zo'n droeftoeter-stel vannacht tot tegen drie uur harde muziek op had en hun visite stomdronken liep te schreeuwen + langdurig claxoneren bij vertrek, waardoor iedereen wakker lag. Ze wonen een aantal huizen verderop (paar honderd meter), maar het leek wel of ze een feestje in mijn slaapkamer aan het bouwen waren. Stelletje staatsdebielen. Ze lijken het werkelijk niet door te hebben dat ze op een totaal verkeerde plek zijn gaan wonen hiervoor... Ga naar een feestzaal of ga weer in de stad wonen, maar doe die onzin niet hier op het platteland.
Correctie voor de laatste zin: of hou je feestje tot 0.00 uur met de volumeknop in ieder geval wat lager en zet de muziek daarna uit.
denisesilver schreef:[ Afbeelding ]
M'n bak ligt er zo mooi bij, maar m'n paard staat nog geblesseerd![]()
Hopelijk krijgen we woensdag goed nieuw bij de controle scan
flintstones schreef:blijkbaar vinden een par jongeren het leuk om ons weiland te betreden...
Ze komen wel op een stuk waar de paarden niet kunnen komen en zitten vooral in een boom die schuin staat (word voor volgende zomer weggehaald maar staat nu ook niemand in de weg)
zijn ook al aan de zadelkamer enz geweest en op stoelen gaan zitten die bij onze zadelkamer staan...
ik vind dit echt creepy...
imaudy schreef:flintstones schreef:blijkbaar vinden een par jongeren het leuk om ons weiland te betreden...
Ze komen wel op een stuk waar de paarden niet kunnen komen en zitten vooral in een boom die schuin staat (word voor volgende zomer weggehaald maar staat nu ook niemand in de weg)
zijn ook al aan de zadelkamer enz geweest en op stoelen gaan zitten die bij onze zadelkamer staan...
ik vind dit echt creepy...
Mensen zijn wat dat betreft hondsbrutaal. Misschien een bordje ophangen met: "pas op schimmel" oid