Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 12:01

M’n lies verrekt of overbelast door rijden op die dikke dino ^) :') Woensdag met les maar even extra aandacht aan besteden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 12:26

Gisteren te gek gedaan en nu moet ik vandaag de stallen nog uitmesten, stro lossen, boodschappen doen en sowieso afwassen en eigenlijk mijn huis nog verder aan kant maken, maar ik ben er veel te moe voor. Wilde eigenlijk morgen naar kantoor ipv thuiswerken, maar weet niet of ik dat trek.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 12:37

Ik zag de kat net op iets kauwen. Dat bleek dit te zijn :oo :oo :oo :oo
Afbeelding

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 12:41

Oei nu vraag ik mij meer af hoe je die ongeschonden onder dat glas hebt kunnen krijgen :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 12:44

Ik erger me aan mezelf. Meestal kijk ik goed maar heb nu appels gepakt met allemaal rotte plekken. -O- :Y)

Oei berdien, kat niet gestoken in de mond oid?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:04

Cookie had de hoornaar al goed te pakken gehad, die hoornaar deed niet zoveel meer :=

Gelukkig niemand gestoken! Sterker nog, hij zit nu te jengelen dat hij opnieuw zo’n spicy vliegding wil gaan vangen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:16

Gelukkig maar. Het zijn ( vind ik) nare beesten. 1 minder is weer beter voor de bijen <3

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:20

Oh die hoornaar :oo Gelukkig maar dat die niet geprikt heeft :(:)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 14:13

1-0 voor Cookie!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 14:25

Berdien schreef:
Cookie had de hoornaar al goed te pakken gehad, die hoornaar deed niet zoveel meer :=

Gelukkig niemand gestoken! Sterker nog, hij zit nu te jengelen dat hij opnieuw zo’n spicy vliegding wil gaan vangen :')

Met hoornaar even opletten kunnen naast steken mierenzuur spugen.

Is trouwens Europese hoornaar.

Dit aantal reacties en mijn plek 522/2069. -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 16:52

Mensen die niet snappen dat ik geen zin heb om mee te gaan naar de kermis in t dorp. Veel te veel bekende. Hoe is het? Wat voor werk doe je nu? Waar woon je tegenwoordig? Op alles is het een poedersuiker antwoord en dat gaat oude bekende geen zak aan maar ontlopen kun je niet want iedereen vraagt "wat doe je tegenwoordig?"

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 17:03

Ik heb mijn lichaam afgelopen week dusdanig afgemat, dat ik vandaag - de enige dag dat ik vrij ben - werkelijk nergens zin in heb om te ondernemen. En dat vind ik zó zonde! Maar ja, ik moet wel even toegeven, wil ik morgen weer 'fris en fruitig' aan de slag gaan.
En dan helpt het ook niet dat er zo'n droeftoeter-stel vannacht tot tegen drie uur harde muziek op had en hun visite stomdronken liep te schreeuwen + langdurig claxoneren bij vertrek, waardoor iedereen wakker lag. Ze wonen een aantal huizen verderop (paar honderd meter), maar het leek wel of ze een feestje in mijn slaapkamer aan het bouwen waren. Stelletje staatsdebielen. Ze lijken het werkelijk niet door te hebben dat ze op een totaal verkeerde plek zijn gaan wonen hiervoor... Ga naar een feestzaal of ga weer in de stad wonen, maar doe die onzin niet hier op het platteland.

Correctie voor de laatste zin: of hou je feestje tot 0.00 uur met de volumeknop in ieder geval wat lager en zet de muziek daarna uit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 17:15

Shenavallie schreef:
Ik heb mijn lichaam afgelopen week dusdanig afgemat, dat ik vandaag - de enige dag dat ik vrij ben - werkelijk nergens zin in heb om te ondernemen. En dat vind ik zó zonde! Maar ja, ik moet wel even toegeven, wil ik morgen weer 'fris en fruitig' aan de slag gaan.
En dan helpt het ook niet dat er zo'n droeftoeter-stel vannacht tot tegen drie uur harde muziek op had en hun visite stomdronken liep te schreeuwen + langdurig claxoneren bij vertrek, waardoor iedereen wakker lag. Ze wonen een aantal huizen verderop (paar honderd meter), maar het leek wel of ze een feestje in mijn slaapkamer aan het bouwen waren. Stelletje staatsdebielen. Ze lijken het werkelijk niet door te hebben dat ze op een totaal verkeerde plek zijn gaan wonen hiervoor... Ga naar een feestzaal of ga weer in de stad wonen, maar doe die onzin niet hier op het platteland.

Correctie voor de laatste zin: of hou je feestje tot 0.00 uur met de volumeknop in ieder geval wat lager en zet de muziek daarna uit.

Ik ga meestal de ochtend erna ( is vooral leuk als ik om 7:30 moet beginnen) zelf even langsrijden met harde muziek :') Nu valt het hier de laatste tijd erg mee met feestjes. Scheelt dat de jeugd vaak al niet meer thuis woont en nu waarschijnlijk die zelfde feestjes mooi ergens anders houden. Ik vind het ook asociaal. Een feestje moet natuurlijk kunnen , maar sommigen denken dat er geen regels meer gelden.

--

Ik volg al een aantal jaren een jongen op insta , en hij ziet er zo leuk uit haha. Maar om nu te gaan vragen is ook een beetje raar omdat ik hem helemaal niet persoonlijk ken.

Inmiddels wel gevraagd of hij een keer droneshots kan maken en nu maar proberen het gesprek wat aan de gang te houden :')

Ik heb dat echt niet snel dat iemand mij wel leuk lijkt , maar hij oogt wel erg leuk!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 18:05

Afbeelding
M'n bak ligt er zo mooi bij, maar m'n paard staat nog geblesseerd -O-
Hopelijk krijgen we woensdag goed nieuw bij de controle scan

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 18:16

Wow die hoornaar, gelukkig niemand geprikt! Dood eng!

Dag 8 met verhoging/koorts. Van mn ouders een potje warm eten langs gebracht gekregen zodat ik zelf niets hoef te maken <3 Smaakt alleen voor geen meter... (door de koorts, niet door m'n ouders ;))

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 18:48

Verkeerde topic :Y)

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 19:12

blijkbaar vinden een par jongeren het leuk om ons weiland te betreden...
Ze komen wel op een stuk waar de paarden niet kunnen komen en zitten vooral in een boom die schuin staat (word voor volgende zomer weggehaald maar staat nu ook niemand in de weg)
zijn ook al aan de zadelkamer enz geweest en op stoelen gaan zitten die bij onze zadelkamer staan...
ik vind dit echt creepy...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-24 19:14

De buurman die mijn vriend appt en vraagt of wij salami over zijn schutting hebben gegooid.

Eh, nee? :')

Zal vast een vogel zijn geweest die het gedropt heeft.

Hele rare vraag zo na al vier jaar in vrede naast elkaar te hebben gewoond. Enige wat hier over de schutting gedeeld wordt met elkaar zijn courgettes uit hun moestuin :')

Edit: en wilde na heel lang weer eens Planet Zoo opstarten, heb een dierentuin waar ik al super ver mee ben maar ik had daar een heel plan voor met diersoorten wat ik ooit opgeschreven heb en dus nergens meer terug kan vinden. Heel frustrerend :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 20:07

Leek me leuk om weer eens een spel op een oude console te spelen. Maar moderne tvs hebben geen rca aansluiting meer schijnbaar :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 20:09

Dat moment dat je na 4 dingen afwassen moet gaan zitten benauwd met piepende ademhaling. :=

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 20:11

Mensen die echt kilometers van de realiteit verwijderd zijn. Vermoeiend.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 20:16

denisesilver schreef:
[ Afbeelding ]
M'n bak ligt er zo mooi bij, maar m'n paard staat nog geblesseerd -O-
Hopelijk krijgen we woensdag goed nieuw bij de controle scan

Wel een hele mooie foto ook <3

Ik erger me aan mijn rug. Het is echt dramatisch dit weekend met m'n rugpijn, ben benieuwd hoe het morgen gaat met werken :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 20:19

JudithGigi schreef:
Leek me leuk om weer eens een spel op een oude console te spelen. Maar moderne tvs hebben geen rca aansluiting meer schijnbaar :(

Kan je een soort tussenstukje voor kopen , maar het beeldkwaliteit wordt er dan niet beter op.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 21:04

flintstones schreef:
Ze komen wel op een stuk waar de paarden niet kunnen komen en zitten vooral in een boom die schuin staat (word voor volgende zomer weggehaald maar staat nu ook niemand in de weg)
zijn ook al aan de zadelkamer enz geweest en op stoelen gaan zitten die bij onze zadelkamer staan...

Mensen zijn wat dat betreft hondsbrutaal. Misschien een bordje ophangen met: "pas op schimmel" oid :')

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 21:43

imaudy schreef:
flintstones schreef:

Mensen zijn wat dat betreft hondsbrutaal. Misschien een bordje ophangen met: "pas op schimmel" oid :')

Pas op schurft is dan denk ik nog doeltreffender...

Haar paard zal maar net een schimmel zijn...