_San87_ schreef:Fly_high schreef:Ik vind dit ongeluk echt enorm heftig.
Het is mijn vaste station en route, ook vaker s avonds en s nachts in die trein gezeten. Nou ik weet dat er over het algemeen echt geen bouwkranen zomaar op het spoor staan maar dat voelt ineens toch meer tastbaar dan het me lief is.
Het was een kraan van ProRail, die bezig was met onderhoud, dat gebeurt wel vaker. Ik snap ook niet zo goed dat de NS niet van de werkzaamheden op de hoogte leek te zijn...
Ik snap je gevoel goed, het is echt enorm zwaar materiaal, een ongeluk is zo gebeurd, zo blijkt.
Ik heb inderdaad al gezien dat het van ProRail was, snap echt niet hoezo ze bij NS niet op de hoogte waren van de werkzaamheden

Het is trouwens geen beschuldiging, lijkt me al enorm zwaar om met bewustzijn te moeten leven dat jouw communicatiefoutje iemand het leven heeft gekost.
En ja er rijden uiteraard dagelijks tig treinen op dat spoor en ik verwacht niet dat het weer zo erg misgaat terwijl er toevallig in zit. Maar toch komt het harder binnen dan een vergelijkbaar ongeluk ergens in ene of andere Lutjebroek