Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxx88 schreef:Een puur informatieve vraag maar heeft er ooit al eens iemand gehad dat friends with benefits na een tijdje tóch een relatie werd?
In mijn hoofd denk ik dat zoiets eigenlijk niet gebeurd (net als bij de minnares die uiteindelijk toch de vrouw wordt).
Maar wie weet is jullie ervaring anders?
xxx88 schreef:Een puur informatieve vraag maar heeft er ooit al eens iemand gehad dat friends with benefits na een tijdje tóch een relatie werd?
In mijn hoofd denk ik dat zoiets eigenlijk niet gebeurd (net als bij de minnares die uiteindelijk toch de vrouw wordt).
Maar wie weet is jullie ervaring anders?
Zonnetje81 schreef:Persoonlijk denk ik dat je teveel invult en conclusies trekt alsof je die mannen door een paar berichten kan beoordelen als een psycholoog.
En wat verwacht je met zulke uitspraken dan te bereiken. Het is te verwachten en eigenlijk uitlokken als je zoiets in je bio zet, dat ze daarop “vreemd/interessant” kunnen reageren omdat het niet iets standaards is en eigenlijk een uitlokende nikszeggende oneliner is.
Je lijkt jezelf vooral boven de mannen te willen profileren en schrijft ze weg alsof ze allemaal wat mankeren en jij te goed voor ze bent.
Raineri schreef:Zonnetje81 schreef:Persoonlijk denk ik dat je teveel invult en conclusies trekt alsof je die mannen door een paar berichten kan beoordelen als een psycholoog.
En wat verwacht je met zulke uitspraken dan te bereiken. Het is te verwachten en eigenlijk uitlokken als je zoiets in je bio zet, dat ze daarop “vreemd/interessant” kunnen reageren omdat het niet iets standaards is en eigenlijk een uitlokende nikszeggende oneliner is.
Je lijkt jezelf vooral boven de mannen te willen profileren en schrijft ze weg alsof ze allemaal wat mankeren en jij te goed voor ze bent.
Oeh, ik kan vredig slapen met het idee dat een man maarliefst drie alinea's heeft volgeschreven met negativeit over mij![]()
Love it
Zertab schreef:Eerlijk gezegd knap ik ook direct af op van die typische opmerkingen over iets in mijn bio. Of mannen die na drie zinnen al willen afspreken.
Zertab schreef:Ja prima, maar van die k*t grappen kan ik wel missen
F_Orumster schreef:Zertab schreef:Eerlijk gezegd knap ik ook direct af op van die typische opmerkingen over iets in mijn bio. Of mannen die na drie zinnen al willen afspreken.
Ik denk dat iemand dan toch zijn best doet. De tips gaan toch rond om iets te noemen over het profiel, zodat je weet dat iemand dat heeft gelezen. En als men niks uit t profiel haalt, vinden we dat ook niet leuk. Het is niet snel goed.
Zonnetje81 schreef:Zertab schreef:Ja prima, maar van die k*t grappen kan ik wel missen
Wat zeggen ze bijvoorbeeld?
Mannen hebben sowieso andere humor. Zeker als ze ‘getriggerd’ worden. Als je (niet specifiek jij he) daar niet tegen kan moet je opletten wat en hoe je dingen plaatst.
Dat doe ik wel. Maar wil niet zeggen dat mannen dan meteen weggezet moeten worden alsof ze gekrompen hersenen hebben en onzeker zijn.
capopjekop schreef:Dat herken ik wel ja. Bij mij is voetbal een grote passie en dan heb je er types bij zitten die mijn club gaan lopen afzeiken. Dan denk ik wil je nu je antipathie richting de club even kwijt of wat?
Raineri schreef:F_Orumster schreef:
Ik denk dat iemand dan toch zijn best doet. De tips gaan toch rond om iets te noemen over het profiel, zodat je weet dat iemand dat heeft gelezen. En als men niks uit t profiel haalt, vinden we dat ook niet leuk. Het is niet snel goed.
Kan niet voor zertab spreken maar het gaat mij specifiek om denigrerende/betuttelende opmerkingen over mijn hobbys, interesses of werk. Ik zie ook mannen voorbij komen die hele leuke, grappige of een lieve indruk juist maken op mij maar dan voel ik mij simpelweg niet aangetrokken tot die persoon.
Maar denigrende berichten: geen zin in. Direct weg. Kan natuurlijk niet zo snel een voorbeeld bedenken. Ik ben eigenlijk al sinds mei niet echt meer actief op dating apps.