Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:52

Ik denk wel zelf ooit van: hmm heb ik die geliked?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:55

Amandavd schreef:
Waar ik trouwens ook chaggie van wordt zijn de mannen die mij eerst liken, dan matchen we, en dan ontmatcht de man weer nog voor een eerste gesprek. Like why? :')

Dit heb ik echt 7/10 keer, bloed irritant idd

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:00

Ik kwam een profiel tegen van een man die als tekst had, mannen liken 70 %, vrouwen 5 %.

Kan ik me helemaal in vinden

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:02

Ja volgensmij is dat echt zo.

Heb soms ook spijt van die ik geliked heb :+

Maar gelukkig zit de leukste die ik geliked heb nu naast me op de bank met onze kitten die we vorige week opgehaald hebben :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:30

Ik laat altijd m'n vrienden swipen als we onderweg zijn van een uitwedstrijd. Dan kijk ik de volgende dag ook altijd van hmmm oké deze zou ik zelf niet zo snel liken. Maar daar komen soms toch wel leuke gesprekken uit voort.

Of als ik zelf met drank op geswiped heb :')

xxx88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Een puur informatieve vraag maar heeft er ooit al eens iemand gehad dat friends with benefits na een tijdje tóch een relatie werd?
In mijn hoofd denk ik dat zoiets eigenlijk niet gebeurd (net als bij de minnares die uiteindelijk toch de vrouw wordt).
Maar wie weet is jullie ervaring anders?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Natuurlijk zijn die situaties er. Niks is vergelijkbaar met elkaar. Elke situatie is weer opnieuw een vraagteken.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:07

Mijn eerste fwb kreeg gevoelens voor mij. Maar hij was precies iemand die ik wel aantrekkelijk vond van buiten, maar zijn invulling van het leven minder- waardoor het werkte. Toch deed hij me ook niet niks... Dus ik denk dat het wel kan als ik er destijds meer open voor had gestaan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:09

xxx88 schreef:
Een puur informatieve vraag maar heeft er ooit al eens iemand gehad dat friends with benefits na een tijdje tóch een relatie werd?
In mijn hoofd denk ik dat zoiets eigenlijk niet gebeurd (net als bij de minnares die uiteindelijk toch de vrouw wordt).

Ja, mijn vorige relatie kwam voort uit een FWB. Heeft uiteindelijk geen stand gehouden. Achteraf had ik het anders aan moeten pakken maar ja, dat is achteraf makkelijk gezegd :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

xxx88 schreef:

Jep. Ik wilde absoluut geen relatie en had meerdere sekspartners. Hij kwam net uit een relatie. Paar keer afgesproken in de club, toen naar hem geweest voor puur seks, maar al snel bleek er meer te groeien..

Inmiddels anderhalf jaar samen en nog steeds super verliefd.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

Hoor wel vaker dat mannen gewoon wild liken en dan kijken wat ze binnen hengelen. Good riddance als dat je verwijdert? Sommige mannen spelen idd een numbers game. Zeker als ze al na effectief 2 berichtjes wat willen afspreken. In principe zit ik niet op dating apps coor een online vriendje, maar even een beetje een gevoel krijgen bij iemand lijkt me wel aardig.

Ik kan me overal aan irriteren. Op hinge irriteer ik me al dood aan hoe sommige mannen reageren op m'n bio. Ik heb bijvoorbeeld daar staan dat ik een Dino/prehistorisch leven obsessie heb. En alle mannen die dan net weer een even zo'n semi mansplaining opmerking moeten maken icm met het werk wat ik doe riekt gewoon naar onzekerheid :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:07

Persoonlijk denk ik dat je teveel invult en conclusies trekt alsof je die mannen door een paar berichten kan beoordelen als een psycholoog.

En wat verwacht je met zulke uitspraken dan te bereiken. Het is te verwachten en eigenlijk uitlokken als je zoiets in je bio zet, dat ze daarop “vreemd/interessant” kunnen reageren omdat het niet iets standaards is en eigenlijk een uitlokende nikszeggende oneliner is.

Je lijkt jezelf vooral boven de mannen te willen profileren en schrijft ze weg alsof ze allemaal wat mankeren en jij te goed voor ze bent.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:12

Zonnetje81 schreef:
Persoonlijk denk ik dat je teveel invult en conclusies trekt alsof je die mannen door een paar berichten kan beoordelen als een psycholoog.

En wat verwacht je met zulke uitspraken dan te bereiken. Het is te verwachten en eigenlijk uitlokken als je zoiets in je bio zet, dat ze daarop “vreemd/interessant” kunnen reageren omdat het niet iets standaards is en eigenlijk een uitlokende nikszeggende oneliner is.

Je lijkt jezelf vooral boven de mannen te willen profileren en schrijft ze weg alsof ze allemaal wat mankeren en jij te goed voor ze bent.

Oeh, ik kan vredig slapen met het idee dat een man maarliefst drie alinea's heeft volgeschreven met negativeit over mij *\o/*
Love it

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

Eerlijk gezegd knap ik ook direct af op van die typische opmerkingen over iets in mijn bio. Of mannen die na drie zinnen al willen afspreken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:19

Raineri schreef:
Zonnetje81 schreef:

Oeh, ik kan vredig slapen met het idee dat een man maarliefst drie alinea's heeft volgeschreven met negativeit over mij *\o/*
Love it

Je weet dat Zonnetje een vrouw is?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:25

Er staat man? Maakt me evengoed ook niet echt uit.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:36

Zertab schreef:
Eerlijk gezegd knap ik ook direct af op van die typische opmerkingen over iets in mijn bio. Of mannen die na drie zinnen al willen afspreken.

Ik denk dat iemand dan toch zijn best doet. De tips gaan toch rond om iets te noemen over het profiel, zodat je weet dat iemand dat heeft gelezen. En als men niks uit t profiel haalt, vinden we dat ook niet leuk. Het is niet snel goed.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:40

Ja prima, maar van die k*t grappen kan ik wel missen :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:44

Zertab schreef:

Wat zeggen ze bijvoorbeeld?

Mannen hebben sowieso andere humor. Zeker als ze ‘getriggerd’ worden. Als je (niet specifiek jij he) daar niet tegen kan moet je opletten wat en hoe je dingen plaatst.

Dat doe ik wel. Maar wil niet zeggen dat mannen dan meteen weggezet moeten worden alsof ze gekrompen hersenen hebben en onzeker zijn.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:44

F_Orumster schreef:
Zertab schreef:

Ik denk dat iemand dan toch zijn best doet. De tips gaan toch rond om iets te noemen over het profiel, zodat je weet dat iemand dat heeft gelezen. En als men niks uit t profiel haalt, vinden we dat ook niet leuk. Het is niet snel goed.

Kan niet voor zertab spreken maar het gaat mij specifiek om denigrerende/betuttelende opmerkingen over mijn hobbys, interesses of werk. Ik zie ook mannen voorbij komen die hele leuke, grappige of een lieve indruk juist maken op mij maar dan voel ik mij simpelweg niet aangetrokken tot die persoon.

Maar denigrende berichten: geen zin in. Direct weg. Kan natuurlijk niet zo snel een voorbeeld bedenken. Ik ben eigenlijk al sinds mei niet echt meer actief op dating apps.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:22

Dat herken ik wel ja. Bij mij is voetbal een grote passie en dan heb je er types bij zitten die mijn club gaan lopen afzeiken. Dan denk ik wil je nu je antipathie richting de club even kwijt of wat?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:56

Zonnetje81 schreef:
Zertab schreef:

Wat zeggen ze bijvoorbeeld?

Mannen hebben sowieso andere humor. Zeker als ze ‘getriggerd’ worden. Als je (niet specifiek jij he) daar niet tegen kan moet je opletten wat en hoe je dingen plaatst.

Dat doe ik wel. Maar wil niet zeggen dat mannen dan meteen weggezet moeten worden alsof ze gekrompen hersenen hebben en onzeker zijn.

Ik was hand-ergotherapeut. Sommige opmerkingen daarover (die kan je zelf wel bedenken) zijn niet grappig en enorm misplaatst.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:03

capopjekop schreef:
Dat herken ik wel ja. Bij mij is voetbal een grote passie en dan heb je er types bij zitten die mijn club gaan lopen afzeiken. Dan denk ik wil je nu je antipathie richting de club even kwijt of wat?

Awh joh een grapje moet toch kunnen? Ligt er wel aan in welke mate maar dan nog.

Ik ben zelf voor Ajax en als ik dan wel een een man zie met een feyenoordshirt kan ik ook wel eens zeggen als grapje: nou dat shirt mag wel uit hoor, dat gaan we vervangen.
Als ze daar niet meer tegen kunnen gaat het sowieso niet werken natuurlijk.

Maar iets grappigs over een bio zeggen vind ik eigenlijk wel leuk :D

En bij Zertab kan ik me de opmerkingen idd wel indenken, maar dat zijn geen grapjes meer maar wss gewoon ongepaste opmerkingen die gelijk de seksuele kant op gaan. Dat is sowieso een no go.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:12

Raineri schreef:
F_Orumster schreef:

Kan niet voor zertab spreken maar het gaat mij specifiek om denigrerende/betuttelende opmerkingen over mijn hobbys, interesses of werk. Ik zie ook mannen voorbij komen die hele leuke, grappige of een lieve indruk juist maken op mij maar dan voel ik mij simpelweg niet aangetrokken tot die persoon.

Maar denigrende berichten: geen zin in. Direct weg. Kan natuurlijk niet zo snel een voorbeeld bedenken. Ik ben eigenlijk al sinds mei niet echt meer actief op dating apps.

Wanneer is het dan wel goed? :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:16

Als je begint met "he meisje, NEUKEN?" <<)

Zertab schreef:
Ik was hand-ergotherapeut. Sommige opmerkingen daarover (die kan je zelf wel bedenken) zijn niet grappig en enorm misplaatst.

Laat me eens raden, iets over een handje helpen? :=