Eleeke schreef:Vayo schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk. Het is niet dat we dit niet aan zagen komen toch!?
Als dit zo door gaat blijven we nog jaren in deze situatie zitten. En wat hebben ze nu 1,5 jaar lang gedaan om de zorg opnieuw in te richten? Alles is de afgelopen jaren kapotbezuinigd.
Er gaat alleen maar meer geld naar de zorg. Vergrijzing en waarschijnlijk niet goed georganiseerd zorgen voor kosten verhoging.
Daarnaast een groot personeelstekort ( zoals overal, kijk maar naar de niet rijdende treinen, de horeca en ook in mijn branche de It is niet aan personeel te komen )Vayo schreef:Ik sta er van te kijken dat er nog niet heel veel grote demonstraties zijn tegen de maatregelen. Ik sta er ook van te kijken dat nog zoveel mensen laten testen.
Waarom sta je daarvan te kijken. Ik en blijkbaar velen kunnen zich prima in de maatregelen vinden. Sterker nog , het mag wel iets strenger wat mij betreft.
in veel andere landen in Europa is het strenger en beter onder controle. De buurman Duitsland is een goed voorbeeld , Belgie een wat minder
Ik heb moeite met de polarisatie , maar heb ontzettend veel moeite met mensen die zich ( zomaar ) niet laten vaccineren. Heel dubbel gevoel.
Met meer vaccinaties zouden we ( kijk naar Portugal ) zoveel meer kunnen.
Die demonstraties zijn er wel hoor.
Afgelopen zondag nog in Den Haag.
Maar daar wordt niet heel veel over vermeld in de media