Echwel schreef:Hier dochter en schoonzoon van 92 volgende week aan de beurt
Ben heel blij ermee en super trots op ze dat ze zich laten enten...
Wat snel! M’n vriend kon pas 1 juli
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik heb vandaag mijn eerste vaccinatie ook gehad!![]()
En het is niet de groep 18-40 jaar, tel daar maar ongeveer 10 jaar bij op. Mijn man was afgelopen vrijdag aan de beurt voor de eerste en ik vandaag, wij zijn 48. De mensen van 40 zijn hier eind juni pas aan de beurt. Tussen afspraak maken en vaccinatie krijgen zit hier behoorlijk wat tijd tussen.
F_Orumster schreef:Neonlight schreef:Ik heb vandaag mijn eerste vaccinatie ook gehad!![]()
En het is niet de groep 18-40 jaar, tel daar maar ongeveer 10 jaar bij op. Mijn man was afgelopen vrijdag aan de beurt voor de eerste en ik vandaag, wij zijn 48. De mensen van 40 zijn hier eind juni pas aan de beurt. Tussen afspraak maken en vaccinatie krijgen zit hier behoorlijk wat tijd tussen.
Ik ben vandaag geweest voor 1e x en ben van '83. Er zaten 9dagen tussen het openen voor mijn jaar en de afspraak. Maar deze (grote) locatie is wel bekend om heel snel te gaan
Neonlight schreef:Hier ook een grote locatie maar vergeleken Assen/Groningen net zoveel capaciteit maar veel meer inwoners. Die hoek in het noorden gaat razendsnel met meer capaciteit per inwoner en is haast niet te vergelijken met de rest van Nederland.
Popstra schreef:Van mij mogen die kapjes ook zo langzamerhand wel verdwijnen..helemaal nu het warm is/word.
Vind het erg onhygiënisch die dingen die door niemand op de juiste manier gebruikt worden.
Sheran schreef:Ik vind het maar makkelijk praten als gevaccineerde...
Sheran schreef:Ik vind het maar makkelijk praten als gevaccineerde...