Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Weet iemand hoe het precies zit? Ik word niet super veel wijzer van Google.
Mag je binnen een gezin op het zelfde adres een tweede vinted account?
Wel andere telefoon en nummer, mail en bank gegevens.
Maar wel soms zelfde wifi ..
Ik lees dat vinted super streng is en je permanent banned wanneer er niet mee eens.
Django_Mette schreef:Aight schreef:Volgens mij mag je geen paardenartikelen plaatsen
Nee hoor, ik heb er ook paardenartikelen op staan en daar is niks mis mee.
foxy80 schreef:Ik kreeg opeens dit, iemand ervaring mee? Ik heb er 2 lege bandagetasjes opgezet, zou dat het kunnen zijn? Of het shirt van Ralph Lauren? Dat was trouwens binnen de 30 sec verkocht.
[ Afbeelding ]
Django_Mette schreef:Aight schreef:Volgens mij mag je geen paardenartikelen plaatsen
Nee hoor, ik heb er ook paardenartikelen op staan en daar is niks mis mee.
Zappa schreef:foxy80 schreef:Ik kreeg opeens dit, iemand ervaring mee? Ik heb er 2 lege bandagetasjes opgezet, zou dat het kunnen zijn? Of het shirt van Ralph Lauren? Dat was trouwens binnen de 30 sec verkocht.
[ Afbeelding ]
Ik ben bang dat de persoon die het ralph lauren t-shirt heeft gekocht ook gerapporteerd heeft aan Vinted dat het artikel nep is , melder moet dan binnen zoveel dagen foto's aanleveren en dan beoordeeld vinted de echtheid .
Ik heb dit andersom gehad en daar werd me ook verteld dat het tot 5 dagen kon duren
Lange meelezer hier trouwens, veel gebruiker van Vinted zowel als koper als verkoper
Tallie1979 schreef:Ik had van de week ook ineens een melding op stickers. Mocht niet, dus stond ineens op verborgen met een waarschuwing.![]()
Foxy, jouw stickers zijn wel verzonden gister. Hoop dat je dat nog wel hebt meegekregen!