Waarom is het hier altijd óf herfst óf direct heel warm?

Oké, het is een voorspelling, maar dan nog
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:chanicha schreef:Marcella jij hebt voor elke oplossing wel een probleem!
Ja nu lekker genieten buiten in de frisse lucht op de moestuin.Kuikens (4 stuks alweer
) kijken benieuwd of laatste eitje uit gaat komen. en als ik thuis ben weer kittens kroelen.
![]()
Ergenis kittens aan de wandel dus kan nog niet weg. Maar eigenlijk zijn ze te schattig om aan te ergeren.
Tot ze met hun nagels aan je blote voeten hangen..... Auw.
marley93 schreef:Is het niet een optie om de Bokkers waarvan de berichten je ergeren op de foei-lijst te zetten?
Dan kun je hun berichten niet meer zien, toch? Weet ik niet zeker hoor, ik heb daar nog nooit iets mee gedaan, maar zoiets staat me bij.)
Ik erger me dat mijn telefoon na ruim 3 jaar toch echt de geest aan het geven is, maar ik zo'n dure smaak heb wbt een nieuwe
Kookaburra schreef:marley93 schreef:Is het niet een optie om de Bokkers waarvan de berichten je ergeren op de foei-lijst te zetten?
Dan kun je hun berichten niet meer zien, toch? Weet ik niet zeker hoor, ik heb daar nog nooit iets mee gedaan, maar zoiets staat me bij.)
Ik erger me dat mijn telefoon na ruim 3 jaar toch echt de geest aan het geven is, maar ik zo'n dure smaak heb wbt een nieuwe
Wellicht een refurbished kopen?
marley93 schreef:Is het niet een optie om de Bokkers waarvan de berichten je ergeren op de foei-lijst te zetten?
Marcella schreef:Leven en laten leven.
hahahatsjoe schreef:marley93 schreef:Is het niet een optie om de Bokkers waarvan de berichten je ergeren op de foei-lijst te zetten?
Zal eens kijken, maar (ergernis) ik weet van mezelf dat ik me dan ga afvragen wat er getiept is. Ergernis: mezelf.
Dilan93 schreef:MarlindeRooz schreef:Hoe ik vroeger 737274 dingen op een dag deed zonder gevolgen. En nu ben ik al moe na het douchen. Omdat ik mijn haar moest wassen.
Dat is echt balen ja
Ik ben nu, ook na ruim 8 uur slaap, nog steeds moe als mn wekker gaat.
Maargoed, moet vandaag bellen voor de uitslagen van het bloedprikken van vorige week.
Eigenlijk hoop ik dat er gewoon een tekort aan ijzer/b12/weet ik het wat uit komt en dit simpel op te lossen is
MyWishMax schreef:Maar ik weet van te voren niet wanneer ik in slaap val. Wel wanneer ik wakker word. Dus ik kan nooit kiezen of ik 6, 7, 8 of 9 uur slaap. Dus hoe moet je ervoor zorgen dat je dan niet in die cyclus wakker wordt?