Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 07:42

Afbeelding

Waarom is het hier altijd óf herfst óf direct heel warm? >;)

Oké, het is een voorspelling, maar dan nog

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 07:50

Leeg want er stonden alleen quotes en geen idee meer wat ik wilde tiepen. Ergernis, slecht geheugen.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 27-05-21 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 07:53

Marcella schreef:
chanicha schreef:
Marcella jij hebt voor elke oplossing wel een probleem!

Ja nu lekker genieten buiten in de frisse lucht op de moestuin. *\o/* Kuikens (4 stuks alweer <3) kijken benieuwd of laatste eitje uit gaat komen. en als ik thuis ben weer kittens kroelen.
<3
Ergenis kittens aan de wandel dus kan nog niet weg. Maar eigenlijk zijn ze te schattig om aan te ergeren. <3

Tot ze met hun nagels aan je blote voeten hangen..... Auw.

Moderatoropmerking:
Opmerking verwijderd omdat het niet voldoet aan de boktregels.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:15

Is het niet een optie om de Bokkers waarvan de berichten je ergeren op de foei-lijst te zetten?
Dan kun je hun berichten niet meer zien, toch? Weet ik niet zeker hoor, ik heb daar nog nooit iets mee gedaan, maar zoiets staat me bij.)

Ik erger me dat mijn telefoon na ruim 3 jaar toch echt de geest aan het geven is, maar ik zo'n dure smaak heb wbt een nieuwe :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:16

zigranta schreef:
En hoe is jet met je telefoon? :+

Die is gelukkig nog heel! Mijn voet heeft de val gebroken, en de telefoon mijn voet :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:21

marley93 schreef:
Is het niet een optie om de Bokkers waarvan de berichten je ergeren op de foei-lijst te zetten?
Dan kun je hun berichten niet meer zien, toch? Weet ik niet zeker hoor, ik heb daar nog nooit iets mee gedaan, maar zoiets staat me bij.)

Ik erger me dat mijn telefoon na ruim 3 jaar toch echt de geest aan het geven is, maar ik zo'n dure smaak heb wbt een nieuwe :')

Wellicht een refurbished kopen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:22

Eksters ^)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:24

Kookaburra schreef:
marley93 schreef:

Dat doe ik dus nooit, ik wil altijd een hele nieuwe. := En ik weet dat een refurbished niet eens echt 2e hands is.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:33

marley93 schreef:

Zal eens kijken, maar (ergernis) ik weet van mezelf dat ik me dan ga afvragen wat er getiept is :? . Ergernis: mezelf.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:34

marley93 schreef:
Kookaburra schreef:

Dat doe ik dus nooit, ik wil altijd een hele nieuwe. := En ik weet dat een refurbished niet eens echt 2e hands is.

Sterkte :')

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:36

Net de gaskachel hoger gezet :brr: :brr:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:36

Biertjes gehad gisteravond en moet nu al met de trein. En in de trein moet ik ook nog eens studeren. :z

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:53

Ik ook Britta, brr.

MarlindeRooz, sterkte. Als ik gesnurk hoor weet ik hoe laat het is :D

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 08:57

Aan de regen :+
Maar er komen straks een paar drogere dagen en de temperatuur gaat een heel klein beetje omhoog _O- hier 20 graden max...

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:04

Aan mijn werk. Wij hebben avond en dag "ploegen". De avond ploegen zijn 20 jaar -. Nu kan er 1 niet al een week en ik moest zaterdag de avond werken. Nooit op ingewerkt maarja hoppa. Gelukkig goed gegaan en optijd klaar _O-

Maar dan word ik nu weer voor vanavond gevraagd maar de planning was de middag. Dus hele planning omgooien en vriend komt uit hotel na een week daar die moet dan maar ergens eten. Komt pas half 8 thuis en dan nog koken is ook niks. En maar mijn afspraak vanavond afgezegt.

Waarom kunnen die anderen niet als je ze nodig hebt := ja ik weet dat ze ook school hebben. Daardoor kunnen ze al nooit doordeweeks overdag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:10

Leven en laten leven. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:28

hahahatsjoe schreef:
Ik ook Britta, brr.

MarlindeRooz, sterkte. Als ik gesnurk hoor weet ik hoe laat het is :D

De man bij de koffiezaak vroeg uit zichzelf of ik een extra shot espresso wilde. Blijkbaar straal ik het uit. _O-

Ergernis: regen :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 09:53

Heb mezelf dus voor niks uit bed gesleept want de treinen rijden niet verder door een storing en nu kan ik niet naar huis. Was al in Arnhem en kon alleen maar via Utrecht (!!!) naar Zwolle. Of met de bus naar Apeldoorn maar dan word ik ziek. En mis ik mijn college ook.

NS personeel gaf ook geen advies dus ik ging allemaal mensen reisadvies geven. _O-

Grrrr had nog in bed kunnen liggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:00

Marcella schreef:
Leven en laten leven. :')

Om je zielig en irritant te noemen gaat te ver, dat vind ik respectloos.

Maar ik hoop wel dat je de feedback die je hebt gekregen oppakt, want je maakt het jezelf heel moeilijk.

Je schrijft hier graag hele dagboeken vol, dat is prima, maar als je geen reacties wilt moet je het niet op bokt zetten.

Berichten als 'kütwereld' omdat je een vaccinatie nog niet krijgt lijkt me overdreven.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:08

hahahatsjoe schreef:
marley93 schreef:

Zal eens kijken, maar (ergernis) ik weet van mezelf dat ik me dan ga afvragen wat er getiept is :? . Ergernis: mezelf.

Herkenbaar :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:22

Ikke Ikke en de rest kan stikken.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:23

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om niet persoonlijk te worden naar elkaar. Dit topic is opgezet om ergernissen te delen en dat mag iedereen doen, ook als je geen advies wilt ontvangen. Wanneer je je stoort aan een gebruiker kun je de Foei-knop gebruiker.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:23

Dilan93 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Hoe ik vroeger 737274 dingen op een dag deed zonder gevolgen. En nu ben ik al moe na het douchen. Omdat ik mijn haar moest wassen. :+

Dat is echt balen ja :(:)

Ik ben nu, ook na ruim 8 uur slaap, nog steeds moe als mn wekker gaat.

Maargoed, moet vandaag bellen voor de uitslagen van het bloedprikken van vorige week.
Eigenlijk hoop ik dat er gewoon een tekort aan ijzer/b12/weet ik het wat uit komt en dit simpel op te lossen is

Slaap 7,5 uur of 9...
8 uur is inderdaad precies in een slaapcyclus wakker worden en geeft het gevoel alsof je helemaal niet hebt geslapen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:40

Maar ik weet van te voren niet wanneer ik in slaap val. Wel wanneer ik wakker word. Dus ik kan nooit kiezen of ik 6, 7, 8 of 9 uur slaap. Dus hoe moet je ervoor zorgen dat je dan niet in die cyclus wakker wordt?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 10:43

MyWishMax schreef:
Maar ik weet van te voren niet wanneer ik in slaap val. Wel wanneer ik wakker word. Dus ik kan nooit kiezen of ik 6, 7, 8 of 9 uur slaap. Dus hoe moet je ervoor zorgen dat je dan niet in die cyclus wakker wordt?

Dat dus. Ik slaap soms al na een half uur, soms pas na een uur of anderhalf uur