Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adelaide71 schreef:Zijn alle soorten van social media niet een beetje narcistisch? Ik krijg soms echt jeuk van mensen die om de haverklap schrijven hoe 'gezellig ze aan het genieten zijn'... doe je dat dan echt? En dan sommige YouTubers die werkelijk weinig te vertellen hebben en het liefst alleen maar aan het opscheppen zijn en aan het 'unboxen' . Hebben ze vroeger weinig gehad, dat ze de behoefte hebben om hun verzamelingen te laten zien? Er zijn er gelukkig ook die een boodschap hebben en leerzame video's plaatsen. Volg een Oostenrijker die een lekker rondje kan sturen en heel nuttige tips heeft. Maar die leeghoofden en hun spulletjes is mijn ergernis, dus die heb ik aan de kant geschoven. Vraag me alleen soms wel af waarom die mensen zo de behoefte hebben om dat soort dingen te delen.
__Sannne schreef:Adelaide71 schreef:Zijn alle soorten van social media niet een beetje narcistisch? Ik krijg soms echt jeuk van mensen die om de haverklap schrijven hoe 'gezellig ze aan het genieten zijn'... doe je dat dan echt? En dan sommige YouTubers die werkelijk weinig te vertellen hebben en het liefst alleen maar aan het opscheppen zijn en aan het 'unboxen' . Hebben ze vroeger weinig gehad, dat ze de behoefte hebben om hun verzamelingen te laten zien? Er zijn er gelukkig ook die een boodschap hebben en leerzame video's plaatsen. Volg een Oostenrijker die een lekker rondje kan sturen en heel nuttige tips heeft. Maar die leeghoofden en hun spulletjes is mijn ergernis, dus die heb ik aan de kant geschoven. Vraag me alleen soms wel af waarom die mensen zo de behoefte hebben om dat soort dingen te delen.
Vast, maar ik vind TikTok toch wel de overtreffende trap wat betreft narcistische platformen met al die gekke dansjes en meuk. Om nog maar niet te spreken over de dierenmishandeling filmpjes die erop rond gaan. Iets met een hond zijn poten vastbinden en in het water gooien.
__Sannne schreef:Adelaide71 schreef:Zijn alle soorten van social media niet een beetje narcistisch? Ik krijg soms echt jeuk van mensen die om de haverklap schrijven hoe 'gezellig ze aan het genieten zijn'... doe je dat dan echt? En dan sommige YouTubers die werkelijk weinig te vertellen hebben en het liefst alleen maar aan het opscheppen zijn en aan het 'unboxen' . Hebben ze vroeger weinig gehad, dat ze de behoefte hebben om hun verzamelingen te laten zien? Er zijn er gelukkig ook die een boodschap hebben en leerzame video's plaatsen. Volg een Oostenrijker die een lekker rondje kan sturen en heel nuttige tips heeft. Maar die leeghoofden en hun spulletjes is mijn ergernis, dus die heb ik aan de kant geschoven. Vraag me alleen soms wel af waarom die mensen zo de behoefte hebben om dat soort dingen te delen.
Vast, maar ik vind TikTok toch wel de overtreffende trap wat betreft narcistische platformen met al die gekke dansjes en meuk. Om nog maar niet te spreken over de dierenmishandeling filmpjes die erop rond gaan. Iets met een hond zijn poten vastbinden en in het water gooien.
MarlindeRooz schreef:Merk dat ik in een schijthumeur ben en in staat ben om gemene opmerkingen te maken tegen mensen. Beetje jammer dat ik de hele dag moet werken (horeca) en dus lief en leuk moet doen. Er komen ook nog sollicitanten dus daar moet ik ook nog tegen doen alsof ik een leuke collega ben.
Even hopen dat er niet zulke poepvervelende gasten gaan komen.
iirrssjjee schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik net ontslagen ben, maar niets nieuws heb. poedersuiker corona. Ik wil geen uwv uitkering.
Balen!!! Sterkte
Jolien87 schreef:MarlindeRooz schreef:Merk dat ik in een schijthumeur ben en in staat ben om gemene opmerkingen te maken tegen mensen. Beetje jammer dat ik de hele dag moet werken (horeca) en dus lief en leuk moet doen. Er komen ook nog sollicitanten dus daar moet ik ook nog tegen doen alsof ik een leuke collega ben.
Hm, ik had net vanavond zit in patat.
Citaat:Er komen ook nog sollicitanten dus daar moet ik ook nog tegen doen alsof ik een leuke collega ben.
LukieBradley schreef:Marlinderooz![]()
Ik lees nu dit :Citaat:Er komen ook nog sollicitanten dus daar moet ik ook nog tegen doen alsof ik een leuke collega ben.
Ik had dit van de week weer eens met 2 stagiaires die een rondleiding bij mij kregen.
Nu zit ik in de pluimvee en moet je daar echt geschikt voor zijn.
Deze 2 meisjes kwamen aan en zo duidelijk dat het niet voor hun geschikt is maar goed.
Sta ik dan alweer binnensmonds te vloeken en te doen alsof ik het heel leuk vind![]()
Mijn eigen stagiaire is sinds gisteren bij mij klaar, die jongen heeft 1x per week stage gehad van februari en kwam binnen als een grijze muis die niks zei.
Kan ik niks mee, en maar leuk blijven doen.
Gisteren moest hij meerijden met mij naar de andere locatie en hij liet een boer in de auto en vertelde een verhaal met meer dan 2 zinnen.
Ik heb gezegd dat ik trots op hem was dat hij zoveel had geleerd en dit meende ik wel![]()
![]()
Wat erg [***]kom je wel weer snel aan het werk
Jolien87 schreef:MarlindeRooz schreef:Merk dat ik in een schijthumeur ben en in staat ben om gemene opmerkingen te maken tegen mensen. Beetje jammer dat ik de hele dag moet werken (horeca) en dus lief en leuk moet doen. Er komen ook nog sollicitanten dus daar moet ik ook nog tegen doen alsof ik een leuke collega ben.
Hm, ik had net vanavond zit in patat.
MarlindeRooz schreef:Jij bent niet een vervelend persoon hoop ik.
Maar heb mezelf getrakteerd op een dik belegd broodje (Vito’s) en mijn dag is een stuk beter.