Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:31

Ineke2 schreef:
Pandora2 schreef:
Aan mensen die doen alsof ze fysiek gehandicapt zijn, maar in werkelijkheid is er helemaal niks van waar.

Wat.bezielt.die.lui.toch ????
Is het enkel voor de aandacht en de paar financiële voordelen ?
Wat zou ik graag eens in het hoofd van die mensen kunnen kijken :+

Dat komt toch uit? :o?

Mensen die dichtbij staan hebben dat idd al veel langer door, maar dat deert niet blijkbaar.
Echt een aanfluiting voor mensen die de hulpmiddelen echt nodig hebben.

Voor de instanties is ze afgekeurd, dus dat is het probleem niet.
Het is maar net zoals DeMolenhoek zegt, dat laten afkeuren is zo moeilijk niet :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:33

cursebreaker schreef:
Mensen die ipv leuk reageren weer met een betweterige reactie aan komen zetten als je een foto van je kitten op Instagram zet die zich vermaakt met een paar tassen. Ja, ik weet dat ik moet opletten met stikgevaar, maar jeetje, moet er nu echt op iedere slak zout gelegd worden en gedaan worden alsof ik het IQ van een stoeptegel heb? Alsof ik m'n dieren een vroeg graf in werk door onder toezicht zoiets als dit te laten doen.

"Ook oppassen voor stikgevaar, maar dat weet je vast al"

Maar toch kan de persoon in kwestie het niet laten om te vermelden |o

De boef in kwestie:

[ [url=m/C5h2Xg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2UECYS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Let je wel op dat die poes niet stikt in die zak ?

:') :=

Wat een mooie pluizige aanwinst ! <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:47

@CharIsabelle
Hihi ja het is ook een lieve boef! Mogen niet klagen. Planten overleven het hier niet, maar verder gedraagt ze zich eigenlijk wel heel netjes al voor haar 4 maanden.

@Marcella
Haha ja, ik weet niet wat het is met die Lay’s zak maar die vind ze geweldig. Daar zit ze zo in als we die uit de snoepkast halen.

En klote van het UWV zeg. Die zijn soms zo irritant makkelijk met dingen he pff. Vraag je je toch af wat voor robots daar achter de bureaus zitten die geen greintje compassie en inlevingsvermogen in een ander hebben.

@hagelslag
Ja, dat hakt er helaas aardig in. Mijn Rex, die we afgelopen juli met 13,5 jaar hebben moeten laten gaan heel plotseling (hij was voor zijn leeftijd echt nog goed gezond), heb ik ook zeer zeker nog niet verwerkt en dan zijn we ruim 4 maanden verder nu. Hij was echt mijn maatje, mijn alles. Mijn steun en toeverlaat - ik was sowieso de laatste 5 jaar al non stop thuis als thuis mama zijnde dus heb echt veel tijd met ‘m doorgebracht hierdoor waardoor ik hem echt mis in alles wat ik doe hier in huis. De leegte was zo onbeschrijflijk groot die achterbleef) We hebben ondertussen een kitten en pup in huis die leven in de brouwerij brengen maar het gemis van mijn Rex is nog zo vers ook. En dat komt vaak uit het niks opzetten en dan zit ik ook hartverscheurend te huilen weer. Het is echt vreselijk dat we afscheid moeten nemen van onze maatjes :(

@Independence
:') :')

@Pandora2
:') en dankje! Zijn ook heel blij met haar. Hebben haar tegelijk in huis gehaald met een pup, dus drukke boel hier haha. Ze leveren ook genoeg bron materiaal om dit topic mee te vullen

---

Ik erger me aan het feit dat die afwas van gister nu wel weg is maar er ondertussen weer overal andere rotzooi ligt en ik alweer enorm er tegenop kijk om iets te doen, blehhhhh. Erger me dus weer eens aan mezelf {:)-:(

O en het feit dat er non stop slecht weer voorspeld is de komende 8/9 dagen. Maakt het wandelen met de hond 4/5x per dag een stuk minder leuk ;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:08

cursebreaker schreef:
O en het feit dat er non stop slecht weer voorspeld is de komende 8/9 dagen. Maakt het wandelen met de hond 4/5x per dag een stuk minder leuk ;(

Dat wordt een zware herfst/winter dan :') Ik vind het heerlijk om door de regen te struinen.

Ik erger me aan mijn haar. Heb ik het kort geknipt en lukt het nog niet wat ik wil. Zo moeilijk kan t niet zijn toch, haar? |o

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:14

Als het gaat regenen is dat ook een ergernis. Niet per se voor mij, ik cind die regen niet zo erg. Maar Mn hond wil dan niet mee naar buiten :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:20

Dikke zere vingers, maar ach wat maakt het uit ben toch beter dus mankeer helemaal niks.

Aan de persoon die anders mijn moestuin spit die wil af dwingen dat de tuin voor een bepaalde tijd gedaan wil hebben anders kan ik het dubbel betalen, maar dan ook nog niet eens van hem zelf horen maar via buurman. 8)7 Ga het geloof ik wel zelf doen heb toch ook een geld en ben ook beter.

Kijk nooit naar lange termijn weer voorspellingen aangezien die nog zo vaak/veel veranderen. 24 Uur vooruit kunnen ze soms nog niet goed voorspellen. :')

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:33

Ik erger me big time aan onze bakfiets. Net voor bijna €400 een nieuwe accu gekocht, maar de trapondersteuning werkt niet. Al tweemaal bij de fietsenmaker gezet en dan doet ie het op de terugweg en de volgende dag trap ik me wéér suf met een weigeraar. En de fietsenmaker heeft gisteren de kettingkast niet terug gemonteerd en dat heeft mijn man niet gezien?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:36

Op zich heb ik normaal ook niet zo'n probleem met regen, maar als je 5x op een dag de deur uit moet voor het wandelen alleen al, begint het soms wel vervelend te worden als je je dag niet hebt, of beter gezegd je week niet hebt :') . In deze tijd van het jaar gaat het mentaal ook altijd wel bergafwaarts met me en dan is het aan de ene kant wel goed dat ik gedwongen de deur uit moet, maar aan de andere kant gewoon ronduit K*T als je zo vaak de deur uit moet :') Wel goede oefening voor de pup die de droog doek nogal leuk vind om in te happen :') Maar die kou ook nog erbij hoeft van mij weer niet haha. Dan heb ik liever gewoon winter. Maar regen en kou (eventueel nog gecombineerd met wind) samen vind ik niet zo grappig :') Op zich kan ik er wel goed mee omgaan, maar momenteel niet lekker in m'n vel dus heb ik zoiets van NU EVEN NIET :')

@Chubby
nooit leuk als je iets aanschaft en het niet naar behoren werkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:38

Haha, ken het/snap wat je bedoeld :') En ik ga dus 3x3. Drie honden die ik niet samen mee kan nemen doordat mijn arm al 9mnd niet functioneert. :P

Was ook geen afkeur maar vond het wel grappig hoe het er stond.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:42

xDenies schreef:
Haha, ken het/snap wat je bedoeld :') En ik ga dus 3x3. Drie honden die ik niet samen mee kan nemen doordat mijn arm al 9mnd niet functioneert. :P

Is zo'n riem voor om je middel geen idee? Waar je ze alle 3 aan vast kunt maken. Gebruiken sommige met hardlopen met de hond bv. maar zo zou je het gebruik van je arm wel veelal kunnen ontzien.

Maar respect hoor door 3x met 3 honden apart te gaan. Al heb je weinig keus natuurlijk -O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:43

Cursebreaker dat hondje is toch waterdicht ?
Ik zie geen probleem :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:45

Pandora2 schreef:
Cursebreaker dat hondje is toch waterdicht ?
Ik zie geen probleem :+

Je laat het nu blijken alsof ik m'n hond behandel alsof ze van suiker is :')
Mijn pup heeft er idd geen problemen mee en ik kort m'n rondjes ook niet ofzo hoor: Ze loopt gewoon wat ze mag lopen voor haar leeftijd en heeft nergens last van. Ik vind het zelf gewoon niet altijd even leuk nu omdat ik niet lekker in m'n vel zit en dan vind ik 5x eruit voor alleen te wandelen met veel regen even iets waar ik me aan erger :')

En ik droog m'n pup af (als dat hetgeen was waar je op doelde) omdat ik niet wil dat ze de bank en alles vies maakt als ze er langs loopt bij binnenkomst en dat soort dingen. Natte hond vind ik gewoon niet fijn en blijft vaak stinken in ons huisje waar ik slecht kan luchten. Daarnaast wil ik dat ze leert om afgedroogd te worden omdat ze ook vast en zeker nog wel eens gedoucht gaat worden (onlangs nog moeten doen omdat ze zich door de poep gerold had bv). Dat soort dingen leer ik d'r liever nu aan als dat ik ermee wacht tot ze groter is :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:48

It was only a joke :')

Ik loop ook niet graag in de regen. Echt niet. :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:49

Pandora2 schreef:
It was only a joke :')

Ik loop ook niet graag in de regen. Echt niet. :D

Sorry, totaal verkeerd begrepen dus O:) :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:52

Ik ook niet, maar heb nog wel eens het abonnement dat als ik naar buiten loop dat het gelijk begin te regenen. :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:58

Marcella schreef:
Ik ook niet, maar heb nog wel eens het abonnement dat als ik naar buiten loop dat het gelijk begin te regenen. :')

Heeft dat iets met karma te maken ofzo ? :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 11:03

Vast heb vorig jaar 1 "goed" jaar gehad met werken zou mij niet verbazen als het nu weer 7 jaar slecht gaat. :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 11:07

Aan mijn partner. Meneer is volgens hem altijd zó druk met zijn werk, dat er nergens anders tijd voor is. Nooit, nergens voor en maar klagen dat ie zoooooo druk is.
Niet voor het invullen van belangrijke lijsten, familiebezoek (zijn zusje heeft net een kindje), leuke dingen, huishouden, etc.
Maar wel regelmatig na decadente werkfeestjes pas midden in de nacht terug komen en vervolgens uitslapen tot 12:00 uur. :roll: 8)7

Edit: hij heeft een eigen zaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 11:33

https://nos.nl/artikel/2308531-brandwee ... ynard.html

"Brandweerlieden hebben foto's gemaakt van de reanimatie van oud-profvoetballer Kelvin Maynard. Dat heeft minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid aan de Tweede Kamer laten weten. De 32-jarige oud-verdediger van onder meer FC Volendam en FC Emmen werd in september doodgeschoten in Amsterdam.

Na het incident circuleerden er al snel foto's, ook van de reanimatie van Maynard. Omdat er bij de reanimatie nog geen persfotografen in de buurt waren, was er het vermoeden dat de beelden afkomstig waren van hulpverleners."

Vanalles aan acties om het publiek te laten beseffen hoe walgelijk het is om beeldmateriaal te maken en verspreiden van slachtoffers, maar dan geven de hulpverleners wel even het goede voorbeeld. Kansloze actie dit.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:05

cursebreaker schreef:
xDenies schreef:

Is zo'n riem voor om je middel geen idee? Waar je ze alle 3 aan vast kunt maken. Gebruiken sommige met hardlopen met de hond bv. maar zo zou je het gebruik van je arm wel veelal kunnen ontzien.

Maar respect hoor door 3x met 3 honden apart te gaan. Al heb je weinig keus natuurlijk -O-

Nee is vanwege meerdere redenen niet mogelijk. Dus dan liever apart. Blijft mijn ritme tenminste aanwezig :P Oudste word nog wel door mn ma ook gepakt dus dat scheelt mij dan een 3e keer.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:20

Een zakelijke afspraak die ik al eens eerder gesproken heb in een andere hoedanigheid. Gelukkig kwam het besef pas erna, zat alleen de hele tijd in m'n hoofd van 'Ik ken m ergens van'. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 12:25

Vriend die weer eens niet op loopt te letten en nu onze beide laptopadapters mee naar het werk heeft. Mijn laptop is dus leeg en nu kan ik niet thuiswerken.

Bedankt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:30

xPabloBokt schreef:
Vriend die weer eens niet op loopt te letten en nu onze beide laptopadapters mee naar het werk heeft. Mijn laptop is dus leeg en nu kan ik niet thuiswerken.

Bedankt

Aii dat is wel echt heel zuur. :(:)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:30

Keihadd gehaast en bedrijfsarts loopt nu al een half uur uit en is met mensen bezig die NA mij binnen kwamen....

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:31

Zuidas die verbouwd wordt, waardoor ik 80x moet overstappen om hopelijk op tijd te komen op mijn afspraak.