Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:00

Wat een superfijn nieuws MB *\o/* Geweldig dat ze het zo goed doet!

Dragen jullie rompers vaak zichtbaar dan? Bij salopettes bv wel maar daar heb ik er maar eentje van. Heb idd ook nu met de Hema rompers dat mouwtje onder shirtje uit komt. Maar alleen romper met een broekje erover vind ik toch beetje gek eruit zien :=

dromertje2

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:03

Hier zijn body' s echt ondergoed, dus worden ook zo gedragen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:05

Hier lopen ze thuis met heel warm weer wel in romper, hemd en onderbroek, of alleen luier. Heb dan zelf ook het liefst zo min mogelijk aan.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:08

Ja hoor, hier wel regelmatig. Rompers met een print, opdruk, ruffle mouwtjes of gewoon in een mooie kleur.. vind het juist altijd wel leuk staan, vooral in combinatie met korte broek. Die zitten vaak toch wat baggy en dan staat het wel leuk. In combi met een legging vind ik het minder.

Afbeelding

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:18

Ohja zo lijkt het net een shirtje. Maar romper valt daar ook wat losser en dat vind ik dan wel wat leuker staan.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:34

Tamara schreef:

Dragen jullie rompers vaak zichtbaar dan? Bij salopettes bv wel maar daar heb ik er maar eentje van. Heb idd ook nu met de Hema rompers dat mouwtje onder shirtje uit komt. Maar alleen romper met een broekje erover vind ik toch beetje gek eruit zien :=

Deze tropische week draagt m’n baby alleen rompers.
Bij ouder dan een baby doe ik dat niet meer.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-19 10:41

Ligt aan de romper. Had vorig jaar rompers van Ralph Lauren met kraag. Rokje of broek erbij en super gekleed. Dan is het geen romper om te zien.
Of idd onder salopette of suspender rokje/jurkje

Hier vandaag Julia in alleen een shirt zonder broek of luier. Paar dagen niks gepland en kijken of we mooie start met zindelijk worden kunnen maken.
Ze voelt alles aankomen en geeft aan maar luier is te makkelijk. Hoop dat paar keer voelen langs de beentjes gaat helpen

Sophie heeft alleen dr zwaluwen jurk van rylee and cru aan. Geen romper of iets er onder. Veel dragen deze week want mevrouw groeit! Hij zat al wat strak om dr armpjes en zag zelfs een plooi in dr pootjes. Soort van dan. _/-\o_ *\%/*
Eindelijk ook uit dr broekjes maat 56 en 62 Noppies leggings wordt al wat krap om dr bibs.

Twijfel of ik dat jurkje ga houden, weggeven of verkopen. Gaf eerder alles aan een Jeugdvriendinnetje die net een dochter heeft maar best kans dat ze pas past als het najaar is.
En wil paar dingen bewaren voor in de geboortedoos.
Maar ja iemand er blij mee maken is ook zo leuk. Dilemma’s dilemma’s.
En hij is zo mooi dat ik zonde vindt om voor paar euro niet te bewaren.
Merk dat rylee and cru dan toch minder bekend nog ia.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 10:42

Tamara schreef:

Jaaa met een spijkershort en bretels. Of onder een skinny met bretels.

Bretels only hier.

mariettek schreef:
Wat een goed nieuws MB! Hoe groot is P nu ongeveer?

44 cm en 2700 gram.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 11:14

Mijn baby heeft aankomende dagen ook alleen romper aan. Denk dat die zelfs nog wel uit gaat op de warmste dagen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 11:49

Ze lopen hier nu in hun nakie in de tuin

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:00

Slechte dagen voor het kinderkleding topic :')

Afbeelding
Hier (nog) wel kleren aangezien we op de boot waren. Gister is ze het water weer ingegaan na maanden renoveren en vandaag was het eerste rondje met O. Straks bij opa en oma vermoed ik alles uit en in een badje in de tuin.

Edit: rompers draagt O ook wel zichtbaar maar dan zijn het wel mooie rompers (Bobo of MR bijv.) onder een tuinbroek of broek met hupzeel’n. Gewone rompers loopt hij als het warm is wel in rond hoor maar dan is het sowieso al geen outfit meer te noemen :+

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 12:47

Met idd heel warm weer dan idd ook alleen romper ja :j Maar echt als outfit snapte ik niet helemaal. Tip met korte broek wel opgevolgd want toevallig had ie nu een leuke romper met stippen aan :D Maar broekje met bretels is ook nog wel goeie ja, die heb ik wel een paar maar die hingen dan gewoon los. Maar die doe jij dan wel over de schouders MB? Kraagje ben ik niet zo van :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:10

Ja doe ze altijd omhoog, lekker stoer. Sleepnomore heeft echt briljante rompers maar levertijd is een bitch. Wel vaak acties en sale!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 13:27

Ik heb bummies voor over haar rompers of een rokje. Hema heeft leuke dus prima te doen :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:10

Zocht hier iemand de panterrompers van de kruivat nog? Heb een pakje 86/92 liggen maar mup past dat niet meer

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 17:45

Hier vandaag en deze week geen kleren aan denk ik :')

Ben t trouwens al zat ook weer, want T heeft een hekel aan warmte. Dus die is stront chagrijnig en ongeveer twee x per uur een meltdown. Arme ziel.
Op zich kan ik altijd goed omgaan met peutergedrag, maar die warmte doet ook niet veel goeds voor mijn geduld :=
En zelfs omkopen met ijsjes werkt niet :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:04

Hier een jongetje die in de fase ik wil mijn zin krijgen en anders meltdown. Ik denk alleen maar doe je ding. Hij is ook hoesterig en snotterig. Verder kan hij zo te merken prima tegen de warmte

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:20

En als omkopen met een ijsje wel helpt is dat met twee meltdowns per uur ook wat veel van het goede :')
Arme T...
Hier trouwens ook een chagrijnige oudste peuter, had het nog niet aan het warme weer gelinkt maar dat zou het zomaar kunnen zijn.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 18:48

Sterkte MM met dit weer... hopelijk mag je snel los ;)

Afbeelding
Kabouter in de tuin <3 klooien met de kruiwagen bij de composthoop, favo activiteit

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-19 19:12

Afbeelding

Klooien met water voor gevorderden :))
Uit de palmboom en ‘waterval’ spuit ook nog water.
En aangezien kledingtopic is: badpak is van Beach and Bandits.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:44

Heerlijk zeg die spelende kindjes. Mooi badje Lautje, dat is echt wat elk kind wel wil volgens mij :D

Hier ook lekker in het badje geweest. Ideaal zo'n schelp nu ze nog klein is. Geen gedoe met opblazen enzo, heeft mijn zwangere lijf geen puf voor. Badpak van de Primark :')
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-19 19:53

Action :))

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 20:13

Hier ook action en hele dag in de romper. Helaas knieën kapot van het kruipen. Het boeit hem echt niet. Hoop dat hij snel normaal kan gaan lopen
Afbeelding

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 10:33

Met dit weer draagt L gewoon rompers met een broekje. Als ik er nog iets overheen doe heeft hij het zo warm.
Lekker al die zwembadjes. Ik blijf lekker binnen met de kleine. Volgend jaar zwembadje in de tuin.

Iemand die met mij mee wil kijken qua combinaties? Ik heb veel leuke dingen, maar geen bijpassend broekje/shirtje en daardoor blijft het hangen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-19 11:01

Ik wil wel meekijken hoor appeltje.
Ik leg vaak gewoon alles op de grond en ga dan schuiven en bijelkaar leggen. Kom je soms onverwachte combinaties tegen.

Zucht Ralph Lauren had 50% korting.
Wel braaf voor volgend jaar gedaan O:)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Setje en romper voor Sophie. Heb altijd wel zo’n kant en klaar setje. Die dragen lang door en altijd leuk.
Juul de spijkerbroek en blousje. Die spijkerbroek hebben we nu ook liggen. Is beste en fijnste broek ooit. Sluit tenminste mooi aan bij spinnenpootjes. En nu €35,- Voor een mooie jeans niet gek.