) maar blijkbaar deinsde Stormpje niet terug en deed hij het nog twee keer waar ik het de tweede keer beu was en hem waarschuwde dat als hij nog één keer gericht naar ons gooide ik de bal over het muurtje de straat op zou gooien. Kind dacht waarschijnlijk challenge accepted en ja hoor, bal weer gericht naar ons (lees: kind draait om, kijkt naar ons en gooit lachend) waarop ik dus zo hard mogelijk die bal over het muurtje de straat op bonjour. Instant krijsen natuurlijk, ouders komen kijken en verhaal halen bij ons -hadden natuurlijk niks meegekregen vanaf het terras- en zeiden eigen schuld dikke bult. Vervolgens weer lekker rustig kunnen dobberen
Goeie actie!!!

was de jongste van 5 en had een slaapkamer van 2 bij 2 meter , was er toch enorm blij mee
Dat is helaas niet kinderhoogte, en ik ga wel een strookje vrijlaten aan de onderkant zodat de poezen naar buiten kunnen kijken, even zien hoe dat gaat.
Gelukkig heb ik een berging waar ik de dozen tijdelijk in kan zetten zodat ik ze 1 voor 1 kan gaan uitpakken zonder constant de zooi te zitten. M'n katten zitten trouwens tijdelijk bij mijn ex in zijn nieuwe huis, ik wilde ze die verhuisrommel en stress niet aandoen. Ze komen over 2 weken
. Al met al was het goed te doen hoor! Maar ik ben wel blij dat mijn nieuwe appt een stukkie hoger is. Balkon