Exitium schreef:Relaxed schreef:Dan zou hij 2.10 zijn en dat vind ik echt niet mooi meer
Of 1.50
Dat is sowieso onbespreekbaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil het liefst omhoog kijken
LilChar schreef:ik heb met mijn 165 wel vaker mannen van 195 of langer en nooit geen problemen mee gehad hoor! Ja zoenen is niet mega handig maar je wordt wel weer vaker opgetild wat ik dan weer wel heel leuk vind

Eigenlijk niks nieuws te melden
Heb al wat vrienden van hem ontmoet en hij mijn ouders en ik zijn moeder.... Ouders was beetje onverwachts maar dat was niet erg
Voelt goed dus dan is het dikke prima.
Gewoon genieten.
Gaat leuk. Vrijdag met hem en vriendinnen bier gedronken op het terras, zaterdag nog samen film gekeken en zondag biertje op het terras, samen eten en daarna samen BZV. Nog steeds geen relatie
Maar wel gewoon leuk.

Zo knullig gewoon... en ik ben best wel van de kneuterige burgerlijkheid maar dit is gewoon awkward.
Wat ik dacht dat flirten was, was gewoon vriendelijkheid.
Leedvermaak, puur leedvermaak.
Dat zou best wel eens kunnen...lieveli schreef:Het zijn ook wel kanspareltjes dit seizoen met Yvon als overjarige kleuter die de boeren wel even zal helpenLeedvermaak, puur leedvermaak.
En het is sowieso een programma wat beter wordt met gezelschap en drank
Laat staan dat ik 30 schroefjes in een tafel kan draaien 

).
(en ik vind yvon gewoon echt poedersuiker
)
Nee mocht ooit iemand het idee hebben mij daarheen te moeten lukken dan is het zo onwijs uit met die persoon