Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
EarthFocus schreef:Instagram is weer eens lekker bezig... Ik denk dat ik maar eens nieuwe hashtags ga gebruiken.
Zelfs de winacties op mijn account gaan bagger
Dus als jullie nog mee willen doen aan het winnen van een frontriem naar keus qua steentjes en maat of een sleutelhanger met eigen foto, kijk dan even op mijn insta hahaha.
Daarbij is het bereik zelfs zo laag dat ik me afvraag waarom ik nog moeite doe om posts te plaatsen.
Ruim 2700 volgers en een bereik van 400
Het is om te janken...
Wat ik nu wel soms doe is vragen aan mijn volgers 5 foto's te liken en dat ik dat dan terug doe.
En ik geef regelmatig shoutouts. Dat heeft echt geen enkele meerwaarde voor de volgers, want hoe erg mensen ook hun best doen om mij een shoutout te geven, nog geen enkele volger erbij.
Maar de laatste vier dagen wel tien nieuwe volgers erbij, al waren dat drie buitenlanders die ik meteen heb geblokkeerd...
Sky schreef:Zijn er hier nog instagrammende bokkers met een hond-gerelateerd account met veel actieve volgers? Mijn vriend is op zoek naar ‘dogfluencers’.
KimD schreef:Sky schreef:Zijn er hier nog instagrammende bokkers met een hond-gerelateerd account met veel actieve volgers? Mijn vriend is op zoek naar ‘dogfluencers’.
Het ligt er een beetje aan wat je onder actief verstaat. Ik vind het zelf wel actief maar ben relatief een klein account tegenover sommige 5 & 10K'ers hier.Probeer nu wel minimaal 4x per week iets te plaatsen en stories dagelijks.
Stories worden trouwens echt goed bekeken tegenwoordig!
Sky schreef:Zijn er hier nog instagrammende bokkers met een hond-gerelateerd account met veel actieve volgers? Mijn vriend is op zoek naar ‘dogfluencers’.
saskiaojan schreef:Sky schreef:Zijn er hier nog instagrammende bokkers met een hond-gerelateerd account met veel actieve volgers? Mijn vriend is op zoek naar ‘dogfluencers’.
Ik heb een insta voor mijn berner , nu 1400 volgers.
@kay_thebernesemountaindog
ZoZenn schreef:Sky schreef:Zijn er hier nog instagrammende bokkers met een hond-gerelateerd account met veel actieve volgers? Mijn vriend is op zoek naar ‘dogfluencers’.
Yep, ik. Zó'n 4k volgers op het moment, bereik tussen de 1500 - 4000
Nayomie schreef:Pfff, plaats ik weer een telefoon foto op Zhiva haar account, hoppa, 80 likes. Doe ik een fotografie foto, 60 likes.Hier kruipen langzaamaan de volgers omhoog, maar het gaat zo traag. Vraag me soms af wat er anders kan.