Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 17:56

Is er misschien nog iemand hier die mijn post zou willen delen? Ik zou graag weten waar ze is en hoe het met haar gaat en eventueel een enkel keertje een knuffel komen geven.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 07:39

Hey! Sinds een update van de app gisteren kan ik met één account (mijn kunst/viking account) niks meer in de story’s zetten, met mijn privéaccount gaat dat nog wel. Instagram sluit meteen af als ik een foto geselecteerd heb: heel apart! Hebben meer mensen daar last van?
App afsluiten, mobiel opnieuw opstarten, internet uit en aan, vliegtuigstand aan en uit en alles heb ik al geprobeerd, maar het probleem blijft.

Is het account @kleinepyromaan trouwens.

EarthFocus

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 08:07

Instagram is weer eens lekker bezig... Ik denk dat ik maar eens nieuwe hashtags ga gebruiken.

Zelfs de winacties op mijn account gaan bagger :')
Dus als jullie nog mee willen doen aan het winnen van een frontriem naar keus qua steentjes en maat of een sleutelhanger met eigen foto, kijk dan even op mijn insta hahaha.

Daarbij is het bereik zelfs zo laag dat ik me afvraag waarom ik nog moeite doe om posts te plaatsen.
Ruim 2700 volgers en een bereik van 400 :')
Het is om te janken...

Wat ik nu wel soms doe is vragen aan mijn volgers 5 foto's te liken en dat ik dat dan terug doe.
En ik geef regelmatig shoutouts. Dat heeft echt geen enkele meerwaarde voor de volgers, want hoe erg mensen ook hun best doen om mij een shoutout te geven, nog geen enkele volger erbij.

Maar de laatste vier dagen wel tien nieuwe volgers erbij, al waren dat drie buitenlanders die ik meteen heb geblokkeerd...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 09:27

Oh wat irritant van de stories, gelukkig geen ervaring mee, maar kan dus ook niet helpen.

Bereik is de laatste week hier ook om te janken. Wel even een bedankje voor iedereen die mijn post heeft gedeeld <3 Ik zie dat hij al 7x gedeeld is!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:09

EarthFocus schreef:
Instagram is weer eens lekker bezig... Ik denk dat ik maar eens nieuwe hashtags ga gebruiken.

Zelfs de winacties op mijn account gaan bagger :')
Dus als jullie nog mee willen doen aan het winnen van een frontriem naar keus qua steentjes en maat of een sleutelhanger met eigen foto, kijk dan even op mijn insta hahaha.

Daarbij is het bereik zelfs zo laag dat ik me afvraag waarom ik nog moeite doe om posts te plaatsen.
Ruim 2700 volgers en een bereik van 400 :')
Het is om te janken...

Wat ik nu wel soms doe is vragen aan mijn volgers 5 foto's te liken en dat ik dat dan terug doe.
En ik geef regelmatig shoutouts. Dat heeft echt geen enkele meerwaarde voor de volgers, want hoe erg mensen ook hun best doen om mij een shoutout te geven, nog geen enkele volger erbij.

Maar de laatste vier dagen wel tien nieuwe volgers erbij, al waren dat drie buitenlanders die ik meteen heb geblokkeerd...

Ik ging even kijken welk account bij jou hoort. Blijkt dat ik je volg, maar zie nooit wat van jou voorbij komen :roll:

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:24

Zijn er hier nog instagrammende bokkers met een hond-gerelateerd account met veel actieve volgers? Mijn vriend is op zoek naar ‘dogfluencers’ :)) .

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:29

Sky schreef:
Zijn er hier nog instagrammende bokkers met een hond-gerelateerd account met veel actieve volgers? Mijn vriend is op zoek naar ‘dogfluencers’ :)) .

Het ligt er een beetje aan wat je onder actief verstaat. Ik vind het zelf wel actief maar ben relatief een klein account tegenover sommige 5 & 10K'ers hier. :j Probeer nu wel minimaal 4x per week iets te plaatsen en stories dagelijks.

Stories worden trouwens echt goed bekeken tegenwoordig!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:52

KimD schreef:
Sky schreef:

Het ligt er een beetje aan wat je onder actief verstaat. Ik vind het zelf wel actief maar ben relatief een klein account tegenover sommige 5 & 10K'ers hier. :j Probeer nu wel minimaal 4x per week iets te plaatsen en stories dagelijks.

Stories worden trouwens echt goed bekeken tegenwoordig!

Ja dit vat mijn hondenaccount ook wel goed samen. :P

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 11:04

Ik ga ze in ieder geval allebei even doorspelen, bedankt :D .

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 12:50

Sky schreef:

Ik heb een insta voor mijn berner , nu 1400 volgers.
@kay_thebernesemountaindog

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:32

Sky schreef:

Yep, ik :D. Zó'n 4k volgers op het moment, bereik tussen de 1500 - 4000
Laatst bijgewerkt door ZoZenn op 11-09-20 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:34

Pfff, plaats ik weer een telefoon foto op Zhiva haar account, hoppa, 80 likes. Doe ik een fotografie foto, 60 likes. :') Hier kruipen langzaamaan de volgers omhoog, maar het gaat zo traag. Vraag me soms af wat er anders kan.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:49

saskiaojan schreef:
Sky schreef:

Ik heb een insta voor mijn berner , nu 1400 volgers.
@kay_thebernesemountaindog

ZoZenn schreef:
Sky schreef:

Yep, ik :D. Zó'n 4k volgers op het moment, bereik tussen de 1500 - 4000

Ik heb jullie accounts ook doorgegeven!

Cowgirl83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 16:07

Ik ben nieuw op instagram, heb net een account gemaakt voor mijn paard.
Ik probeer dit topic door te spitten om bruikbare tips te vinden, maar dat is een hele kluif :D . Ik heb al enkele leuke accounts gevonden hier, ga straks de lijst eens verder bekijken.
Mijn insta: https://www.instagram.com/palominoquarterhorse/

Een vraagje voor de ervaren instagrammers: ik ben nog zoekende naar de juiste hashtags. Heeft het zin om er na het plaatsen nog nieuwe bij te voegen? Of kan ik dan beter de foto terug verwijderen en opnieuw plaatsen met de extra hashtags erbij?

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:16

Zover ik weet heeft extra hashtags toevoegen geen zin. Maar ik zou zelf geen foto’s verwijderen en opnieuw plaatsen. Ivm dat het dan bij je volgers 2x op de tijdlijn voorbij komt. Zelf vind ik dat een beetje gek.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 07:35

Hier gaat een foto ineens ziek hard :wow:, terwijl een soortgelijke foto 'maar' 350 likes kreeg. Meeste zijn door hashtags. Normaal heb ik tussen de 60 en 100 likes.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 10:08

*\o/* Ik vind het nog steeds lastig om te bepalen welke hashtags het beste effect hebben.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 10:12

Ja, want de ene keer tikken ze wel aan en de volgende keer niet..

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 12:53

Ik gebruik altijd dezelfde hastags. De ene keer werken ze geweldig en de andere keer bijna niet.

Je kan in een reactie nog hastags plaatsen, dat zie ik vaak mensen doen. Geen idee wat het effect er van is. Foto verwijderen en opnieuw plaatsen niet doen. Wil je meer likes / reacties zou je evt. Je post in je verhaal kunnen promoten.

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 18:33

Ik zou denk ik ook niet de foto verwijderen en opnieuw plaatsen. Voor mij werkt het beste om de hashtags in de post te doen en niet los als reactie. Qua geschikte hashtags is het een beetje uitvogelen wat werkt.

Hier gaan de likes inderdaad ook wel heel goed. Steeds vaker meer dan 100. De laatste tijd groeien de volgers ook wel snel. Ongeveer 50 per week, maar dat komt ook omdat ik zelfs actief zoek naar leuke accounts om te volgen. Vaak wordt ik dan ook teruggevolgd :D

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 13:16

Ik heb ook een profiel van mijn hond! Maar we zijn nog niet zo lang bezig dus nog niet zo veel volgers. @buddy_the_old_german_shepherd
Ik ga wat accounts volgen :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 13:29

Nayomie schreef:
Pfff, plaats ik weer een telefoon foto op Zhiva haar account, hoppa, 80 likes. Doe ik een fotografie foto, 60 likes. :') Hier kruipen langzaamaan de volgers omhoog, maar het gaat zo traag. Vraag me soms af wat er anders kan.

Zo herkenbaar dit! Vorige week post ik een foto die ik zelf totaal niet mooi vond. Nog nooit zoveel likes gehaald. Post ik nu sfeervolle portretten van prachtige paarden, nog niet eens 80 likes. :')
Mijn volgers haken steeds meer af. Ipv elke dag er een of twee bij, zijn het er gemiddeld per dag zo’n 5 minder. Weet ook niet wat voor content ze dan wel willen zien, via stories krijg ik daar ook niet echt een antwoord op. Frustrerend, want wilde juist proberen om wat meer met mijn fotografie te gaan doen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 13:42

Ik heb ook weer even wat gevolgd (morax.gsd of photography.arianne)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 15:44

Brittneyx schreef:
Ik heb ook een profiel van mijn hond! Maar we zijn nog niet zo lang bezig dus nog niet zo veel volgers. @buddy_the_old_german_shepherd
Ik ga wat accounts volgen :)

Hey wat gaaf dat jij ook een ODH hebt *\o/* ik ga je volgen *\o/*

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-20 07:06

Afbeelding

Wut, toen ik ging slapen had ik al 90 likes (best goed) :oo holy oliebol!