Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 10:21

Femke_Tweety schreef:
Smid vragen om takken van voorijzers wat in te korten,

En achter goed terugleggen.
Kan een wereld van verschil maken.

We hebben gister met z’n 2’en staan kijken hoe hij het überhaupt voor elkaar krijgt zonder dat ie een hoefbal raakt :')

Bovenstaande springschoenen (van de plaatjes) heb ik beide geprobeerd in div maten, maar toch verdraagt hij die niet op zijn koot. Wel de “gemarineerde “ rubberen, maar daar heb ik er maar 1 van :+

De link is helaas ook net niet te wat ik zoek denk ik? Heeft iemand een foto van de achterkant?

YvonneV

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 12:17

Kan je van die ene een foto maken en hier plaatsen of via Google lens zoeken?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 16:52

Als ze zoekt op scalpers paard of horse zie je verschillende soorten, met foto’s van achter.
Of zoek eens op ballenboots ijslander.
Ook andere soorten die de bal van de hoef beschermen en niet in de koot komen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 22:06

Ik zoek een rolgordijn voor in mijn schuine dakraam. De afmeting is 55x78 cm. Het gordijn moet verduisterend zijn en met een klemsysteem, dus zonder boren. Welke zijn een beetje betaalbaar?
Dakraam is van het merk fakro

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 19:55

Ik zoek al heel lang een wollen deken voor een paard van 100 procent echt wol. Geen hals, wel/geen singel maakt niets uit.

Het is echt moeilijk…

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 19:59

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:03

Ik zoek een persoon maar eigenlijk weet ik alleen zijn voornaam en waar hij 15 jaar geleden woonde….
Is dan Facebook de plek om iemand te vinden en zijn daar speciale groepen voor?

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:12

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:25

Ja die omschrijving klinkt alsof je hem ook graag op je eigen bed legt :D
Hij lijkt me heerlijk.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 21:32

Ik heb nog steeds de golden stripe wollen deken, echt een klassieker is dat en hij wordt gelukkig nog steeds gemaakt en verkocht.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 22:30

prompter schreef:
Ik heb nog steeds de golden stripe wollen deken, echt een klassieker is dat en hij wordt gelukkig nog steeds gemaakt en verkocht.

Ik zie dan meteen een Engels volbloed met zo’n deken en een leren dekensingel voor me. :D

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 21:22

Ja ik heb ook een zoekertje en ik weet dat het lastig is. Ik zoek een vrouwvriendelijke bosmaaier, of slappe wijven bosmaaier, net hoe je het wil zien. Ik heb echt een top bosmaaier alles derop en deraan van HBM, ik heb ook een Stihl gehad zo'n hele dure, maar ik heb gewoon het probleem ik krijg ze zelf NIET gestart. Ik heb gewoon de kracht niet, ook niet na 3 jar personal training krijg ik die K U T dingen NIET gestart. Ik heb altijd een sterke kerel nodig, mijn man komt zelden op stal, dus soms trek ik iemand van straat, maar het starten gaat gewoon te zwaar.

Ik heb GEEN stroom op stal dus ben echt gebonden aan een benzine maaier. Liefst één met een startknop ofzo zodat ik niet aan dat verrekte koord moet trekken. Ik krijg werkelijk waar niks aan de praat met zo'n rot koord. Ook geen gewone maaier, heb nu een trekkertje voor het grote werk, maar alles langs de kanten incl. bramenstruiken zuring moet met de handmaaier := dus wie o wie weet de meest fijne slappe wijven bosmaaier. Help.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 21:39

Alja schreef:
Ik zoek een persoon maar eigenlijk weet ik alleen zijn voornaam en waar hij 15 jaar geleden woonde….

PB mij alles wat je over hem weet en ik zal m’n best doen. Ik ben echt FBI. _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 22:01

MarlindeRooz schreef:
Alja schreef:

PB mij alles wat je over hem weet en ik zal m’n best doen. Ik ben echt FBI. _O-

Whaha ik denk dat ik hem zelf al heb gevonden :+
Het is helaas geen juice verhaal van een ex ofzo hoor ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 23:44

Is een accu maaier dan niet de oplossing. Wel een met draad en niet met messen.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 23:56

Mer1980 schreef:
Ja ik heb ook een zoekertje en ik weet dat het lastig is. Ik zoek een vrouwvriendelijke bosmaaier, of slappe wijven bosmaaier, net hoe je het wil zien. Ik heb echt een top bosmaaier alles derop en deraan van HBM, ik heb ook een Stihl gehad zo'n hele dure, maar ik heb gewoon het probleem ik krijg ze zelf NIET gestart. Ik heb gewoon de kracht niet, ook niet na 3 jar personal training krijg ik die K U T dingen NIET gestart. Ik heb altijd een sterke kerel nodig, mijn man komt zelden op stal, dus soms trek ik iemand van straat, maar het starten gaat gewoon te zwaar.

Ik heb GEEN stroom op stal dus ben echt gebonden aan een benzine maaier. Liefst één met een startknop ofzo zodat ik niet aan dat verrekte koord moet trekken. Ik krijg werkelijk waar niks aan de praat met zo'n rot koord. Ook geen gewone maaier, heb nu een trekkertje voor het grote werk, maar alles langs de kanten incl. bramenstruiken zuring moet met de handmaaier := dus wie o wie weet de meest fijne slappe wijven bosmaaier. Help.

Ik heb een FUXTEC 4 in 1 bosmaaier en daar heb ik een speciale trekstarter op gekocht die zichzelf versterkt. Anders zou je kunnen kijken naar 1 op accu.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 02:16

Mijn vriendin is naar een Stihl winkel gegaan en heeft er een op accu gekocht, nadat ze er tig geprobeerd had, die op je rug zit.. Als je er eventueel een extra accu bij koopt moet je echt wel een tijdje voort kunnen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 06:51

Ik heb ooit eens een filmpje gezien, je moet niet snel en hard trekken aan het koord. Maar eerst het koord helemaal uittrekken en dan laten losschieten, dan schiet het ook in gang en is minder zwaar

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 07:25

Ik vrees inderdaad dat ik over moet op een accu en dan maar meerdere accu's moet kopen om het werk gedaan te krijgen. Zucht.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 07:36

Ik heb hier een makita bosmaaier, fijn ding op. Kan ongeveer 15/20 minuten op vol standje aan de gang. Heb 4 accu’s, dus is 1 set leeg gaat die in de oplader en gebruik ik de andere

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 07:52

Hier zo'n filmpje gevonden, het is wel met een kettingzaag maar ik denk dat het met een bosmaaier ook moet lukken? :) Het is het proberen waard
https://www.youtube.com/shorts/rFeMqJMy9Iw

Verder hebben wij een bosmaaier op accu van Stihl dus geen gedoe :+

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 08:39

Ik heb zelf overigens een 60V en een 40V accu bosmaaier van Greenworks. Ik zou voor een volgende toch met een mes en een rugzak model gaan. Voor bramen vind ik een touwtje niet sterk genoeg, en die moet je steeds weer uit trekken, en het plastic komt natuurlijk ook in hele kleine stukjes in de natuur.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 08:55

Farjen schreef:
Hier zo'n filmpje gevonden, het is wel met een kettingzaag maar ik denk dat het met een bosmaaier ook moet lukken? :) Het is het proberen waard
https://www.youtube.com/shorts/rFeMqJMy9Iw

Verder hebben wij een bosmaaier op accu van Stihl dus geen gedoe :+

Dit zou wel een uitkomst zijn als dat echt werkt.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 08:58

Wij gebruiken ze als bedrijf professioneel en stappen over naar elektrisch van Stihl met accu in rugzak. Beter voor jezelf (geen benzinedampen inademen, minder herrie) en als bonus ook nog voor het milieu. Ik zou het een kans geven :)