Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 00:10

MissFloorx schreef:
En de start van Carnaval... <<)

Ik zal mijn vriend toch maar aanlijnen dan grapje natuurlijk

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 01:35

Wat een viezerd Relaxed!
Dan ben je inderdaad eerlijk en beginnen ze zo :r

Gelukkig heb ik morgen een feestje op singles dag, dan voel ik me toch niet zo alleen :+

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 11:59

Nou ja zeg, lekker kansloos Relaxed. Sommigen kunnen het gewoon echt niet hebben dat je niet in ze geïnteresseerd bent. Triest.

Emma heeft een verkering *\o/* Echt superleuk!

Mijn oh zo gezellige match negeert mij al sinds donderdagavond. Géén idee waarom. Maar hij zakt er maar in :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:20

Das echt k*t Berdien.. Heeft ie je geblokt? Of gewoon stil..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:24

Nee gewoon stil. Gisterochtend nog een vraag gesteld, maar komt ook geen antwoord op. Dan niet hoor. Prima als je niet verder wilt, of wat. Maar zég het dan gewoon. Zo heel moeilijk is dat toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:40

Nou idd.. Maar ja, daar kunnen ze zelf ook niet tegen, dus doen ze het zelf ook niet denk ik :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 13:19

Wat een creep Relaxed! Beetje op zijn pikkie getrapt volgens mij :')

Jammer dat je date niet reageert Berdien, eerlijk zijn is voor sommige mensen erg moeilijk :\

Mijn date was wel gezellig, maar niks voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 14:11

Leuk Emma!

Jammer Darah..

Wat een sneu figuur om zo te stalken. Wat zou zo iemand wel niet doen als een relatie na een jaar ofzo uit gaat.. als je al zo reageert na het drinken van 1 kopje thee..

Hier al bijna een jaar samen <3

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 14:49

Afbeelding

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 15:06

Stop met eten jij. Je moet ruimte bewaren voor ons romantisch diner van vanavond.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 15:20

Berdien schreef:
Nou ja zeg, lekker kansloos Relaxed. Sommigen kunnen het gewoon echt niet hebben dat je niet in ze geïnteresseerd bent. Triest.

Emma heeft een verkering *\o/* Echt superleuk!

Mijn oh zo gezellige match negeert mij al sinds donderdagavond. Géén idee waarom. Maar hij zakt er maar in :evaw:

Daar heb ik zo’n hekel aan he! Lijkt wel een schaarste aan mannen die durven te zeggen wat ze echt vinden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 15:23

Nou echt!

Happy Single Day allemaal! {:} Ik heb mezelf even schandalig verwend bij de ICI Paris en de Douglas. Kom ik straks als ik wél ooit weer eens een date heb tenminste strak in de make-up voor de dag :))

Vandaag ook 'blast from the past'-day, ik heb ineens weer allerlei matches met scharrels-van-eerder. Dus :=

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 15:24

Ik ga zo even lopen met de hond en dan maar even bij de chocolaterie langs, altijd handig om singles-day als excuus te gebruiken :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 15:38

Jaa happy singles day vandaag **\O/**

Oh berdien wat vervelend zeg. Mijn match die potentie had negeert me ook al :(

Ik vind Tinder soms wel lastig hoor. Dan kom ik echt een knappe jongen tegen maar is zn persoonlijkheid helemaal niks. Had laatst ook een match die vond dat ik mn haar maar blond zou moeten verfen omdat hij dat beter bij mij vond passen. (Heb mn haar nu rood ) Anders wou hij niet afspreken. Die heb ik gelijk geunmatched :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 16:45

Happy singles day *\o/*
Ik zit in mijn pyjama op de bank uit te brakken :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 17:00

Happy singles day *\%/* ik heb mezelf vandaag getrakteerd op de schuur opruimen

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 17:43

Happy singlesday! *\o/* Ik heb mezelf verwend met wat stickers van aliexpress :') €1,75 :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 17:46

Ik heb net een chocolade munt gekocht :+ Maar eigenlijk mag ik niet mee doen, want ik heb een date dus ik werk aan die vrijgezelligheid haha

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 18:29

Ik lees al een hele lange tijd mee, maar kom me eindelijk eens melden. :Y)

Sinds half juli vrijgezel en vind het opzich wel even prima zo. In het wild 2 maanden terug een leuke jongen leren kennen, stonden er allebei niet op te wachten en niet voor open. Maar weet nu niet zo goed wat ik er van moet vinden en er mee aanmoet -O-

Via tinder wel leuke gesprekken en misschien binnenkort een date.

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 18:43

Ik heb Singlesday doorgebracht op mn werk met het aanzicht van mijn collega die weer heerlijk verwarrende signalen afgeeft :’)
Op de app reageert hij bijna niet, maar hij wil dan weer wel afspreken (als ik erover begin) en op het werk heeft ie ook die blik die meer zegt.. pff mannen xD
Ik denk eerlijk gezegd dat hij niet durft, want als we dan afspreken is het supergezellig.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:50

Zo vervelend altijd van die kerels die maar niet willen accepteren dat er niet meer in zit. Vreselijk.

Ik heb een leuke nieuwe match via tinder, jongen van school die me al vaker opviel in de wandelgangen maar meer ook niet. Dus ben benieuwd hoe het via tinder is.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:25

Relaxed, iehks wat een vervelende gast is dat zeg! Ik snap echt niet hoe sommige mensen kunnen denken dat ze zo iets voor elkaar kunnen krijgen.

Bridleless, hebben jullie wel al een keer afgesproken dan?

Eventjes niet meer gereageerd hier maar wel meegelezen. Een roker hoef ik ook echt niet meer. Een van mijn vorige relaties rookte graag met een biertje met anderen en dat vond ik altijd zo aanstellerig, voelde echt aan alsof hij dat alleen maar deed om stoer te doen. Daarna een relatie gehad met een roker die voor mij was gestopt maar na 2 maanden toch flink begon te roken. Nee daar ben ik wel van genezen, liefst iemand die nooit heeft gerookt of het roken al ver achter zich heeft gelaten.

Meisje heb ik geen problemen mee, maar hoef echt geen meissie ofzo genoemd te worden. En vrouw voel ik me vaak nog echt niet oud genoeg voor, al ben ik al 27.

Ik zit nog steeds veel in mijn hoofd met buitenland date. Vorig weekend heeft wel veel losgemaakt bij mij waardoor ik nu veel aan hem denk. Echter weer via app en telefoon weinig hoogte, dan vind ik die afstand toch zo ontzettend lastig. We hebben wel gewoon meerdere malen per dag contact maar veel oppervlakkig. Ik zit altijd erg veel in mijn hoofd en denk al gauw 20 stappen vooruit, vind het moeilijk om dat niet te doen en gewoon genieten van wat er nu is, of niet is. Dat moet ik mezelf dan ook regelmatig blijven vertellen en niet zo destructief moet denken : ') .

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 21:04

@Linda_Fleur,
Ja, tot nu toe hebben we 3x afgesproken. Het begin moest wel steeds vanuit mij komen, maar hij kwam dan wel met ideeën en was ook enthousiast. En bijna iedere keer zei hij aan het eind 'tot de volgende keer', maar dan niet doelend op ik zie je morgen op het werk weer. Alleen door dat vrijwel niet reageren op de app, twijfel ik dus of hij nog wel geïnteresseerd is. Want als ik hem dan in het echt zie is hij nogal zenuwachtig en doet hij echt z'n best om geïnteresseerd te zijn en het gesprek op gang te houden. Hij is ook niet het type om iemand aan het lijntje te houden of om zomaar te verdwijnen zeg maar.
Misschien komt het deels ook doordat ik nogal afstandelijk en koud kan overkomen op het werk, maar dat is dan vooral omdat ik het dan te druk heb om continue mijn aandacht op hem te focussen :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 21:07

Linda_Fleur, is er al zicht op of er nog een nieuwe date komt?

Mijn date gister was gezellig, en eigenlijk wat te kort haha :o Hebben eigenlijk alleen een film gekeken en even gepraat, want na 2 uurtjes moest hij weer weg omdat ik weer vroeg moest vandaag. Beide wel aangegeven dat het fijn was en dat er wel een vervolg in zit. Maar de eerste en tweede date kwam van mij uit, dus ik vind nu wel dat hij ermee mag komen, al heb ik wel al even een aantal stille hints gegeven :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 21:22

Pieter je hebt toch geen tekst in je profiel als 'ik zoek een leuke meid blabla' ? :+ ik vind dat zo een afknapper, zijn echt sukkels altijd :o