Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:48

Ik heb voor 1 product bieders, maar er is er geen een die reageert als ik akkoord ga met de bieding.

Stierlijk vervelend. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:14

Ik heb nu 3x 5 sterren beoordeling, maar 1 daarvan is voor een artikel wat ik nog helemaal niet heb verkocht :+ ook wel bijzonder..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:28

Relaxed schreef:
Ik heb nu 3x 5 sterren beoordeling, maar 1 daarvan is voor een artikel wat ik nog helemaal niet heb verkocht :+ ook wel bijzonder..

dat heb ik dus ook!

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 08:00

Zucht, heb een gloednieuwe dekje op marktplaats staan met een winkelprijs van € 50,00 en krijg telkens biedingen van € 10,00. Als ik dan terug reageer om te onderhandelen over de prijs laten ze allemaal niets meer horen, allemaal op zoek naar een koopje. Heb er meer te koop, breng ze dan liever naar een 2e hands ruitershop. Koop zelf ook regelmatig 2e hands op marktplaats en daar zijn de prijzen ook nooit koopjes die ik er voor moet betalen. Gaat meestal om weinig gebruikte artikelen die voor de helft van de nieuwprijs te koop zijn en vind dat redelijk, idem dito met de bedragen die er in de 2e hands ruitershop voor krijg. Kan helaas mn advertentie van betreffende dekje niet meer aanpassen naar bieden vanaf.

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:23

is het niet zo dat je allebei een beoordeling moet geven voor dat je dat ziet .heb nu een muts die heel rommelig de info door geeft. wil verzenden met dhl omdat dat 1.95 goedkoper is geen probleem .krijg nu constant dwingende berichtjes waarom is het niet gereserveerd(10 min ) later. volgende ochtend waar blijft de code? foto gestuurd van de trek en tras niet goed moet hem door sturen. te beroerd om de num even over te typen .en heb haar voor letter verkeerd over genomen op markt plaats staat ze onder lisa. maar op haar overboeking staat een p nu is het mijn schuld dat ik niet goed mijn bank rek heb bekeken. ben hier een beetje klaar mee. weet zeker dat ze dat niet ziet. en mij een slechte beoordeling geeft.als zij een slechte beoordeling geeft en ik er geen krijg ik hem dan wel wand dan geef ik hem ook. die slecht beoordeling krijg ik dan toch.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:34

hier ook 2 sterren ze reageerde op 2 puzzels waarvan ik gelijk aangaf dat er iemand voor haar had gereageerd maar ik nog geen reactie terug had van diegene en ze had het ook nog niet gekezen.. duidelijk gezegd dat ik eerst haar reactie af ging wachten.. geeft ze 2 sterren dat ik mn afspraken niet na kom? omdat ik ze toch aan de eersye die reageerde heb verkocht denk ik? tja mensen moeten wel de tijd hebben om te kunnen reageren voor ik naar de volgende ga.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:40

taff schreef:
is het niet zo dat je allebei een beoordeling moet geven voor dat je dat ziet .heb nu een muts die heel rommelig de info door geeft. wil verzenden met dhl omdat dat 1.95 goedkoper is geen probleem .krijg nu constant dwingende berichtjes waarom is het niet gereserveerd(10 min ) later. volgende ochtend waar blijft de code? foto gestuurd van de trek en tras niet goed moet hem door sturen. te beroerd om de num even over te typen .en heb haar voor letter verkeerd over genomen op markt plaats staat ze onder lisa. maar op haar overboeking staat een p nu is het mijn schuld dat ik niet goed mijn bank rek heb bekeken. ben hier een beetje klaar mee. weet zeker dat ze dat niet ziet. en mij een slechte beoordeling geeft.als zij een slechte beoordeling geeft en ik er geen krijg ik hem dan wel wand dan geef ik hem ook. die slecht beoordeling krijg ik dan toch.

Maar zo schiet dat hele beoordelingssysteem toch zijn doel voorbij? Vind het maar raar dat je zomaar iedereen kan afbranden als je er geen zaken mee hebt gedaan of als je 2 tellen geen reactie krijgt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:44

Hier weer een goede ervaring via MP, binnen een kwartier een Wii spelcomputet gekocht. T&T geeft aan dat we het morgen ontvangen :-)

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:52

SecretLIN schreef:
hier ook 2 sterren ze reageerde op 2 puzzels waarvan ik gelijk aangaf dat er iemand voor haar had gereageerd maar ik nog geen reactie terug had van diegene en ze had het ook nog niet gekezen.. duidelijk gezegd dat ik eerst haar reactie af ging wachten.. geeft ze 2 sterren dat ik mn afspraken niet na kom? omdat ik ze toch aan de eersye die reageerde heb verkocht denk ik? tja mensen moeten wel de tijd hebben om te kunnen reageren voor ik naar de volgende ga.

#) #)

Zouden mensen het expres doen..gewoon om mensen te treiteren.. -:(-

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:08

nou ik zit er niet zo mee maar vind het wel raar.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:09

heb wat gekocht kan nu al beoordeling geven over de staat ed heb het nog niet eens in huis

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:12

Hier weer een positieve ervaring! Had een winterdeken te koop staan en iemand bood een hele nette prijs. Meteen akkoord gegaan en betaalverzoek gestuurd en de koper heeft direct betaald. Geld staat ook nu al op mijn rekening! Pakket gaat direct op de post :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:19

Ik dacht een snelle verkoop te hebben. Ivm naderende verhuizing ben ik de zolder aan het opruimen en kwam ik 3 hanglampen tegen met glazen kapjes die ik ooit besteld had maar nooit heb opgehangen. Nieuwwaarde 75- voor 10- te koop gezet
Binnen 10 min. had ik een koper die het vandaag op zou komen halen, zegt die vanmorgen al af omdat de fitting niet goed zou zijn. Dan draai je er toch een andere lamp in??

Nu kan ik weer opnieuw foto`s maken ( oude al verwijderd) en nieuwe advertentie opstellen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:35

Lynn_Nikita schreef:
Ik dacht een snelle verkoop te hebben. Ivm naderende verhuizing ben ik de zolder aan het opruimen en kwam ik 3 hanglampen tegen met glazen kapjes die ik ooit besteld had maar nooit heb opgehangen. Nieuwwaarde 75- voor 10- te koop gezet
Binnen 10 min. had ik een koper die het vandaag op zou komen halen, zegt die vanmorgen al af omdat de fitting niet goed zou zijn. Dan draai je er toch een andere lamp in??

Nu kan ik weer opnieuw foto`s maken ( oude al verwijderd) en nieuwe advertentie opstellen

Ik het bericht nog eens doorgelezen en mijn man nagevraagd, blijkt dat meneer meende dat het een steekfitting was en dat is niet zo, het is een grote draaifitting zoals bijna alle plafondlampen hebben
fijn want dat zocht meneer dus ik hem een berocht gestuurd:

Ik k heb het nog eens nagevraagd en het is een gewone draaifitting, en 2 foto`s toegevoegd met een lamp erin en een foto van de fitting van de lamp

zegt hij, ja maar ik zoek een grote fitting en geen kleine

ik weer gestuurd dat het juist een grote fitting E27 was

Kreeg ik terug dat hij vanmorgen in de winkel al lampen gekocht heeft
_-:(

Zeg dan gewoon geen interesse te hebben ipv dingen te verzinnen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:17

Nou idd daar zakt je broek toch van af :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:29

Wat een grappenmaker! :(

Ik heb e.e.a. staan. Heb ik weer een grappenmaker die zit te bieden maar nergens op reageert. Waarom bied je dan?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:15

Dit weekend weer een fijne ervaring, had een jas gezien en kon snel komen kijken. Jas paste mooi en meteen meegenomen, mensen waren heel aardig met super schattige kinderen die al hun speelgoed gingen laten zien

Jas voor een hele nette prijs meegenomen ziet er echt nog zo goed als nieuw uit

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:35

Hier is marktplaats ook een ramp. Heb een bbp erop staan die nieuw samen 330 kost. Heb het erop staan voor 275 maar 250 is ook prima. Is een jaartje weinig gebruikt en heeft amper gebruiks sporen. Dus de prijs is zo gek nog niet.

Krijg ik "voor 50/75/100 neem ik het over" geef ik aan dat het te ver van mijn minimumprijs is dan ben ik ineens gierig en gun ik mensen niets :')

Of mensen die apart het bontje willen voor 50, en wanneer ik aangeef het niet apart te verkopen dan bieden ze 50 voor alles samen. :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:40

Igniss schreef:
Hier is marktplaats ook een ramp. Heb een bbp erop staan die nieuw samen 330 kost. Heb het erop staan voor 275 maar 250 is ook prima. Is een jaartje weinig gebruikt en heeft amper gebruiks sporen. Dus de prijs is zo gek nog niet.

Krijg ik "voor 50/75/100 neem ik het over" geef ik aan dat het te ver van mijn minimumprijs is dan ben ik ineens gierig en gun ik mensen niets :')

Of mensen die apart het bontje willen voor 50, en wanneer ik aangeef het niet apart te verkopen dan bieden ze 50 voor alles samen. :+

Ik snap wel dat mensen je prijs te hoog vinden.

De gemiddelde ruitersport geeft hard gezegd regelmatig wel een keer 25% korting, dus als jij jouw pad aanbiedt die een jaar gebruikt is voor meer dan 75% van de nieuwprijs...

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:42

upendo schreef:
Igniss schreef:

Ik snap wel dat mensen je prijs te hoog vinden.

De gemiddelde ruitersport geeft hard gezegd regelmatig wel een keer 25% korting, dus als jij jouw pad aanbiedt die een jaar gebruikt is voor meer dan 75% van de nieuwprijs...

Dat is waar, maar gezien deze volgensmij niet vaak met korting langskomt of uberhoud te koop komt probeer ik het gewoon.

Wel veel intresse en zojuist met iemand aan het praten die bijna mijn minimumprijs bied. Dus hopelijk ben ik hem kwijt straks.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:44

Wat ik me afvroeg...... Maakt er nog wel eens iemand gebruik van Speurders.nl?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:19

petra8 schreef:
Wat ik me afvroeg...... Maakt er nog wel eens iemand gebruik van Speurders.nl?

Nee bestaat dat nog?

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:38

nee ik denk vaak niet eens meer aan speurders. ik merk toch dat via facebook enzo ook niet lekker loopt. alsof er zóveel en zósnel alles achter elkaar erop komt dat het onoverzichtelijk word? dat idee heb ik althans, dus via marktplaats nog altijd meeste succes.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:42

Om te kopen kan dat juist heel voordelig uitpakken, dus voor een zadel oid kijk ik er zeker op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 06:14

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt