Stierlijk vervelend.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taff schreef:is het niet zo dat je allebei een beoordeling moet geven voor dat je dat ziet .heb nu een muts die heel rommelig de info door geeft. wil verzenden met dhl omdat dat 1.95 goedkoper is geen probleem .krijg nu constant dwingende berichtjes waarom is het niet gereserveerd(10 min ) later. volgende ochtend waar blijft de code? foto gestuurd van de trek en tras niet goed moet hem door sturen. te beroerd om de num even over te typen .en heb haar voor letter verkeerd over genomen op markt plaats staat ze onder lisa. maar op haar overboeking staat een p nu is het mijn schuld dat ik niet goed mijn bank rek heb bekeken. ben hier een beetje klaar mee. weet zeker dat ze dat niet ziet. en mij een slechte beoordeling geeft.als zij een slechte beoordeling geeft en ik er geen krijg ik hem dan wel wand dan geef ik hem ook. die slecht beoordeling krijg ik dan toch.
SecretLIN schreef:hier ook 2 sterren ze reageerde op 2 puzzels waarvan ik gelijk aangaf dat er iemand voor haar had gereageerd maar ik nog geen reactie terug had van diegene en ze had het ook nog niet gekezen.. duidelijk gezegd dat ik eerst haar reactie af ging wachten.. geeft ze 2 sterren dat ik mn afspraken niet na kom? omdat ik ze toch aan de eersye die reageerde heb verkocht denk ik? tja mensen moeten wel de tijd hebben om te kunnen reageren voor ik naar de volgende ga.
Lynn_Nikita schreef:Ik dacht een snelle verkoop te hebben. Ivm naderende verhuizing ben ik de zolder aan het opruimen en kwam ik 3 hanglampen tegen met glazen kapjes die ik ooit besteld had maar nooit heb opgehangen. Nieuwwaarde 75- voor 10- te koop gezet
Binnen 10 min. had ik een koper die het vandaag op zou komen halen, zegt die vanmorgen al af omdat de fitting niet goed zou zijn. Dan draai je er toch een andere lamp in??
Nu kan ik weer opnieuw foto`s maken ( oude al verwijderd) en nieuwe advertentie opstellen
Igniss schreef:Hier is marktplaats ook een ramp. Heb een bbp erop staan die nieuw samen 330 kost. Heb het erop staan voor 275 maar 250 is ook prima. Is een jaartje weinig gebruikt en heeft amper gebruiks sporen. Dus de prijs is zo gek nog niet.
Krijg ik "voor 50/75/100 neem ik het over" geef ik aan dat het te ver van mijn minimumprijs is dan ben ik ineens gierig en gun ik mensen niets
Of mensen die apart het bontje willen voor 50, en wanneer ik aangeef het niet apart te verkopen dan bieden ze 50 voor alles samen.
upendo schreef:Igniss schreef:Hier is marktplaats ook een ramp. Heb een bbp erop staan die nieuw samen 330 kost. Heb het erop staan voor 275 maar 250 is ook prima. Is een jaartje weinig gebruikt en heeft amper gebruiks sporen. Dus de prijs is zo gek nog niet.
Krijg ik "voor 50/75/100 neem ik het over" geef ik aan dat het te ver van mijn minimumprijs is dan ben ik ineens gierig en gun ik mensen niets
Of mensen die apart het bontje willen voor 50, en wanneer ik aangeef het niet apart te verkopen dan bieden ze 50 voor alles samen.
Ik snap wel dat mensen je prijs te hoog vinden.
De gemiddelde ruitersport geeft hard gezegd regelmatig wel een keer 25% korting, dus als jij jouw pad aanbiedt die een jaar gebruikt is voor meer dan 75% van de nieuwprijs...