Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:17

Dat riep ik dus ook altijd. Totdat ik er een paar tegen kwam die wel wat anders in elkaar zaten of iig het tegendeel wilden bewijzen. Dus ik hád goede moed. Denk dat ik die maar snel weer moet laten varen :')

Kijk, de fotomodelletjes filter ik er wel uit, of die types die met ontbloot bovenlijf op de foto staan, daar heb ik ook niks mee. Hoef ook niet perse serieus materiaal, maar om meteen een potje te gaan gymmen met een wildvreemde..no thanks.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:17

Heb je er echt zoveel die daar over beginnen ja? Ik heb er echt maar 2 gehad ofzo. 1 daarvan was echt op zoek naar sexdates.
Net een match met een leuke man met Friese paarden... ben benieuwd

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:23

Ik heb tinder van het weekend weer eens geïnstalleerd, nadat ik het er al verschillende keren op gezet en afgegooid heb. Het was eerder al en van de gesprekken die er nu zijn, is 80% daarmee begonnen of begon het met een seksistische opmerking en ging het meteen die kant op.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:27

Oh dan snap ik wel dat je er zo vaak klaar mee bent!
Ik vind het echt wel leuk dat Tinder... wie weet kom ik zo mijn prins tegen... en anders heb ik gewoon leuke gesprekken en dates gehad... ook prima

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:10

Ben ik met je eens hoor, het is een makkelijke en laagdrempelige manier om iemand tegen te komen. En wie weet zit Prins Charming ertussen. :P Heb iig een erg fijne vriendschap er aan over gehouden. Was beginners geluk denk ik.. ;)

Maar ik vind mezelf nou ook niet het type, de uitstraling of de leeftijd hebben dat ik uitstraal: naarstig op zoek naar seks, hahaha. Of het ligt aan de regio..

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:19

Ik kom toch ook veel van die **** tegen.

Daten doe ik weinig, wel een paar leuke avondjes gehad, maar dat is dan puur vriendschappelijk.

Tractor date is omgezet naar verjaardagsfeestje van een nichtje op 1 januari (moet ik echt al die vreemde mensen gaan kussen?) van hem en ik begin me daar steeds meer vragen bij te stellen ;). Maar we zullen wel zien hoe we dat overleven :+

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:27

suikermeisje schreef:
suikermeisje schreef:
Zag dat een bn-er een schaats date had en er geheimzinnig over deed op fb voorbij komen. Stiekem was jij het dus :') :P

https://cookieservice.rtl.nl/?html5=tru ... uwe-liefde

Dit was 'm

Dave Roelvink :')

What ???? Date Dave nog met een ander..
Ik was met dave aan het daten (hahaha alleen Jolijn begrijpt dit denk ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:28

Ik had het er met scharrel ook wel eens over, hij zei ook dat ie zich niet snel schaamt, maar voor de mannen op datingsites heeft hij last van plaatsvervangende schaamte. Ik vraag me wel eens af wat ze er nou mee denken te bereiken

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:42

Ik zou weleens met jullie mee willen kijken at voor profielen er voorbij komen en wat jullie liken! Want ik kom ze echt heel weinig tegen... wel echt van die typische... maar die like ik niet. Lijkt me ook dat jullie dat ook niet doen haha

Ik ga al lekker met de friese paarden man... Hij fotografeert ook graag. Gaan we een keer samen doen in mijn favoriete natuurgebied het Dwingelderveld.. tenminste, daar hebben we het nu over... nog maar de vraag of dat er ooit van komt natuurlijk...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:44

Je kunt tegenwoordig in een groep swipen toch? Geen idee hoe dat werkt, maar dan zou je wel mee kunnen kijken ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:47

dat samen kijken lijkt mij geweldig vooral als het dezelfde leeftijd en zelfde omgeving is..
lijkt me een vreemde gewaarwording als blijkt dat iemand hier date met dezelfde als waar ik mee heb gedate :+

en dat dat dan hier ook nog uitgebreid besproken gaat worden ;)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:52

Ik heb weleens met een vriendin in een groep gezeten maar dat is een soort van dubbel date idee. Geen idee of er nog ander opties zijn haha

Kunnnen met O&N vast wel even een klein momentje swipen Alja :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:53

Relaxed schreef:
Ik had het er met scharrel ook wel eens over, hij zei ook dat ie zich niet snel schaamt, maar voor de mannen op datingsites heeft hij last van plaatsvervangende schaamte. Ik vraag me wel eens af wat ze er nou mee denken te bereiken

Dit inderdaad. Kunnen ze het zich nou echt niet bedenken? Geeneens op een datingsite: een 53-jarige man begon op instagram in privé opeens tegen me te praten en vroeg om mijn snapchat. Wat is zo iemand zijn doe nou? Zijn ze echt te stom om zich te bedenken dat dat niet werkt?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 12:57

Sure_lee schreef:
Kunnnen met O&N vast wel even een klein momentje swipen Alja :+

Lijkt me leuk! ben dan ook 60 km van huis dus wellicht wordt er dan een nieuw vat met vrijgezelle heren voor me open getrokken :+

Nu alleen maar hopen dat we niet op dezelfde vallen..

toevallig hadden we het hier ook over in de app gister, niemand blijkt eigenlijk op dezelfde mannen te vallen :+

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:05

wow jullie gaan weer hard!
Dames en heer (of is het heren of is pieter ondertussen afgehaakt) alleszins de moed niet opgeven, vroeg of laat komt er wel iemand op jullie pad (al dan niet via tinder). Hier nog steeds gelukkig met mijn tinderdate al meer dan 10maanden gelukkig samen <3

en zag iets passeren van onderling afspreken met de vrijgezellen tijdens de feesten, ik kan het ook alleen maar aanraden ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:11

Hahahaha Renee!

Ooh groeps daten, lachen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:41

whahhaha nu een match met iemand die serieus in de paarden is :')
laat ik daar nu net niet op zitten te wachten...

maar 34, dan heb je er een partij werk aan :j

Hij noemt bokt penny prutsers -O- -O-

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 14:46

Phoe 34 paarden.... na ja als je niks meer naast hoeft te doen haha..

Mijn date met de friese paarden man staat voor vrijdag ochtend!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 14:57

whahha jij laat er ook geen gras over groeien :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:08

Haha klopt. Ik vind daten heel leuk!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:48

Hoe ga je dat leuk vinden? Leer het mij! :P Ik heb er echt een hekel aan, haha.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 15:56

Ik vind het gewoon sowieso leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Dus of dat nu een date is of bijvoorbeeld klanten of mensen die naar een seminar komen wat ik organiseer...

Vroeger was ik heel stil en verlegen en vond ik nieuwe mensen maar eng... maar ik weet niet exact wat er in mij is gevaren maar ik ben 10000% veranderd daarin :D

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:34

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:44

Leuke verhalen weer! Iedereen vast een hele fijne jaarwisseling toegewenst!

Ik meld me weinig omdat er weinig te melden is. Nog steeds erg gelukkig met mijn tinderman, alweer 2,5 jaar lang. We hebben onlangs een reis naar Amerika geboekt, we gaan drie weken toeren met een camper! :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:56

Ik heb die link naar de date van morgen gestuurd, hij is chemicus _O-

Date van gister vroeg of ik binnenkort nog een keer wilde. Heb teruggestuurd dat ik wel wilde, maar dat ik niet wist of er meer in zat dan alleen vrienden en nu negeert hij me al de hele middag