Toushie schreef:lor1_1984 schreef:Dat Zwolle van die kl*terige k*tpaaltjes heeft waardoor ik nu €20,- saldo mis.![]()
Moest twee keer uitchecken om weer in te checken (jeuj blauwnet naar ns) en bij de tweede keer uitchecken pakte hij meteen die €20,-.
Kon mooi weer opwaarderen omdat ik anders niet naar huis kan.
[ [url=m/m5XH9K.png]Afbeelding[/url] ]
even contact opnemen met de klantenservice. Hoe dan. De kaart was al uitgecheckt dus een nieuwe uitcheck is registratie zonder begin punt dus word volledige instaptarief afgeschreven. verder staan op zwolle op elk perron overstap palen
Is 1x bij blauwnet ervoor houden vervolgens weer bij ns voor de overstap als je verder wilt reizen met NS.
Ga ik doen.

Hoe dan?
Nou uh, er waren alleen poortjes bij perron 1 (voor zover ik kon vinden) en ik maakte de fout om niet door zo'n poortje te gaan bij het uitchecken.

Moest dus een tweede keer uitchecken om door zo'n poortje te gaan om me weer in te kunnen checken.
Aangezien ik zelden met de trein ga en ik van blauwnet naar ns moest overstappen ging dat dus niet helemaal goed.

Zowiezo erg irritant dat overstappen en daarbij tussendoor moeten uit- en incheckdatum maargoed.