Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Free2 schreef:http://nos.nl/artikel/2137216-ik-werd-o ... eraan.html
Catherine is op bezoek in Nederland en op het filmpje te zien is dat ze Koning Willem-Alexander groet met een buiging(kje). Is dat dé manier van de Koning begroeten of is dat meer voor de show?
MusicIsLife schreef:Gister een niseuwsbericht over een jongen in india met een slappe nek waardoor zijn hoofd ondersteboven hing... Iedereen vroeg zich af waarom er in india zoveel misvormingen zijn en eigenlijk ben ik daar ook wel benieuwd naar!
Sokje_6 schreef:Als je een nieuwe ov aanvraagt, wordt het geld gewoon overgezet. Bij mij werd ook mijn studentenreisproduct over gezet maar er werd bij gezegd dat dat niet altijd zo is. Bij mij was dag omdat de kaart kapot was, ik moest de volledige kaart opsturen toen.
savannah030x schreef:Sokje_6 schreef:Als je een nieuwe ov aanvraagt, wordt het geld gewoon overgezet. Bij mij werd ook mijn studentenreisproduct over gezet maar er werd bij gezegd dat dat niet altijd zo is. Bij mij was dag omdat de kaart kapot was, ik moest de volledige kaart opsturen toen.
Okee maar dus als ik morgen die oude kaart incheck doet ie het gewoon geheel niet meer?
Foaly schreef:Klopt, je kaart doet het nog gewoon (je geld staat er ook gewoon nog op), alleen je studentenreisproduct moet je zelf nog stop zetten bij de automaat op het station
Rebecca schreef:Zijn er momenteel lopende acties voor trein dag kaarten?
NinaCharlie schreef:Foaly schreef:Klopt, je kaart doet het nog gewoon (je geld staat er ook gewoon nog op), alleen je studentenreisproduct moet je zelf nog stop zetten bij de automaat op het station
Dit klopt inderdaad! En vergeet dit niet binnen 5 werkdagen na je laatste schooldag te doen... Dat vergat ik wel en ik heb een gigantische boete van DUO gehad.