Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:04

Zilfstar schreef:
Dat ik BIJNA op mijn sokken op een dooie muis stapte die poeslief voor de deur had gelegd... ja PRECIES voor de deur. Ik kon nog net mijn voet naar rechts bewegen... BLEGH...

Mijn moeder heeft een keer op een dode kikker gestaan met blotenvoeten. Ik denk dat ik nog nooit iemand zo hard heb horen gillen.

ReadTheRulez

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:11

Ik heb mijn zusje wel eens wijs gemaakt dat t dode muisje waar ze op ging 'staan' daarvoor nog wel leefde ~~}>

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:17

Lau schreef:
Zilfstar schreef:
Dat ik BIJNA op mijn sokken op een dooie muis stapte die poeslief voor de deur had gelegd... ja PRECIES voor de deur. Ik kon nog net mijn voet naar rechts bewegen... BLEGH...

Mijn moeder heeft een keer op een dode kikker gestaan met blotenvoeten. Ik denk dat ik nog nooit iemand zo hard heb horen gillen.

Jakkes...

mijn ex-schoonzus met blote voeten in een half konijn.... had de hele dag geen trek meer... Je wilt ook niet weten hoe dat in de keuken gekomen is door t kattenluik... :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:37

Mensen die zeggen je vriend te zijn, maar eigenlijk niet meer dan een blok aan je been zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:38

@zilfstar Oooh bah! Dat is ook echt heel vies.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:53

ReadTheRulez schreef:
Ik heb mijn zusje wel eens wijs gemaakt dat t dode muisje waar ze op ging 'staan' daarvoor nog wel leefde ~~}>

_O- _O- _O- Wreed maar grappig!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:57

Huilen dit... loop ik al maanden te schreeuwen dat ik zo graag dit jaar weer naar het CHIO in de buurt wil.. kom ik erachter dat ik donderdag-vrijdag-maandag-dinsdag- woensdag toetsweek heb,
Maar in deze week is CHIO donderdag-vrijdag-zaterdag-zondag.

Ik mag dus nieteens dit jaar. Even janken

Edit; ik ben dus al het hele jaar aan het sparen voor tickets |(
Laatst bijgewerkt door Trui op 13-03-18 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:58

Dat mijn bus niet komt en ik dus al vanaf 16:25 in de kou en regen sta. En ik dus mijn afspraak ga missen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 18:39

Dat ik zondagochtend keihard uitschoot met mijn net nieuwe en superscherpe kaasschaaf. Schoot onder mijn nagel vol mijn huid in en ook een halve cm door mijn nagel heen. Dus mijn nagel is nu half uitgescheurd. Doet niet zo heel veel zeer meer maar typen etc met een pleister om je duim is niet handig. :+

En zonder pleister gaat iedereen kotsen van het aanzicht, en blijf ik overal achter haken. Dat doe wel zeer. :x

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 18:52

Dat mijn dag wel behoorlijk lang was.
Vanmorgen om 5 uur begonnen en om 5 uur vanmiddag was ik vrij.
Nu even snel wat eten en dan ook weer op bed...
Enige voordeel van vandaag langer werken, ik ben zaterdag vrij **\O/**

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 23:35

Meile schreef:
Dat mijn thesis niet van het niveau is wat ie moet zijn, waardoor mijn eindgesprek weer uitgesteld wordt
Dat mijn stageverslag nog geen maand geleden ook afgekeurd is
Dat ik nu lekker allebei opnieuw mag gaan verbeteren/afmaken
Dat ik nu lekker veel later afstudeer
En oh, dat ik mijn moeder dit alles nog niet verteld heb, omdat ze dan de pan uit flipt en mij gaat verwijten dat ik niet hard genoeg werk, terwijl mijn begeleider op stage me op het hart heeft gedrukt om twee weken vakantie te nemen omdat ik mezelf aan het overwerken was......

:(:). Niet leuk zo'n druk en er dan ook niet met je moeder over kunnen praten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 00:07

Dat je aan mannen helemaal niks aan heb (waaronder ook mijn vader)......en maar gewoon op de bank blijven zitten terwijl ik in mijn uppie aan het verhuizen ben. Als hij nu nog zou werken zou ik zeggen ja, maar hij zit in de WW wat hij nog niet eens zelf invult maar ik........ -:(-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 00:51

Marcella schreef:
Dat je aan mannen helemaal niks aan heb (waaronder ook mijn vader)......en maar gewoon op de bank blijven zitten terwijl ik in mijn uppie aan het verhuizen ben. Als hij nu nog zou werken zou ik zeggen ja, maar hij zit in de WW wat hij nog niet eens zelf invult maar ik........ -:(-

Breek me de bek niet open over die kerels... Heeft er een wat spullen van mij, was ik vergeten laatste keer dat ik er was en ik krijg dus mooi geen reactie op de vraag wanneer ik ze terugkrijg/langs kan halen. :+

(Ja ik weet het, eigen schuld had ik het maar niet moeten vergeten, maar kom op... :') )

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 00:53

Aan de antibiotica kuur die ik vanmiddag van de huisarts heb gekregen.. Voel me nog zieker dan ervoor. %) ;(

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 02:02

Dat ik constant honger heb (vanochtend ook al twee keer niet goed geworden daardoor) en dat ik niet kan slapen :+

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:04

Al een tijdje aan mezelf en de negativiteit die ik mezelf aanpraat! Dus dat moet maar eens veranderen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:47

Dat ze huurtoeslag van mijn rekening af gehaald hebben terwijl ik juist van 2 maanden moet krijgen. :oo _-:( -:(-

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:40

Jikkeee schreef:
Meile schreef:
Dat mijn thesis niet van het niveau is wat ie moet zijn, waardoor mijn eindgesprek weer uitgesteld wordt
Dat mijn stageverslag nog geen maand geleden ook afgekeurd is
Dat ik nu lekker allebei opnieuw mag gaan verbeteren/afmaken
Dat ik nu lekker veel later afstudeer
En oh, dat ik mijn moeder dit alles nog niet verteld heb, omdat ze dan de pan uit flipt en mij gaat verwijten dat ik niet hard genoeg werk, terwijl mijn begeleider op stage me op het hart heeft gedrukt om twee weken vakantie te nemen omdat ik mezelf aan het overwerken was......

:(:). Niet leuk zo'n druk en er dan ook niet met je moeder over kunnen praten

Dankjewel, inmiddels wel gewoon over gepraat hoor en ze was gelukkig begripsvoller dan verwacht!
Verder wacht ik op de energie om mijn bed uit te komen en verder te werken

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:14

Dat ik vandaag beloofd heb om naar mijn zieke schoonmoeder te gaan. Alleen ik heb echt geen zin, ze zuigt zo veel energie. En vind zichzelf vooral heel zielig.
En daarna heb ik ook nog een belangrijk gesprek voor mijn opleiding. Dus dit is echt een geweldige combinatie |o

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:17

Aan een meester op school bij mijn dochter. Bah, wat een irritante vent!!! Heeft echt de pik op mijn dochter. Dochter kwam laatst half huilend thuis. Wat een baguette is hij. -:(-

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:20

n_love_qwert schreef:
Aan een meester op school bij mijn dochter. Bah, wat een irritante vent!!! Heeft echt de pik op mijn dochter. Dochter kwam laatst half huilend thuis. Wat een baguette is hij. -:(-

Ben je al langs school geweest naar die meester? Een juf destijds op de basisschool vond het nodig om mij an public belachelijk te maken, omdat ik niet met mijn mond dicht kon eten vanwege nieuwe slotjes (nu wel hoor, ben ook ouder thank God. Anders had ik der wat aangedaan :') ) Stond direct op de stoep, hierna is ze ook op staande voet ontslagen.
Maar goed, hoop dat het bij jullie werkt, wellicht naar de directeur stappen anders,

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 11:05

Dat er al 2 dagen bij mij van alles mis gaat. Alles valt uit mijn handen, stoot overal tegenaan. :\

limagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 13:01

Dat ik zo naar de psycholoog moet terwijl ik ziek ben.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 13:05

Dat 1 van mijn vrienden zo sexueel gefrustreerd is dat werkelijk elke vrouw als lustobject wordt gezien of juist wordt afgemaakt omdat ze niet aan de eisen voldoet. Gelukkig is meneer zelf een supermodel #diepezucht #nietdus

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 13:49

Aan het feit dat ik me bij elke tegenslag weer zo lekker in mijn eigen depressieve hoekje kan gaan verstoppen