Ik doe de opleiding heel graag, maar is geen lachertje soms haha. Heb tijdens stages paar keer OK mogen bijwonen, vond ik echt onwijs leuk om te doen

Mijn bijverdienste is als hostess trouwens, via een erkend bureau. Voorlopig doe ik alleen opdrachten voor 1 van onze nationale voetbalploegen uit 1e klasse. Voorgaande jaren (voor ik studeerde) deed ik ook wel eens korte periodes op beurzen en meer algemene hostessopdrachten zoals onthaal, vestiaire en dat soort zaken. Die draad wil ik later graag weer oppikken. Werk met een correct bureau, altijd mooie verloning, goed geregeld, fijne jobs en het tikt aardig aan als extraatje

@Emmaa_: Hier is het alleen vereist dat je 5 jaar als verpleegkundige werkt na je afstuderen, maar je bent niet verplicht om bij je huidige werkgever te blijven. Gewoon in de zorgsector werken, da's genoeg. Je kan dus gerust een andere baan aannemen, van ziekenhuis naar thuiszorg switchen of een zorgkundige in de thuiszorg kan afstuderen als verpleegkundige in de psychiatrie, of OK-verpleegkundige, of arbeidsgeneeskunde. Zolang je in de zorg terecht komt is het goed.