Nou ja zeg! het is gewoon 26 graden in de schaduw. Geen wonder dat het zo heet was op de wei,daar liep ik ook nog pal in de zon. Het zou toch maar 22 graden worden?
Welke weersite is volgens jullie echt, maar dan ook écht, goed? Ik ga volgende week op trektocht, en buienradar geeft 17 graden terwijl weeronline 23 zegt. En ik moet nu inpakken dus wil echt de beste site van nederland hebben !
De beste site voor het weer bestaat niet. Allemaal zitten ze er vaak naast. Daarbij kan het weer na 1 dag al omslaan.Je zal gewoon op de gok moeten gaan en hopen op mooi weer. Fijne trektocht en veel plezier!
Er gebeurt niet zo heel veel met het weer... Weer hetzelfde als gisteren. Geen mooie stormen die op komst zijn, geen ellendig hoge temperaturen... Het weer is rustig, dus het topic is rustig...
Niekj_Jente
Geplaatst: 10-08-13 10:33
mieske schreef:
Vind het maar koud
dan ben ik dus niet de enige die dat vind haha! gisteren vond ik het ook al koud..
Hier is het nu bewolkt en verder niets spannends.. Gisteren hetzelfde als vandaag, alleen smiddags wat regen gehad, net toen ik op het paard stapte