wyoming schreef:En mijn zoon heeft weer een koptelefoon stuk. Hij verslijt er 3 tot 4 per schooljaar. Zo maar weer een nieuwe kopen.
Herkenbaar
Draadloos mag niet en dat draadje breekt dus altijd, heel irritant!Hema zal wel blij met ons zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:fleurtjeuh schreef:Jullie zitten op bokt op jullie werk devices?
Waarom niet? Af en toe een paar minuutjes afschakelen moet toch kunnen?

fleurtjeuh schreef:Jullie zitten op bokt op jullie werk devices?
maar ja, dat moet ook MarlindeRooz schreef:JudithGigi schreef:
Waarom niet? Af en toe een paar minuutjes afschakelen moet toch kunnen?
Langer dan een paar minuten ook wel toch?
Ik heb bokt vaak gewoon open staan. Ik doe een saai taakje en dan doe ik even wat privé appjes beantwoorden of wat op bokt.
Dat je een hele werkdag productief kan zijn is onzin. Ik heb ook een hekel aan stiekem gedoe dus ik maak er ook geen geheim van dat ik zo werk.
Zo kijkt mijn collega vaak ondertussen sportwedstrijden of alpaca livestreams.
8 uur lang focussen lijkt mij ook redelijk onmogelijk. 
zonnebloem18 schreef:Ik heb weleens zitten turven hoe vaak mijn collega's op een vorige werkplek gingen roken. Gemiddeld tussen de 8 en 10 keer en dan elke keer 10 minuten van de werkplek. Ik voelde me daar echt niet bezwaard iets voor mezelf te doen. Op een gegeven moment nam ik hun telefoontjes ook niet meer aan.

zonnebloem18 schreef:Ik heb weleens zitten turven hoe vaak mijn collega's op een vorige werkplek gingen roken. Gemiddeld tussen de 8 en 10 keer en dan elke keer 10 minuten van de werkplek. Ik voelde me daar echt niet bezwaard iets voor mezelf te doen. Op een gegeven moment nam ik hun telefoontjes ook niet meer aan.
Nyaleti schreef:Elk uur en dan ook nog in de pauzes, gaan roken? Damn![]()
Nouja als ik op t werk kijk hoevaak mensen koffie of thee gaan halen en onnozel lang ze daar over doen.. Dan ben je sneller terug van een sigaretje roken.
-
De kat die huisarrest heeft als het donker is. Speelt heel de dag lekker buiten maar de laatste dagen zodra het donker is gaat hij dat hort op. Dus nu huisarrest vanaf 18u. Daar is hij het alleen niet mee eens. Snoep spelletje is geen goed idee met die dikzak, speeltjes vind ie maar even leuk en knuffelen doet ie toch niet. Dus vind hem ook wel zielig