Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Ik zou ook wachten hoor. Slaapkamer te weinig en te klein? Je moet er wel met zin heen verhuizen.
Stomme fysio van de revalidatie. Ik zei dat ik tegenwoordig veel last heb van m'n enkels. Heel poedersuiker want nu is letterlijk alles naar de knoppe, eerst was het onder m'n knieën nog oke. "Tja, typisch fibromyalgie hè" ja ok, maar je kan toch gewoon met empathie antwoorden? "Goh vervelend. Snap dat je daar van baalt".
De grap is dat ze verder fibro niet 'erkennen'. Je mag nooit fibro de schuld geven. Het is altijd je eigen schuld want dan heb je vast te veel gedaan de dag er voor. En anders te weinig. Donder toch op![]()
De grap is dat van m'n enkels voelt niet als fibro. Maarja, niemand die daar naar gaat kijken hoor. Ze schuiven toch alles maar af.
Zebrastreep schreef:Dat er nu al mensen misbruik gaan maken op werk van de grote chaos op de wegen rondom Groningen en doen alsof ze daarom niet meer om half 8 kunnen komen![]()
Nou dan ga je toch eerder weg? Deze persoon gebruikt de laatste tijd heel veel smoezen om op een dienst van een bepaalde afdeling af te komen. Laatst kwam deze persoon mij al vertellen dat de benzine kosten zo duur waren en 4 dagen in de week komen dan wel lastig wordt.
Je kiest zelf voor een baan 25 km verderop?
Vind dat toch altijd heel bijzonderAl zit er meer achter bij deze persoon en dat weten de meesten ook. Heb al heel vaak op dat stukje hulp aangeboden of geprobeerd er over te praten. Maar deze persoon wijst elke vorm van hulp zo af dat ik nu eigenlijk geen medelijden meer heb. Als je niet wil veranderen dan blijf je er maar in hangen hoor , be my guest.
xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:Dat er nu al mensen misbruik gaan maken op werk van de grote chaos op de wegen rondom Groningen en doen alsof ze daarom niet meer om half 8 kunnen komen![]()
Nou dan ga je toch eerder weg? Deze persoon gebruikt de laatste tijd heel veel smoezen om op een dienst van een bepaalde afdeling af te komen. Laatst kwam deze persoon mij al vertellen dat de benzine kosten zo duur waren en 4 dagen in de week komen dan wel lastig wordt.
Je kiest zelf voor een baan 25 km verderop?
Vind dat toch altijd heel bijzonderAl zit er meer achter bij deze persoon en dat weten de meesten ook. Heb al heel vaak op dat stukje hulp aangeboden of geprobeerd er over te praten. Maar deze persoon wijst elke vorm van hulp zo af dat ik nu eigenlijk geen medelijden meer heb. Als je niet wil veranderen dan blijf je er maar in hangen hoor , be my guest.
Nou, ik vind reiskosten in deze tijd niet meer dan normaal om eerlijk te zijn
Polarize schreef:En grappig genoeg heb ik mijn broer er nog niet over gehoord, en die moet vanuit zuid friesland naar Groningen
Ik zit te twijfelen om een nachtje door te halen om F1 te kijken..F3 en F2 sprintraces zijn ook vannacht en Australie = chaos..maar ik heb ook schouw van de opleiding morgen en moet wel een beetje wakker zijn
Zebrastreep schreef:Klopt! Ik woon niet zo ver hoor overigens. Gaat om een collega, maar die collega loopt tegen vanalles, maar wil geen hulp en er niet over praten. Ik probeer het wel elke keer om het gesprek aan te gaan maar de collega in kwestie wil nergens voor open staan.
Het irriteert mij nu ook meer omdat mijn favo collega er nu voor op draait en die collega niet voor niks een heel vast rooster heeft qua diensten en gewoon simpelweg niet continue kan switchen.
En vervelende is dat ik eigenlijk morgen de dienst zou hebben maar ik heb morgenochtend een cliniq met mijn paard en dus geruild. Maar elke keer als ik iets wijzig komt er weer gedoe van en stress omdat alles dan niet goed komt. Het weekend waarin ik werk loopt al maanden niet normaal wat dat betreft
lenaa_tje schreef:Polarize schreef:En grappig genoeg heb ik mijn broer er nog niet over gehoord, en die moet vanuit zuid friesland naar Groningen
Ik zit te twijfelen om een nachtje door te halen om F1 te kijken..F3 en F2 sprintraces zijn ook vannacht en Australie = chaos..maar ik heb ook schouw van de opleiding morgen en moet wel een beetje wakker zijn
De drama is wel groot hoor. Ik ben echt heel blij dat ik goed woon maar m’n vriend heeft straks grote kans dat hij net zolang onderweg is als ik.
Hij woont 10 km van het werk en ik 50![]()
De fietsroutes naar zijn werk zijn vanaf ons alleen ook drama. Ook veel afgesloten en ineens 18 km…. We gaan het zien. Moeten er toch door.
Mijn ergernis is dat ik ondanks het verhogen van mijn daglimiet niet meer dan 500 euro kan opnemen. Waarom verhoog ik het dan? 4 uur wachttijd heb ik gewoon aan voldaan.
En de klantenchat is niet te bereiken. Het is mijn geld…
Kairos schreef:Zebrastreep schreef:Klopt! Ik woon niet zo ver hoor overigens. Gaat om een collega, maar die collega loopt tegen vanalles, maar wil geen hulp en er niet over praten. Ik probeer het wel elke keer om het gesprek aan te gaan maar de collega in kwestie wil nergens voor open staan.
Het irriteert mij nu ook meer omdat mijn favo collega er nu voor op draait en die collega niet voor niks een heel vast rooster heeft qua diensten en gewoon simpelweg niet continue kan switchen.
En vervelende is dat ik eigenlijk morgen de dienst zou hebben maar ik heb morgenochtend een cliniq met mijn paard en dus geruild. Maar elke keer als ik iets wijzig komt er weer gedoe van en stress omdat alles dan niet goed komt. Het weekend waarin ik werk loopt al maanden niet normaal wat dat betreft
Ik zou je teamleider laten vragen:’ik hoor geluiden uit het team dat je tegen de reistijd begint op te zien. Toevallig hebben we op locatie X, dichtbij jou een plek vrij. Zou dat niks zijn?’(Ondergetekende woont 40 min van werk af, met aankomende werkzaamheden gaat het ongetwijfeld een succes worden, maar ik wil de trein nemen dan duurt het maar 20 min langer.)
Citaat:Maar ik hou er niet van als er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van andere collega's.