Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 18:21

Ik ben het gaan bezichtigen.
Heb me nog niet aangemeld want zonet heb ik een 3 slaapkamer woning gevonden voor 80€ minder dan het appartement.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 20:27

Waarom ben ik zo stront nieuwsgierig, terwijl ik gezegd heb ik zal het pas lezen als ik Woensdag bij mijn Amublante Begeleidster ben?
Neeee ik ben te nieuwsgierig wat er nou in staat.. en nu erger ik mij aan de inhoud van het hele verslag. :\

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 20:28

Ik wil naar Nick Carter... maar ik wil geen 91 euro neertellen...

En ik ga toch... leuk uitje maar wel kneiterduur.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 20:54

Dat er nu al mensen misbruik gaan maken op werk van de grote chaos op de wegen rondom Groningen en doen alsof ze daarom niet meer om half 8 kunnen komen :')

Nou dan ga je toch eerder weg? Deze persoon gebruikt de laatste tijd heel veel smoezen om op een dienst van een bepaalde afdeling af te komen. Laatst kwam deze persoon mij al vertellen dat de benzine kosten zo duur waren en 4 dagen in de week komen dan wel lastig wordt.

Je kiest zelf voor een baan 25 km verderop?

Vind dat toch altijd heel bijzonder :+ Al zit er meer achter bij deze persoon en dat weten de meesten ook. Heb al heel vaak op dat stukje hulp aangeboden of geprobeerd er over te praten. Maar deze persoon wijst elke vorm van hulp zo af dat ik nu eigenlijk geen medelijden meer heb. Als je niet wil veranderen dan blijf je er maar in hangen hoor , be my guest.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 20:58

poedersuiker die op mijn raam staan te bonken en deurtje bellen. En mijn kat verstoren.
-:(-

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:22

Ik wil Virgin River kijken op Netflix, maar elke keer als ik dat probeer verschijnt de melding dat ie niet afgespeeld kan worden op dit moment. En als het wel lukt zit er geen geluid bij. Andere series werken wel gewoon, snap er niks van

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 21:59

Dat walgelijke gespeculeer waar mensen zich altijd zo mee bezig moeten houden.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:09

Nyaleti schreef:
Ik zou ook wachten hoor. Slaapkamer te weinig en te klein? Je moet er wel met zin heen verhuizen.

Stomme fysio van de revalidatie. Ik zei dat ik tegenwoordig veel last heb van m'n enkels. Heel poedersuiker want nu is letterlijk alles naar de knoppe, eerst was het onder m'n knieën nog oke. "Tja, typisch fibromyalgie hè" ja ok, maar je kan toch gewoon met empathie antwoorden? "Goh vervelend. Snap dat je daar van baalt".
De grap is dat ze verder fibro niet 'erkennen'. Je mag nooit fibro de schuld geven. Het is altijd je eigen schuld want dan heb je vast te veel gedaan de dag er voor. En anders te weinig. Donder toch op :=
De grap is dat van m'n enkels voelt niet als fibro. Maarja, niemand die daar naar gaat kijken hoor. Ze schuiven toch alles maar af.

Heb jij ook problemen met je maag en darmen? Hoe is je wondgenezing en krijg je snel blauwe plekken?

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:12

Mijn vriend. Normaal is hij heel lief, heb echt niks te klagen. Maar vandaag wel ff. Hij zou koken, en is nu nogsteeds op kantoor (meer dan een uur reizen van huis).

Heb inmiddels eten besteld. Best duur ook, terwijl we rustig aan wouden doen. Maar ik ben er klaar mee, heb honger, en m'n haar is nat van de douche dus ga nu niet naar de winkel. Is wel ergens waar ik alle voedingswaarden krijg en het eten zo ver best lekker was de 2 keer dat ik daar besteld heb. Want ja, ik ga niet m'n dieetplannen verpesten hiervoor.

Dat vond hij gelukkig niet zo erg, of iig heeft hij het positief geaccepteerd omdat hij weet dat ik niet zo blij ben door hem. Zo is hij dan wel weer.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-24 22:18

Zebrastreep schreef:
Dat er nu al mensen misbruik gaan maken op werk van de grote chaos op de wegen rondom Groningen en doen alsof ze daarom niet meer om half 8 kunnen komen :')

Nou dan ga je toch eerder weg? Deze persoon gebruikt de laatste tijd heel veel smoezen om op een dienst van een bepaalde afdeling af te komen. Laatst kwam deze persoon mij al vertellen dat de benzine kosten zo duur waren en 4 dagen in de week komen dan wel lastig wordt.

Vind dat toch altijd heel bijzonder :+ Al zit er meer achter bij deze persoon en dat weten de meesten ook. Heb al heel vaak op dat stukje hulp aangeboden of geprobeerd er over te praten. Maar deze persoon wijst elke vorm van hulp zo af dat ik nu eigenlijk geen medelijden meer heb. Als je niet wil veranderen dan blijf je er maar in hangen hoor , be my guest.

Nou, ik vind reiskosten in deze tijd niet meer dan normaal om eerlijk te zijn :o

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:26

En grappig genoeg heb ik mijn broer er nog niet over gehoord, en die moet vanuit zuid friesland naar Groningen :+

Ik zit te twijfelen om een nachtje door te halen om F1 te kijken..F3 en F2 sprintraces zijn ook vannacht en Australie = chaos..maar ik heb ook schouw van de opleiding morgen en moet wel een beetje wakker zijn :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:49

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook minder naar kantoor ga door de hoge brandstofprijzen. De kilometervergoeding dekt het echt niet meer. Is niet grappig meer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 22:52

xPabloBokt schreef:
Zebrastreep schreef:

Nou, ik vind reiskosten in deze tijd niet meer dan normaal om eerlijk te zijn :o

Reiskosten krijgen we ook nog. Niet het beste van het beste maar het het wordt wel gegeven.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 23:18

Je werkt in de zorg toch, dat is ook moeilijk vanuit huis te doen.

Mijn man heeft vanwege de benzineprijzen ander werk gezocht, van 26 km enkele reis naar werk in dezelfde stad. We zijn nu aan het sparen voor een elektrische fiets, dan kan hij de auto laten staan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 23:52

Klopt! Ik woon niet zo ver hoor overigens. Gaat om een collega, maar die collega loopt tegen vanalles, maar wil geen hulp en er niet over praten. Ik probeer het wel elke keer om het gesprek aan te gaan maar de collega in kwestie wil nergens voor open staan.

Het irriteert mij nu ook meer omdat mijn favo collega er nu voor op draait en die collega niet voor niks een heel vast rooster heeft qua diensten en gewoon simpelweg niet continue kan switchen.

En vervelende is dat ik eigenlijk morgen de dienst zou hebben maar ik heb morgenochtend een cliniq met mijn paard en dus geruild. Maar elke keer als ik iets wijzig komt er weer gedoe van en stress omdat alles dan niet goed komt. Het weekend waarin ik werk loopt al maanden niet normaal wat dat betreft :')

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 01:32

rien10 schreef:
PotjeMayo schreef:
Heb het weer eens flink benauwd.
Kl*te hooikoorts |(

Ik ga weer even reclame maken. Zoek eens op medical taping hooikoorts.
Het werkt echt.

Zal ik eens doen dit weekend. Dankjewel!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-24 01:44

Suzanne F. schreef:
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook minder naar kantoor ga door de hoge brandstofprijzen. De kilometervergoeding dekt het echt niet meer. Is niet grappig meer.

Hoeveel cent de kilometer krijg je?

Ik krijg €0,23 en ik verdien mijn benzine dubbel terug.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 02:33

Alweer een tijd plafonddienst :roll:
En keuzestress mbt een nieuwe stal voor mijn paard.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 07:58

Polarize schreef:
En grappig genoeg heb ik mijn broer er nog niet over gehoord, en die moet vanuit zuid friesland naar Groningen :+

Ik zit te twijfelen om een nachtje door te halen om F1 te kijken..F3 en F2 sprintraces zijn ook vannacht en Australie = chaos..maar ik heb ook schouw van de opleiding morgen en moet wel een beetje wakker zijn :')

De drama is wel groot hoor. Ik ben echt heel blij dat ik goed woon maar m’n vriend heeft straks grote kans dat hij net zolang onderweg is als ik.
Hij woont 10 km van het werk en ik 50 ;)
De fietsroutes naar zijn werk zijn vanaf ons alleen ook drama. Ook veel afgesloten en ineens 18 km…. We gaan het zien. Moeten er toch door.

Mijn ergernis is dat ik ondanks het verhogen van mijn daglimiet niet meer dan 500 euro kan opnemen. Waarom verhoog ik het dan? 4 uur wachttijd heb ik gewoon aan voldaan.
En de klantenchat is niet te bereiken. Het is mijn geld…

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 08:09

Zebrastreep schreef:
Klopt! Ik woon niet zo ver hoor overigens. Gaat om een collega, maar die collega loopt tegen vanalles, maar wil geen hulp en er niet over praten. Ik probeer het wel elke keer om het gesprek aan te gaan maar de collega in kwestie wil nergens voor open staan.

Het irriteert mij nu ook meer omdat mijn favo collega er nu voor op draait en die collega niet voor niks een heel vast rooster heeft qua diensten en gewoon simpelweg niet continue kan switchen.

En vervelende is dat ik eigenlijk morgen de dienst zou hebben maar ik heb morgenochtend een cliniq met mijn paard en dus geruild. Maar elke keer als ik iets wijzig komt er weer gedoe van en stress omdat alles dan niet goed komt. Het weekend waarin ik werk loopt al maanden niet normaal wat dat betreft :')

Ik zou je teamleider laten vragen:’ik hoor geluiden uit het team dat je tegen de reistijd begint op te zien. Toevallig hebben we op locatie X, dichtbij jou een plek vrij. Zou dat niks zijn?’ :') (Ondergetekende woont 40 min van werk af, met aankomende werkzaamheden gaat het ongetwijfeld een succes worden, maar ik wil de trein nemen dan duurt het maar 20 min langer.)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 08:11

lenaa_tje schreef:
Polarize schreef:

De drama is wel groot hoor. Ik ben echt heel blij dat ik goed woon maar m’n vriend heeft straks grote kans dat hij net zolang onderweg is als ik.
Hij woont 10 km van het werk en ik 50 ;)
De fietsroutes naar zijn werk zijn vanaf ons alleen ook drama. Ook veel afgesloten en ineens 18 km…. We gaan het zien. Moeten er toch door.

Mijn ergernis is dat ik ondanks het verhogen van mijn daglimiet niet meer dan 500 euro kan opnemen. Waarom verhoog ik het dan? 4 uur wachttijd heb ik gewoon aan voldaan.
En de klantenchat is niet te bereiken. Het is mijn geld…

Heb je ook echt de melding gehad van 4 uur? Ik kreeg de vorige x geen melding toen ik mijn paslimiet betalen had opgehoogd, maar kon toen ook nog steeds niet het benodigde bedrag overmaken :') toen ik een andere limiet had opgehoogd kreeg ik wel het sms’je en lukte het wel na 4 uur

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 08:37

Ja! Ook gewoon een sms. Heb het nu nog een keer aangevraagd en ga nog een keer proberen straks. Anders wordt het naar m’n vriend overmaken die kan met de Rabo gewoon pinnen.
Blij dat we naast ons gezamenlijke rekening nog ieder zelf hebben met een andere bank :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 09:07

Kairos schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik zou je teamleider laten vragen:’ik hoor geluiden uit het team dat je tegen de reistijd begint op te zien. Toevallig hebben we op locatie X, dichtbij jou een plek vrij. Zou dat niks zijn?’ :') (Ondergetekende woont 40 min van werk af, met aankomende werkzaamheden gaat het ongetwijfeld een succes worden, maar ik wil de trein nemen dan duurt het maar 20 min langer.)

Het zou voor die collega misschien ook wel beter zijn aangezien de collega zelf ook heel duidelijk laat zien dat dit team niet meer bij de collega past. En dat geeft ook niet, dingen veranderen.

Maar deze collega staat helaas nergens meer voor open. Vind het wel jammer het is echt oprecht een aardig mens. Maar ik hou er niet van als er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van andere collega's.

Ik had bijvoorbeeld het appje compleet genegeerd als ik dezelfde vraag kreeg. Maar dat kan bij mij al makkelijker omdat ik een tweede telefoon heb en het dan ook niet zie.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 09:19

Citaat:
Maar ik hou er niet van als er misbruik wordt gemaakt van de goedheid van andere collega's.

Maar die mensen zijn ook volwassen, ook die kunnen nee zeggen. En kunnen ze dat niet is het een goed moment dat te leren.
Daar hoef jij je niet druk om te maken of schuldig over te voelen. Het is lief van je maar mijn inziens niet nodig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 09:29

Heb je wel het juiste limiet verhoogd? Er zijn vaak verschillende limieten voor geld opnemen en voor betalen in de winkel bijvoorbeeld.