Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:15

Heel veel sterkte Telpeva wat ontzettend verdrietig :knuffel:
Berdien ook sterkte :knuffel:

Ik duim dat je op tijd was bij het sollicitatie gesprek Fleur en dat het goed is gegaan.

Vanmorgen om 06:15 uur wakker geworden omdat er een vrachtwagen aan het lossen was. >;)
Rond 7 uur is het gewoonlijk de eerste… 06:15 uur op maandag is echt veel te vroeg!

SincereQ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:51

Minimum bestel bedrag bij de Domino’s is verhoogd. Nu kan ik niet meer gewoon 1 pizza laten bezorgen ;(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:05

Ineke2 schreef:
Heel veel sterkte Telpeva wat ontzettend verdrietig :knuffel:
Berdien ook sterkte :knuffel:

Ik duim dat je op tijd was bij het sollicitatie gesprek Fleur en dat het goed is gegaan.

Vanmorgen om 06:15 uur wakker geworden omdat er een vrachtwagen aan het lossen was. >;)
Rond 7 uur is het gewoonlijk de eerste… 06:15 uur op maandag is echt veel te vroeg!

Voor mijn gevoel ging het gesprek goed!
Ik had het uitzendbureau van te voren gebeld zodat zij het bedrijf op de hoogte konden stellen.
Uiteindelijk net geen 10 minuten te laat.

En nu maar duimen...

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 18:46

SincereQ schreef:
Minimum bestel bedrag bij de Domino’s is verhoogd. Nu kan ik niet meer gewoon 1 pizza laten bezorgen ;(

Hier is geen Domino’s dus kan het niet laten bezorgen, maar als ik ga afhalen neem ik er altijd eentje extra mee. In de vriezer, even ontdooien en dan 10 minuutjes in de oven op 200 graden. Smaakt nog prima!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:13

SincereQ schreef:

Bak Ben en Jerry's er bij! :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:20

Berdien en Telpeva :(:) Sterkte!
Fleurtjeuh, is het goed gekomen met je sollicitatie??

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:25

Sterkte telpeva en berdien! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:28

Ik ben er helemaal klaar mee. Al 6 maand leef ik op een slaapkamer en een voortent. Ik wil rust, ik wil ruimte. Ik wil plaats hebben in een keuken. Warm kunnen douchen ipv te bevriezen in de stal in een mini douche. Ik heb het helemaal gehad.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:30

Moestuin schreef:
Ik ben er helemaal klaar mee. Al 6 maand leef ik op een slaapkamer en een voortent. Ik wil rust, ik wil ruimte. Ik wil plaats hebben in een keuken. Warm kunnen douchen ipv te bevriezen in de stal in een mini douche. Ik heb het helemaal gehad.

Oh dat meen je ! Hoe komt dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:41

Mijn man die persé vloerverwarming wou en daardoor alles beneden er in 1 ruk uit moest. Ik heb hem 10.000 van privé naar zakelijk betaald om er 2 maand volop aan te werken. Dus vloer eruit, zand eruit, nieuwe leidingen en electra, beton erin, vloerverwarming er op, chape erin en vloer erin. Tijd zat zou je denken. Heeft hij bijna geen ruk gedaan in die 2 maanden dat hij gewoon full time hieraan kon werken! Ondertussen veel beloftes later en we zitten nu op de chape. Te wachten tot die droog genoeg is om te vloeren. Maar aan het tempo dat het hier gaat -:(- Kan hier zo gloeiende kwaad om worden. Hij is gewoon niet vooruit te branden. Had dan geen vloerverwarming genomen. Voor mij waren radiatoren prima.

Echt serieus, dit is hoe het er nu aan toe gaat als ik kook.Afbeelding

Het is zoooo ontzettend frustrerend. Dan spreek je af om aanhanger per aanhanger chape te halen. Komt hij opeens af dat ze alles in 1 keer leveren. Ja, hebben wij dus niet op tijd erin gekregen. Liggen wij nu al 2 weken met een bult chape op de oprit met extra beton er in en hebben wij dus extra mogen bij halen. Alsof het geld op onze rug groeit. Ik werk mij kapot en ik wil gewoon rust, orde en netheid. Alles van beneden staat ook gewoon gestockeerd op slaapkamer dus je moet jou overal tussen wurmen. Ik trek dit niet meer. Mijn stresslevel is zo hoog. Ik kan enkel nog boos en kattig zijn. Vorige week dikke ruzie gehad, trouwring weggegooid, relatie verbroken. Dezelfde dag nog een soort van goed gemaakt. Maar weiger nog om mijn trouwring te dragen. Het vertrouwen is gewoon weg. Ik moet echt overal zijn handje bij vasthouden of het zelf doen. Ik heb hem hiermee vertrouwd en zoals ik het zie heeft hij 2 maand mooi vakantie gehad met €10.000.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:44

Help mijn man is klusser inschakelen? :P

Grapje natuurlijk, maar wat poedersuiker joh! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:51

Ik heb al gesmeekt om werken uit te besteden. Maar nee… Want hij kan alles zelf!
Doe -:(- het -:(- dan -:(- ook _-:(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:52

Cayenne schreef:
Berdien en Telpeva :(:) Sterkte!
Fleurtjeuh, is het goed gekomen met je sollicitatie??

Lief dat je het vraagt!
Gesprek ging goed, was echt een leuk en gezellig gesprek!
En nu duimen draaien en hopen dat het wat wordt

@Moestuin, jemig zeg, ik zou ook zeer chagerijnig worden..
Stom dat hij zijn zaakjes niet op orde kan krijgen, zou er ook woest van worden op den duur

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:55

@moestuin

Oef jeetje, dat is uhm behoorlijk banketstaaf en dat is nog zacht uitgedrukt.

Misschien heb je niks aan mijn advies hoor , dan zeker ook niks mee doen. Maar is het geen optie om even een paar dagen weg te gaan zodat je tijd hebt om na te denken?

Corrigeer mij als ik het verkeerd heb , maar er staat mij wel bij dat jullie kinderen hebben toch?

Ik had op den duur denk ik ook de relatie verbroken....

Het is wel inderdaad een typisch gevalletje help mijn man is klusser :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:55

SincereQ schreef:

Daarvoor hebben ze Tinder uitgevonden :D

Sterkte voor Berdien en Telpeva :(:) Als we ze nou eens zo zouden kunnen modificeren dat ze er altijd waren.... Blijft het k*tste van dieren.
Lekker huilen, chocola eten, en dekentje op de bank zielige films kijken. Mag nu gewoon :(:) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:57

Moestuin schreef:
Ik heb al gesmeekt om werken uit te besteden. Maar nee… Want hij kan alles zelf!
Doe -:(- het -:(- dan -:(- ook _-:(

oooh dit is echt verschrikkelijk.

Ik zou mijn 10K terugeisen en dan iemand inhuren. To be fair, dit gaat hem gewoon niet meer worden. De vloer dan. Jullie relatie misschien nog wel als hij nú een stap terug gaat doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:57

Moestuin, ik vraag me wel eens af of jullie relatie wel gezond is.. ik lees soms best heftige dingen hier tussen jou en je man..

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:01

Dikke knuffel Moestuin.

Ik moet wel bekennen dat ik ook af en toe dingen heb gelezen vanuit jouw kant waarvan ik me afvraag wat voor een schat hij verder is dat hij ermee wegkomt. :o

Goed op jezelf passen hoor. Een ander doet het blijkbaar niet voor je...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:03

Jeetje Moestijn, ik schrik best van de situatie waarin je zit. Wat maakt het dat je dit allemaal accepteert in jullie relatie?
Knuffel voor jou. :knuffel:

Ik erger mij aan een manipulerend persoon. Zo doortrapt is diegene en ik zie de partner steeds verder afglijden en zich ellendig voelen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:03

Ik ga duimen Fleur dat je snel positief nieuws hebt over je sollicitatie!

Moestuin ik dacht hetzelfde als Zebrastreep. Is het geen idee om met kind op zijn minst een paar dagen te vertrekken naar een plek waar je normaal kunt eten, douchen en slapen?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:06

Ach jeetje moestuin
Wij kennen elkaar natuurlijk uit het bevaltopic van 2018 maar wat een ellende zeg :(

Sterkte voor de overleden diertjes.

Mijn ergernis: de storing bij kpn!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:07

Is er storing bij KPN? Dat zou verklaren waarom mijn bereik vandaag ruk is :+

Moestuin: Heftig! Zijn er ook leuke kanten aan hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:16

Ik begin mij inderdaad ook flink vragen te stellen over de relatie. Wat mij hier houd? Voornamelijk dat ik nergens anders terecht kan. Ik heb geen steun aan mijn eigen familie en ook niet echt vrienden waarbij ik terecht kan. Iets huren alleen is nauwelijks onhoudbaar met het loon dat ik verdien. Maar naar mijn gevoel staat de relatie inderdaad flink op knappen. Ik weet echt niet wat te doen. Ik ben vorige week effectief vertrokken maar terug gekeerd. Kon nergens terecht en budget om even een kamer ergens te huren was er ook niet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:49

Onze KPN verbinding; tv, internet en wifi is prima.

Vervelend zeg Moestuin dat je zulke twijfels bij je relatie hebt. En even nergens terecht kunt maakt het ook niet eenvoudig.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:53

Moestuin schreef:
Ik begin mij inderdaad ook flink vragen te stellen over de relatie. Wat mij hier houd? Voornamelijk dat ik nergens anders terecht kan. Ik heb geen steun aan mijn eigen familie en ook niet echt vrienden waarbij ik terecht kan. Iets huren alleen is nauwelijks onhoudbaar met het loon dat ik verdien. Maar naar mijn gevoel staat de relatie inderdaad flink op knappen. Ik weet echt niet wat te doen. Ik ben vorige week effectief vertrokken maar terug gekeerd. Kon nergens terecht en budget om even een kamer ergens te huren was er ook niet.

Jeetje wat verschrikkelijk zeg...

Kunnen wij iets voor je betekenen op bokt Miss!!?