Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 15:05

Zertab schreef:
Ik heb een match met een man waarvan ik me afvraag of de foto's wel echt zijn wie hij is. Google lens levert niets op. Iemand nog ideeën hoe je het verder kan checken?

De reden is dat ik denk: wat moet zo'n knappe man met mij op zijn Tinder :')

Google lens werkt tegenwoordig niet meer met gezichten. Visueel zoeken van bing nog wel. Tip. *D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 15:16

Sourire schreef:
Zertab schreef:
Ik heb een match met een man waarvan ik me afvraag of de foto's wel echt zijn wie hij is. Google lens levert niets op. Iemand nog ideeën hoe je het verder kan checken?

De reden is dat ik denk: wat moet zo'n knappe man met mij op zijn Tinder :')

Google lens werkt tegenwoordig niet meer met gezichten. Visueel zoeken van bing nog wel. Tip. *D

Dankje! Ga ik dat eens doen

Edit: die werkt helaas ook niet. Want ik heb namelijk een fake profiel gevonden (die man heeft het toegeven) en die foto's vindt Bing ook niet. En Google lens wel.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 16:34

Vaak is de vraag recht op de man af stellen ook al genoeg.[/quote]

Hoe bedoel je?

En bedankt voor de andere tips![/quote]

Als je twijfelt en je vraagt of zij wel de persoon van het profiel zijn. Of ze worden heel defensief of ze verwijderen het gesprek, in mijn ervaring

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 16:43

Ja als je er iets van zegt kom je er wel achter.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 16:57

Ja en als hij echt oprecht die persoon is dan kan hij het wel bewijzen. En als het een catfish is dan gaat hij raar reageren is mijn ervaring.

Gisteren was het weer gezellig. 2x gewonnen met golf en daarna op een bank geploft met een drankje en uren zitten kletsen. Alleen hebben we beide wel wat slechte ervaringen gehad in het verleden dus je merkt wel dat we allebei wat voorzichtig zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 16:59

Ik had er ooit een met amper foto’s en toen leek het een nep foto en toen ik er iets van zei kreeg ik eerlijk antwoord inderdaad.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 17:04

Fijn dat het weer gezellig was! :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 18:19

Ik heb het op de man af gevraagd en ben verwijderd. Duidelijk een catfish dus! :D

Ben ook wel weer even klaar met Tinder. Het is altijd iets.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 18:27

Of draai het om: jij voelde al meteen dat er iets niet klopte. Ff de vraag hier gesteld hoe je daarachter komt, en je had gewoon gelijk..

Dus vertrouw op je gevoel: op het feit dat er rotte vissen tussen zitten verander je toch niets..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 18:29

Ja dat is ook zo

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 18:33

Zielige figuren die andermans foto’s gebruiken. Mijn foto schijnt ook gebruikt te zijn voor Tinder maar dan ook echt een nepprofiel want daar stond ook Suzanne bij. Heel triest maar ik ben het niet. Geen idee of het nu nog steeds zo is. Ik krijg gelukkig geen mails of telefoontjes ofzo dus heb er geen last van.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-25 19:19

Marocje schreef:
Of draai het om: jij voelde al meteen dat er iets niet klopte. Ff de vraag hier gesteld hoe je daarachter komt, en je had gewoon gelijk..

Dus vertrouw op je gevoel: op het feit dat er rotte vissen tussen zitten verander je toch niets..

Eens! Correcte intuïtie

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 14:11

Onderbuikgevoel heeft het best vaak goed, maar het blijft goed om de radar te ijken, wat je dus nu hebt gedaan ;)

Ik heb een opvoedkundige tik uitgedeeld. Na 2 leuke dates gehad met hipsterknot meneer, vroeg ik afgelopen donderdag hij zin had om dit weekend iets af te spreken, en als reactie kreeg ik alleen 'ik kan niet'. Niks geen 'helaas, ik kan niet of 'ik kan niet, maar zullen we kijken...'. Ik ga dit soort energieën niet afwachten en daarop volgde dit gesprek:
Afbeelding
Ik heb mijn zegje gedaan *mic drop*
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 28-07-25 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 14:33

Haha lekker duidelijk!
Ben benieuwd als ze er dan ook daadwerkelijk wat van leren :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 14:34

Ik heb een weekend getinderd en al weer klaar mee. De catfish, de man die na drie zinnen zegt dat ik ook wel mag komen om samen met zijn vriend te chillen en als laatste de man de trots is op zijn bodycount.

Alle leuke mannen zijn blijkbaar bezet :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 14:56

F_Orumster schreef:
Onderbuikgevoel heeft het best vaak goed, maar het blijft goed om de radar te ijken, wat je dus nu hebt gedaan ;)

Ik heb een opvoedkundige tik uitgedeeld. Na 2 leuke dates gehad met hipsterknot meneer, vroeg ik afgelopen donderdag hij zin had om dit weekend iets af te spreken, en als reactie kreeg ik alleen 'ik kan niet'. Niks geen 'helaas, ik kan niet of 'ik kan niet, maar zullen we kijken...'. Ik ga dit soort energieën niet afwachten en daarop volgde dit gesprek:
[ Afbeelding ]
Ik heb mijn zegje gedaan *mic drop*

Die wil alleen de benfits en helemaal geen friends zijn :Y)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 15:31

Soms denk ik dat je uit het Pieterbaan centrum een mentaal gezonder persoon kunt vinden dan op dating apps.

Vorige week is mijn mantra "mannen zijn net blaasontsteking, het komt altijd wel weer terug" waar gebleken. Iemand die ik nu 8 maanden niet gesproken hebt heeft me bericht dat hij nog aan me dacht. Heb heel beleefd teruggestuurd dat ik hoop dat het goed gaat met hem, en dat al z'n wensen die hij destijds had heeft kunnen verwezenlijken. Maar dat ik iemand date en daarom geen verdere interesse heb. Krijg ik terug dat hij het alleen maar stuurde omdat hij dacht dat ik het fijn zou vinden als ik weet dat hij aan me dacht en verder geen agenda had. Dit nadat zijn initiële bericht vrij lang was, ook best een lief berichtje wel. Ja man, ik spring een gat in de lucht omdat een random man aan me dacht. Alsof dat mijn enige levensvreugde is: mannen. Mijn bestaansreden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 15:34

Hahaha die man had natuurlijk veel meer gehoopt dan alleen dat je hoopt dat het goed met je gaat

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 15:39

Hij had gehoopt op: Oh ja ik mis jou ook en heb zo vaak aan jou gedacht en aan onze momenten samen. Ik mis jou en je lekkere …., zullen we afspreken? Snel? Love van mij. Raineri.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 15:54

Klinkt als het type wat dan boos kan worden en zegt 'ik doe het alleen maar voor jou hoor, je bent hartstikke lelijk!'

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 16:38

Jaaa hij had gehoopt op een andere reactie _O- en dat is oké natuurlijk. Deze week heb wat repeterende taken die ik moet doen voor m'n werk en zodoende zat ik deze interactie van vorige week te analyseren. Het is gewoon zo kinderlijk dat mannen van ver in de 30 zich niet durven open te stellen of emoties te laten zien. Het is niet erg om te zeggen: wat jammer l, had je graag weer willen zien. Of zo iets. Er is geen schaamte in een blauwtje lopen of dat iemand niet hetzelfde voelt als dat jij doet. Dat maakt daten (vooral tegenwoordig) zo lastig. Niemand wilt gekwetst worden of een sukkel lijken door zich emotioneel kwetsbaar op te stellen. Nu is hij het me ook weer niet verplicht, hij reageerde best respectvol verder. Behalve dan die vage opmerking, maar denk eerder dat hij dat zei omdat hij niet echt wist wat hij anders moest zeggen. Maar dat zegt natuurlijk ook genoeg over het niveau :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 18:32

Omg hahaha Raineri, die had gehoopt dat je aan zijn voeten neer zou vallen.

Ik werd vanmorgen ook nog geliket door een pareltje op Tinder maar weet niet of ik dat hier mag delen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:42

Waar ik trouwens ook chaggie van wordt zijn de mannen die mij eerst liken, dan matchen we, en dan ontmatcht de man weer nog voor een eerste gesprek. Like why? :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:44

Bedenkt hij zich omdat ie niet gekeken heeft en alles naar rechts swipt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-25 19:48

Zonnetje81 schreef:
Bedenkt hij zich omdat ie niet gekeken heeft en alles naar rechts swipt.

Waarschijnlijk wel inderdaad, ik snap niet waarom je dat zou doen maar goed, is misschien een mannending. :')