Zertab schreef:Ik heb een match met een man waarvan ik me afvraag of de foto's wel echt zijn wie hij is. Google lens levert niets op. Iemand nog ideeën hoe je het verder kan checken?
De reden is dat ik denk: wat moet zo'n knappe man met mij op zijn Tinder
Google lens werkt tegenwoordig niet meer met gezichten. Visueel zoeken van bing nog wel. Tip.

en dat is oké natuurlijk. Deze week heb wat repeterende taken die ik moet doen voor m'n werk en zodoende zat ik deze interactie van vorige week te analyseren. Het is gewoon zo kinderlijk dat mannen van ver in de 30 zich niet durven open te stellen of emoties te laten zien. Het is niet erg om te zeggen: wat jammer l, had je graag weer willen zien. Of zo iets. Er is geen schaamte in een blauwtje lopen of dat iemand niet hetzelfde voelt als dat jij doet. Dat maakt daten (vooral tegenwoordig) zo lastig. Niemand wilt gekwetst worden of een sukkel lijken door zich emotioneel kwetsbaar op te stellen. Nu is hij het me ook weer niet verplicht, hij reageerde best respectvol verder. Behalve dan die vage opmerking, maar denk eerder dat hij dat zei omdat hij niet echt wist wat hij anders moest zeggen. Maar dat zegt natuurlijk ook genoeg over het niveau