Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:22

Ik heb lang haar en red het prima in 5 min. :=
Gewoon haar nat maken, shampoo erin, daarna mezelf inzepen. Alles uit en afspoelen, klaar.

Ik heb vroeger regelmatig met douche munten moeten douchen, dan leer je wel opschieten.

Ik douche niet altijd zo kort, maar onmogelijk is het zeker niet.

Je kan eventueel ook tijdens het inzepen de douche uitzetten. Als het gaat om besparen is het een optie :D

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:24

Ik douche ook niet dagelijks, ik fris me wel elke ochtend op. Als ik douche ben ik er meestal met 15min uit. Dat is haren wassen, conditioner, tanden poetsen en lichaam wassen.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:38

Ik heb lang en veel haar en was het om de dag. Als ik vloeibare shampoo en conditioner gebruik red ik die 5 minuten wel. Maar ik gebruik tegenwoordig bars en dat kost iets meer tijd.

Over dat wekelijks grasmaaien; dat moet ik in mijn tuin nu ook. Met dit weer groeit het zo ontzettend hard dat als ik een week oversla er bijna niet meer doorheen kom. Ben altijd blij als het in de zomer weer warmer en droger wordt, dan kan ik wel een weekje overslaan (behalve afgelopen zomer met al die regen >;) ). En over grasmaaien gesproken, ik moet een nieuwe. De laatste die ik heb gekocht heb ik terug gestuurd want die viel na 6 meter al uit elkaar. Keuzes, keuzes, keuzes :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:51

Ik red het niet, met mijn haar. Moet het ook goed uitkammen, ik was het alleen op zaterdag.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:54

Baby die om 5:30 klaarwakker was ze is nu net weer gaan slapen. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 10:58

Ik erger mij aan mijn ortho, geen idee of ik dit al eerder had verteld maar ik heb stiekjes die ik moet dragen. Eerst hele dagen, toen zei hij ja doe maar alleen s' nachts.. vorige bezoek zei die dat ik het beter moet dragen en dat het niet opschoot en dat ik echt hele dagen moet gaan dragen :?, nu heeft die een scan aangevraagd voor mijn kaak >;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 11:29

Gesprek gehad voor een stage drie weken geleden. Net te horen gekregen dat ze niet weten of ze ruimte hebben voor een onderzoek in mijn interessegebied. Even balen, wilde daar enorm graag naartoe..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 11:45

Telpeva schreef:
fotolijstje schreef:
Meteorregen Lyriden vandaag, beste moment is om 4 uur snachts te gaan kijken -O-
hopen dat ik het niet vergeet

Nu alvast een wekker zetten? Dat kan ook op je telefoon :)

-
Dat doet mij nog denken aan een ergernis van van de week!
Vol goede moed heb ik een douchewekker gekocht, om gas te besparen. Serieus weet je hoe kort 5 minuten douchen is, wie doet dat, wie haalt dat? Hoe dan

Ik. Met gemak.

Ik was 2x in de week mijn haar, en zelfs dan red ik het. En mijn haar is láng (105 cm inmiddels :')).

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 11:47

5 is mij te kort, tussen 8 en 10 gaat prima.
Langer als 10 komt ook maar heel zelden voor.

Maar we hebben een laag gasverbruik dus ga echt niet proberen de 5 te halen.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 11:58

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 12:07

“Het blijft toch je kind hè...”

ze kunnen max 10 jaar krijgen.
Te weinig als je het mij vraagt maar ze mogen het van mij allemaal krijgen.
Niemand een dag minder. Stelletje gestoorde gekken...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-22 12:17

Ja maar Jean-Pierre deed het echt heus alleen onder druk, hij is hier het slachtoffer :j

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 12:17

Mijn moeder. Had een splinternieuwe Horseware deken van 200,-, die kapot was gegaan. Pony had hem 2 dagen op gehad. Sluiting eraf. Horseware zou de reparatiekosten vergoeden.

Dus ik deken in plastic tas gestopt, zodat 'ie naar de wasserij kon en gereparaard kon worden. Tas stond in de auto.

HEEFT MN MOEDER DE DEKEN WEG GEGOOID! |o

En de container is al lang geleegd natuurlijk. Ze was erbij toen ik de deken in die tas stopte, zij zou hem wegbrengen naar degene die hem zou maken.

Hoe dan? :x

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 12:30

Ik dacht echt dat ik een toets goed had gemaakt maar heb een 5,8.. -O-
Dit is overigens wel hoogste cijfer in de klas :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-22 12:31

Daphne__ schreef:
Mijn moeder. Had een splinternieuwe Horseware deken van 200,-, die kapot was gegaan. Pony had hem 2 dagen op gehad. Sluiting eraf. Horseware zou de reparatiekosten vergoeden.

Dus ik deken in plastic tas gestopt, zodat 'ie naar de wasserij kon en gereparaard kon worden. Tas stond in de auto.

HEEFT MN MOEDER DE DEKEN WEG GEGOOID! |o

En de container is al lang geleegd natuurlijk. Ze was erbij toen ik de deken in die tas stopte, zij zou hem wegbrengen naar degene die hem zou maken.

Hoe dan? :x

Ik mag hopen dat zij dan de nieuwe deken betaald?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 12:32

o wauw, dat is echt om te huilen. Ik ga er van uit dat je moeder zich ook schuldig voelt en de deken vergoedt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 13:40

Wij gaan binnenkort geen gewone tv meer hebben door verbouwingen. Dus wij hadden besloten om voor die tijd Disney + te nemen. Blijkt dat niet te werken op onze tv want deze is van 2015 en het merk ondersteunt Disney+ pas vanaf de versie van 2016. Het lukt wel als je bv een samsung gsm hebt maar wij hebben dus alles van Apple. Het scherm delen blijft hij ook pertinent weigeren. Zucht…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 13:47

Moestuin schreef:
Wij gaan binnenkort geen gewone tv meer hebben door verbouwingen. Dus wij hadden besloten om voor die tijd Disney + te nemen. Blijkt dat niet te werken op onze tv want deze is van 2015 en het merk ondersteunt Disney+ pas vanaf de versie van 2016. Het lukt wel als je bv een samsung gsm hebt maar wij hebben dus alles van Apple. Het scherm delen blijft hij ook pertinent weigeren. Zucht…

Chromecast een optie?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 13:52

Google Chromecast idd, die heb ik thuis ook. Kan vanaf mijn telefoon bijna alles streamen naar de tv.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 13:53

Hebben wij niet, net zoals wij ook geen playstation of wat dan ook hebben. Ik zie nu dat dat ‘maar’ €40 kost maar het leek voor ons juist de ideale oplossing naast ons nog steeds lopend televisie abo voor 2 maand. Niet dus. Heb je een smart tv, wil je dat eens gebruiken en is die ‘te oud’. Ben er wel klaar mee ondertussen. Hebben hier ook nog een tablet van samsung en een ipad liggen waar we ook niet veel meer mee zijn want te oud voor updates. Om nu weer €40 te betalen voor iets dat wij niet gebruiken of missen is ook weer zo zuur :( Had nog speciaal geïnformeerd bij een kennis of het kon en het mocht geen probleem zijn -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 14:03

Kan een Amazon fire TV Stick dat niet afspelen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 15:37

Ineke2 schreef:
2 gewone aardappels per persoon is een vrij normale hoeveelheid. Daarboven eet je er wel veel.

Aardappelen <3 in alle vormen en manieren. Ik eet er wel makkelijk een hele hoop van weg.

Edit wij hebben een stokoude tv en een chromecast. Vind het vaak veel handiger dan nieuwe smart tv’s. Snap je ergernis!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 15:48

Ik ben echt boos _-:(
Ik word niet meer in de bediening gezet maar ze hebben wel open diensten en hebben zelfs uitzendkrachten genomen..
Als ik daarna niet meer in de bediening gezet word neem ik gewoon ontslag hoor, enige reden dat ik nog in de afwas zat was door de afwisseling maarja

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 15:55

Heb je ze gevraagd waarom?

En genoeg plekken tegenwoordig denk ik waar je aan de slag kan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 16:04

Er een schreeuwend te kort aan personeel in de bediening dus andere baan moet lukken. Zou alleen pas opzeggen als je nieuwe baan heb. Nooit een oude schoen weggooien voor je een nieuwe heb.